Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ yksityisessä hoivakodissa?

Vierailija
29.11.2021 |

Kertokaa kokemuksia. Itse olen sh ja laitoin jo avoimia hakemuksia paikkoihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin talosta. Itse en tiedä kuin yhden todella hyvän. Tosin en ole kaikissa edes ollut.

Kaikki, joitten nimessä on jotain onni, kulta, ilo, tms vastaavia ovat olleet kaikkea muuta. Sekin, että rekryilmoituksia on usein, kertoo paljon, samoin, jos niissä kehutaan miten hyvinvointiin on panostettu, ja miten töitä tehdään suurella sydämellä

Vierailija
2/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Itse olen ollut useassa yksityisessä hoitokodissa sairaanhoitajana. Työnkuvaan kuului mm. kokin, siivoojan ja pesulatyöntekijän työt. Sairaanhoitajan työt piti tehdä hutaisten jos ylipäänsä oli aikaa tehdä niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Itse olen ollut useassa yksityisessä hoitokodissa sairaanhoitajana. Työnkuvaan kuului mm. kokin, siivoojan ja pesulatyöntekijän työt. Sairaanhoitajan työt piti tehdä hutaisten jos ylipäänsä oli aikaa tehdä niitä.

Olen nyt julkisella puolen eikä minulla ole aikaa sh hommien tekoon. Teen ihan samaa hoitotyötä kuin lähihoitajat. Kun mennään yhdessä tauolle niin tarkoittaa sitä, että menen koneelle tekeen niitä sh hommia.

Vierailija
4/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkailin kivassa hoivakodissa. Työ oli mukavaa,vanhukset ihania.

Tulipa sitten iso yksityinen ja alkoi syömään näitä pieniä paikkoja pois.

Ei ole enää sitä kivaa hoivapaikkaa.

Vierailija
5/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkailin kivassa hoivakodissa. Työ oli mukavaa,vanhukset ihania.

Tulipa sitten iso yksityinen ja alkoi syömään näitä pieniä paikkoja pois.

Ei ole enää sitä kivaa hoivapaikkaa.

Itsekin olin töissä pienessä kymmenen paikkaisessa hoitokodissa. Paikka myytiin isolle yhtiölle ja kaikki meni pilalle sen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä