Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei yhtään ymmärrä näitä enkelihoitoja, henkioppaita, auroja ja äänimaljahoitoja yms?

Vierailija
29.11.2021 |

Kysymys otsikossa.

En vaan yhtään ymmärrä tuollaisia juttuja, joita ihmiset tulevat selittämään. Nytkin uutisessa tuleva äiti hehkutti, kuinka syntymätön lapsi on valinnut hänet henkioppaakseen. Ihmiset kauppaavat enkelihoitoa, tekevät päätelmiä toisten auroista ja äänimaljahoidoissa käydään kuin jossain hartiaseudun hieronnassa. Koen tällaiset jutut huuhaana, joilla rahastetaan ihmisiä.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä huuhaata.

Säälittää ihmiset jotka haksahtavat tällaiseen ja inhottaa sellaiset ihmiset jotka käyttävät tyhmiä ihmisiä hyväkseen ja rahastavat heitä niin paljon kuin mahdollista.

Mutta toisaalta; jos tällainen placebo auttaa joitakin niin miksei.

Vierailija
22/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää olla idiootti jos ei tiedä henkisestä maailmasta mitään. Menee samaan kategoriaan näitten harhaanjohdettujen pandemia lampaitten kaa.

Itse olen hyvinkin henkinen, mutta en pidä henkiseen maailmaa uskomattomia idiootteina vaan olen sitä mieltä, että henkinen maailma tavallaan valitsee ne kenelle se esiintyy. Itse olin ennen ateisti, mutta olen myöhemmin kokenut paljon ns. yliluonnollisia tapauksia, joten uskon pelkästään omien kokemusten perusteella enkä sen perusteella, mitä joku muu käskisi minun uskoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarit tienaa huijaamalla ja idiootit maksaa.

Kerropa meille koulutustasosi.

Vierailija
24/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmisia viboja antavat kivet ovat yksi huvittava uskomus.  Onko kukaan kuullut kuhnekylvyistä?   Isälläni oli tapana sanoa, että meneppäs siitä kuhnimasta, kun olin jämähtänyt nypertämään jotakin.  Kylpemällä puhdistaudutaan sairauksista ja vaikkapa raskasmetalleista.  Pitäisiköhän ryhtyä kokeilemaan?  Jos ripottelisi korianteria, rosmariinia ja salviaa kylpyammeeseen?  Tulisikohan siitä hernekeittomainen olo?

Vierailija
25/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäminen katsos vaatii erityistason tietoisuuden ja vanhan sielun🤣🤣🤣 Kummasti juuri näitä löytyy huonosti kouluttautuneissa.

Jos oman erinomaisuutensa voi osoittaa uskomalla tuon, on tietenkin uskottava. Kyllä tuon koukun voi nielaista pelkästeen siksi, että tuntisi itsensä olevan Jotain Erityistä. Ihan ok, mutta ylenkatse niihin, jotka tietävät sen muutenkin, on vaivaannuttava lapsus, joka kumoaa koko ajatuksen. Sivistynyt ei nosta itseään toista halveksimalla.

Vierailija
26/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap, oletko koskaan käynyt esim. koulutetun hoitajan tekemässä energiahoidossa tai edes vyöhyketerapiassa? Kyllä noista on suurta hyötyä stressin poistossa ja oman hyvän olon lisäämisessä. Toiset vaan on herkempiä vastaanottamaan hoitojen hyötyjä, toiset ei osaa olla avoimia. Ei pidä tuomita jos ei ole edes kokemusta asioista. Tämä maailma on niin sekaisin nykyisin, että kaikki keventävät mahdollisuudet on oltava sallittuja ja hyväksyttäviä.

Vierailija
27/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

God is like oxygen you can't see him but you can't live without him.

Tajuat kai että kaikkea me emme voi nähdä mutta on totta. Se henkinen maailma on ihan yhtä totta kuin fyysinen.

