Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies piilottelee puhelintaan?

Vierailija
25.02.2015 |

Hän menee muualle, esim ulos puhumaan joskus. Vessaan ottaa puhelimen mukaan, joskus jopa suihkuun mennessään. Sanoo lukevansa työsähköpostit partaa ajaessaan, ajankuluksi.

En haluaisi olla kyttäävä ämmä, mutta sanokaa, että tuo voi olla muutakin kuin salasuhteen piilottelua. Sitä en nyt tässä tilanteessa todellakaan jaksaisi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jäi jo kiinni pettämisestä ja nyt on myka lopettanu ne touhut. Mutta, taas on puhelin mun ulottumattomissa ja kerrampa katoin sen takin taskusta sitä ku mies nukku ja puh jäi sen takin taskuun, niin pinkoodi oli vaihdettu, eli taas on jotain salattavaa...en jaksais tätä mutta voimia erotakaan ei ole...

Vierailija
2/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:31"]

Mun mies jäi jo kiinni pettämisestä ja nyt on myka lopettanu ne touhut. Mutta, taas on puhelin mun ulottumattomissa ja kerrampa katoin sen takin taskusta sitä ku mies nukku ja puh jäi sen takin taskuun, niin pinkoodi oli vaihdettu, eli taas on jotain salattavaa...en jaksais tätä mutta voimia erotakaan ei ole...

[/quote]

Uittanut piliinsä jonkun hutsun ahterissa, älä koske siihen pitkällä tikulllakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teeppä näin: kun miehelle tulee viesti puhelu tms ota puhelin. Reaktiosta näät heti miten asiat on. Tai nappaa puhelin muuten vaan ja juokse vessaan. Se miten sun miehes reagoi on vastaus kaikkeen. Ei tarvi selittelyjä.. Älkää olko niin tyhmiä palaa käämit teidän puolesta ja takia, kun miehet voi joitakin näyttävästi viedä kuten litran mittaa..

Vierailija
4/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aina toiminut noin, vai onko uusi tapa?

Vierailija
5/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pöljä sisko ottaa puhelimen mukaan jopa saunomaan mennessään, jättää pesukoneen päälle isoilla äänillä. On naimisissa.

Vierailija
6/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul on salarakas ja toimin juuri noin.

Vierailija
7/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehnyt suhteen alusta asti niin? Tekeekö koko ajan niin?

Oma mieheni välillä ottaa kännykän mukaan vessaan (pidempi sessio), kantaa puhelintaan koko ajan mukanaan, menee välillä puhumaan muualle... mutta toisaalta, en ole huomannut yhtään mitään muuta, että pettäisi ja muutenkin on kuitenkin avoin puheluistaan ja viesteistään. Esim. jos joku soittaa, hän vastaa ja luurista kuuluu läpi miehen ääni, mies menee toiseen huoneeseen puhumaan, niin oletan hänen haluavan vain puhua rauhassa, enkä sitä, että se olisi pettämiseen viittaavaa.

Toisaalta. Jos tuo alkaisi yhtäkkiä ja muuten salaisi puhelintaan ja asiaan liittyisi muutakin; paljon ylitöitä, jotka eivät täsmää tuntilappujen kanssa, yhtäkkisiä menoja, mielialan muutoksia, etäisyyden ottamista/läheisyyden lisääntyminen, jne... niin sitten kyllä epäilyttäisi.

Vierailija
8/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua, että mies käyttää mun puhelinta, vaikka mulla ei ole mitään salattavaa. Ei mun tosin tarvitse pelätä hänen ratsaavan mun puhelinta ja kantaa sitä sen takia koko ajan mukana, luotan häneen.

Jos on käytös vasta muuttunut tuollaiseksi eikä ole saanut uutta puhelinta, jota rakastaa =), niin epäilisin vahvasti, että yrittää salata jotain ikävää.

Vierailija
9/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen selitys: vastuullisena siippana miehesi haluaa varjella sinua puhelimen aiheuttamalta lisäsäteilyltä ja uhrautuu itse! Ole ylpeä urheasta uroostasi!

Vierailija
10/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ottaa puhelimen mukaan vessaan(kakka hädässä),puhuu välillä ulkona pitkiä puheluita. Ei ole mua häirinny sillä kaikki asiat mitä puhutaan puhelimessa ei ole lasten korville. Minusta aika normaalia jos on riippuvainen puhelimestaan.

Vierailija
11/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä itseltään, me tuskin osataan sulle kertoa.

Vierailija
12/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla on ihan omaperäinen aloitus, täällä ei ole koskaan kenelläkään ollut vastaavaa, onnittelut sulle hyvästä aloituksesta.

Kysymykseesikin sulla oli jo oma vastaus, vaikka heititkin sen noin ohimennen, ettet siihen uskoisi, voi kuinka sinä nyt pärjäätkään...?

Vierailija
13/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:02"]

Hän menee muualle, esim ulos puhumaan joskus. Vessaan ottaa puhelimen mukaan, joskus jopa suihkuun mennessään. Sanoo lukevansa työsähköpostit partaa ajaessaan, ajankuluksi.

En haluaisi olla kyttäävä ämmä, mutta sanokaa, että tuo voi olla muutakin kuin salasuhteen piilottelua. Sitä en nyt tässä tilanteessa todellakaan jaksaisi.

[/quote]

Kenkää ukon perseelle, ja kohti seuraavaa ongelmaa!

Vierailija
14/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menisi läpi, mutta lukea nyt TYÖSÄHKÖPOSTIT partaa ajaessa? Sen ymmärtäisin, jos selailisi vaikka huumorisivuja. Tai jotain. Pelaa änkkäriä.

Ei kukaan ole noin riippuvainen kapulastaan. Ei vaan voi olla.

Vierailija
15/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:22"]

Muuten menisi läpi, mutta lukea nyt TYÖSÄHKÖPOSTIT partaa ajaessa? Sen ymmärtäisin, jos selailisi vaikka huumorisivuja. Tai jotain. Pelaa änkkäriä.

Ei kukaan ole noin riippuvainen kapulastaan. Ei vaan voi olla.

[/quote]

No tottakai se odottaa, joko pääsee, joko pääsee pukille, kukapa sitä nyt ei hyvää panoa kaipaisi;) Oman akan tavarahan on jo liian hyvin tiedossa:(

Vierailija
16/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä: Minun mies ei päästä puhelinta hetkeksikään silmistään. Ottaa vessaan aina mukaan.
Kerran olin makkarissa, miehen puhelin yöpöydällä, mies keittiössä. