Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on olla nainen/mies/muu?

Vierailija
29.11.2021 |

Olen biologisesti nainen, seksuaalisesti suuntautunut heteroksi, parisuhteessa biologisen miehen kanssa, ja vanhempana synnyttänyt, imettänyt ja äiti. Mieheni on lastemme biologinen isä ja elämme ydinperheenä.

Tunteiltani, kiinnostuksen kohteiltani, harrastuksiltani, pukeutumiseltani ja käytökseltäni olen, no en edes mieti, että minun täytyisi olla jotain tiettyä sukupuolta näiden osalta, vaan valitsen tilanteen mukaan niinkuin tahdon. En silti luokittele itseäni muuksi, vaan mieluummin vaikka loukkaantuisin sellaisesta lokeroinnista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia on kaksi.

Vierailija
2/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on olemassa kaksi suurta sukupuoliryhmää biologinen nainen ja biologinen mies ja sitten on olemassa erittäin pieni prosenttiosuus ihmisiä, jotka syntyvät sellaisten sukupuolipiirteiden ja elinten kanssa, että he ovat biologisesti muita. Joskus joku on muu, vaikka hänet olisi syntymässä luokiteltu naiseksi tai mieheksi.  Biologisesti voi tulla luokitelluksi joko mieheksi ja naiseksi erityisesti sillon, kun on mahdollista olla  lisääntymiskykyinen. Toki kaikki eivät tule saamaan lapsia silloinkaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jos on siis saanut lapsen synnyttämällä, niin silloin on biologinen nainen ja jos taas siittämällä, niin biologinen mies.

ap

Vierailija
4/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP on normaali nainen? Itse olen normaali mies ja ei tää sen ihmeellisempää varmaa ole kuin naisena oleminen. Poikkeuksena toki ettei ole tissejä, pildeä. Munaa on ihan kiva räplätä ja saada siemensyöksy, thats it :P

Vierailija
5/5 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun itseäni vaimoksi, äidiksi, naiseksi ja ihmiseksi.

Minulle oli selvää lapsesta asti, että tahdon elämässäni tulla äidiksi. On ollut helpompaa, kun on tiennyt jotain siitä, mitä tahtoo olla.

En ole myöskään ajatellut, että nainen seksissä antaa ja mies saa, vaan kyllä naisen on etsittävä, löydettävä ja otettava sitä omaa tyydytystään myös kun seksiä miehen kanssa harrastaa. Anatomiset erot eivät aiheuta yhteensopivalla parilla mitään sellaista, että toinen vain saisi tai toinen vain ottaisi, toisen ollessa passiivinen vastaanottaja. 

Nainen tosin voi saada peräkkäisiä orgasmeja vaikka kuinka, kun miehiä rajoittaa jollain tapaa siemensyöksyistä koituva rasitus. Joillakin naisilla on ongelmana orgasmien puute. Miehillä taas voi olla erektion heikkous, kesto tai puute. En tiedä siemensyöksyistä, kun ei ole kokemusta niistä, mutta oletan, että parhaimmillaan ne tuntuvat samantapaiselta kuin naisella orgasmit.

Näin biologisesti, mutta en pohdi tässä enempää tunne-elämän puolta ja nais-miesyksilöiden välisiä eroja, että mikä vaikutusta niillä voi olla seksiin. Osa sukupuolirooleistamme on kuitenkin vain opittua tai opetettua tai pois opittua. Jokin taho yrittää aina kävellä ylitsemme, joten kannattaa kuunnella itseään enemmän näissäkin asioissa.

ap