PS C:\Users\urpo> god

god : The term 'god' is not recognized as the name of a cmdlet, function, script file, or operable program. Check the s

pelling of the name, or if a path was included, verify that the path is correct and try again.

At line:1 char:1

+ god

+ ~~~

+ CategoryInfo          : ObjectNotFound: (god:String) [], CommandNotFoundException

+ FullyQualifiedErrorId : CommandNotFoundException

Annoin tietokoneen ratkaista

Vierailija
28/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuollaiset hoidot yms. voivat vaikuttaa sen kautta, että ihminen rauhoittuu hetkeksi kiireisestä arjestaan. Voivat siis toimia tapana lievittää stressiä ja rentoutua. Siis mekanismi taustalla on näinkin arkinen, mutta ihmiset sitten näkevät siinä olevan muitakin, "yliluonnollisia" merkityksiä.

Voisin myös kuvitella, että tämmöisen "salatun tiedon" äärellä oleminen saa ihmisen tuntemaan itsensä erityiseksi ja tärkeäksi. 

Vähän hassuahan se on näin ulkopuolisen näkökulmasta, mutta yleensä kuitenkin varsin harmitonta. Sitten tosin menee huolestuttavampaan suuntaan, jos aletaan kieltäytyä vakavien sairauksien hoidosta tällaisiin vaihtoehtohoitoihin vedoten. Vasta sitten alan oikeasti nähdä punaista, jos vanhemmat estävät näillä syillä lastensa sairauksien hoidon.

Vierailija
29/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ja hädässä olevia  huijataan, rahat viedään. Monissa maissaa  uskomushoidoilla ei saa hoitaaa alaikäisiä  eikä diebetes, syöpä  ja  mielenterveyspotilaita. Nuoret naiset  matkivat  sairaita  ihmisiä  ja  viiltelevät  käsivarsiaan ja  reisiään, tuleehan siinä jotain muuta ajateltavaa kuin oma ahdistus. Kun monissa maissa esim. Intiassa rahvas on kouluttamatonta,  siellä poppahoidot  kukoistaa.  Annetaan vain rahaa vastaan. Helppoheikkien puheet muuttuu  rahaksi.Kalevala ja naistietoisuus. Uskomatonta soopaa.

Vierailija
30/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinin sisään on päässyt paha henki.

Vierailija
31/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinin sisään on päässyt paha henki.

Se todistaa minulle henkien todellisuuden.

Vierailija
32/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luulitko että kaikki muut paitsi sinä pitää niitä koululääketieteenä?

Vierailija
33/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräistä tyhmempää sakkia

https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-astrologiaan-uskovat-ihmiset-ovat-…

Monet todella hyvin menestyneet ihmiset kuten Oprah ja Will Smith uskovat vetovoiman lakiin.

https://medium.com/@proprietorlifestyle/11-successful-celebrities-who-b…

Vetovoiman laki?

Kätilön vetovoima on ollut paljon suurempi syntymäni hetkellä kuin Marsin, jonka väitetään määränneen luonteeni. Jopa lähin spora vaikutti enemmän.

Miksi muuten luonteeni on samallinen kuin eri vuodenaikaan syntyneillä sukulaisilla mutta erilainen kuin samassa merkissä syntyneillä?

Vierailija
34/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden harmittomien vaihtoisien todellisuulsien peesissä tulevat vähemmän harmittomat.

Mm. ns. rokotekriittiset ovat usein pitkään touhunneet vaihtoehtohoitojen kanssa.

Vierailija
35/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuplassa ei ole tällaisiin hurahtaneita.

Vierailija
