En tajua ihmisiä, jotka ajattelevat, että varakkaat kulkevat timanttikoruissa ja merkkivaatteissa ja heillä on erityisen hieno auto
Ja ostelevat koko ajan jotain. Sitten nämä ihmiset yrittävät "jäljitellä" rikkaita ostelemalla asioita ja luulevat tulevansa sillä tavalla onnellisiksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ketä nää on nää ihmiset?
Merkkivaatteita ja timanttikoruja pitävällä, hienoa autoa ajavalla on pakko olla ollut ainakin sen verran rahaa, että nuo on saanut ja pystyy ylläpitämään. Eli kyllä sellainen henkilö on jonkin verran rikas pakosti ja kyllä sellasia ihmisiä on. Eihän se sitä tarkoita, että kaikki rikkaat olisi sellaisia.
Timantti- ja muut korut ovat pankissa sailytyslokerossa. Otetaan esille jos on menoa. Auto on 20 vuotta vanha lotja mutta kuin uusi kun silla ajetaan niin vahan ja pidetaan lammitetyssa autotallissa. Pitemmat ajot, esim. lentokentalle tekee tilattu limo, ei itse enaa viitsita vaivautua.
Merkkivaatteista harvoin loydan mitaan tyyliini sopivaa enka halua mitaan nakyvia logoja.
t. tuplamiljonaari.
Kyllä auto (ja vene) on monelle varakkaallekin statussymboli vaikka mitä väitätte. Ei niitä Tesloja kuka tahansa ostele.
Vierailija kirjoitti:
Niklas Herlin pukeutui ja esiintyi vaatimattomasti. Moni olisi erehtynyt pitämään häntä lähes ryysyläisenä. Vaatimattomuus oli järkevää käytöstä.
Itse ajelin vielä kesään 2021 asti autolla, joka saavutti 19 vuoden iän. Oli huoletonta ja turvallista olla tavis.
Auto on sellainen asia, jossa en ehkä ihan hirveästi lähtisi säästämään, jos on vähänkään pidempi työmatka. Nykyisin autoissa on kuitenkin kaikenmaailman lukkiutumattomat jarrut ym. joten ajoturvallisuus on aivan toinen kuin todella vanhassa autossa.
Mun miesystävällä on rahaa miljoonia, osa kiinni asunnossa ja osakkeissa, osa rahana. Ajaa vanhalla autolla ja käyttää tavallisia vaatteita. Kukaan ei mitenkään arvaisi että on varakas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä auto (ja vene) on monelle varakkaallekin statussymboli vaikka mitä väitätte. Ei niitä Tesloja kuka tahansa ostele.
Kylla niita vain nakee ihan tarpeeksi taalla usalaisen lahion marketin parkkipaikalla.
En kyllä ajattele että ihmisen ulkoisesta olemuksesta näkyy varakkuus millään lailla. Sukulaismies jolla on miljoona omaisuus näyttää toisten silmiin köyhältä eläkeläiseltä, kulkee kuluneissa ryysyissä ja auto on 90-luvun alun opel. Samoin yksi jo edesmennyt isosetä, ajoi ikivanhalla polkupyörällä, pukeutui todennäköisesti joskus sota-aikoina ostettuihin hiutuneisiin sarkavaatteisiin, piti alivuokralaista asuntonsa toisessa huoneessa, jätti jälkeensä todella huomattavan perinnön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakko kysyä, että kuka muu, kuin sinä, on niin ääliö, että noin ajattelee?
En ole koskaan kuullutkaan ja elämää kuitenkin elettynä liki 70 vuotta?Viimeksi tänään täällä oli aloitus, jossa kysyttiin neuvoja siihen, mihin tyyliin rikkaat elävät. Siitä tämä avaus tuli mieleenkin. ap
Voi hyvänen aika. (Voin sanoa, että ne, joilla on ja jotka tienaavat rahaa, eivät vietä aikaansa täällä.
Te rahattomat täällä päivät notkutte.
Minä kyllästyn jo kahvitauolla.
Olen minä täällä. Minusta tämä palsta on suurta huvia.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävällä on rahaa miljoonia, osa kiinni asunnossa ja osakkeissa, osa rahana. Ajaa vanhalla autolla ja käyttää tavallisia vaatteita. Kukaan ei mitenkään arvaisi että on varakas.
Tunnen yhden naisen, jolla on sama juttu. Omaisuuden arvo on 2 miljoonaa euroa, mutta on halpisauto, ei mitään merkkivaatteita vaan suorastaan ryysyissä elää, ostaa ne H&M:n alerekistä. Asuntokin on pikemminkin pieni kuin iso. Ei todellakaan voisi päältä päin arvata siis.
Riippuu varakkaasta.