36/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tällä laajalla alueella on huijareita liikkeellä, sillä huijaaminen joissain tällaisissa asioissa voi ollakin kohtuullinen helppoa. Ja sitten on joukossa muuten vaan vähän höyrähtäneitä ja todellisuuden tajun kadottaneita. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki olisivat huijareita ja kaikki asiat hölynpölyä, tai ettei olisi ihan asiansa osaaviakin joukossa, tai etteikö monissa asioissa olisi perää.

Ei kenenkään tarvi tässä maailmassa kaikkea ymmärtääkään tai kaikesta olla kiinnostuneita. Jos ap:ta ei kiinnosta tällaiset "henkimaailman" jutut tai vaikka erilaisten ääniaaltojen vaikutus ihmiseen, niin voi keskittyä omiin kiinnostuksen kohteisiinsa ja osaamisaloihinsa. Yhtä kiinnostaa yksi, toista toinen asia. Kauhean negatiivisesti tai halveksuen ei ole silti syytä toisten mielenkiinnon kohteisiin suhtautua. Toki tietenkin huijaaminen asiassa kuin asiassa on tuomittavaa.

ps. Kyllähän esim. akupunktiotakin pidettiin täällä länsimaissa aika pitkään ensin huuhaana, vaikka nyt on meilläkin ihan arvostettu hoitomuoto.

Vierailija
37/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluisin uskoa johonkin. Vaikka henkioppaisiin. J olen kateellinen uskovaisille, oli uskon kohde mikä tahansa.

Mutta on olemassa mitattua aa näyttöä kuinka ihmisen mieli parantaa omaa itseä. Siihen avuksi voi ottaa uskomushoidon. Se auttaa hnkilön mieltä kohdistamaan omat parantavat voimansa itseensä.

Vierailija
38/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänimaljarentoutus on on aivan ihanaa! Ei siinä ole mitään mystistä. Ääni on mekaanista värähtelyä sen voi tuntea myös fyysisesti. Jokainen varmasti on kokenut tämän.  Äänimaljojen tuottaman äänen paitsi kuulee, myös todella tuntee. On jännä fiilis kun äänimaljoja "soittava" ihminen liikkuu tilassa ja äänen kulee ja tuntee eri etäisyyksiltä ja eri puolilta kehoa. 

Yhteen, yksinkertaiseen asiaan keskittyminen auttaa tyhjentämään mielen stressaavista ajatuksista mikä puolestaan rauhoittaa mieltä. Äänimaljahoito on yksi keino tällaiseen simppeliin keskittymiseen. 

Vierailija
39/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluisin uskoa johonkin. Vaikka henkioppaisiin. J olen kateellinen uskovaisille, oli uskon kohde mikä tahansa.

Mutta on olemassa mitattua aa näyttöä kuinka ihmisen mieli parantaa omaa itseä. Siihen avuksi voi ottaa uskomushoidon. Se auttaa hnkilön mieltä kohdistamaan omat parantavat voimansa itseensä.

Olisi hienoa uskoa jturvata johonkin. Olen ateisti ja huono uskomaan mihinkään mistä ei ole tieteellistä näyttöä. Vaikka kaikkia maailman asioita ei ole tutkittu. Tuo, että ihmisen oma mieli vaikutta paljon sairauksien hoidossa, on tutkittu.ja siitä on mitattavaa näyttöä.

Vierailija
40/128 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänimaljarentoutus on on aivan ihanaa! Ei siinä ole mitään mystistä. Ääni on mekaanista värähtelyä sen voi tuntea myös fyysisesti. Jokainen varmasti on kokenut tämän.  Äänimaljojen tuottaman äänen paitsi kuulee, myös todella tuntee. On jännä fiilis kun äänimaljoja "soittava" ihminen liikkuu tilassa ja äänen kulee ja tuntee eri etäisyyksiltä ja eri puolilta kehoa. 

Yhteen, yksinkertaiseen asiaan keskittyminen auttaa tyhjentämään mielen stressaavista ajatuksista mikä puolestaan rauhoittaa mieltä. Äänimaljahoito on yksi keino tällaiseen simppeliin keskittymiseen. 

Olen samaa mieltä, että sillä on vaikutus. Itse en tykännyt siija se tuntui pahalta. Sama aromaterapia. Huoneissa on aina niin hajujen sekamelska, että minulle tulee oaha olo. Vaikka huone olisi tuuletettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä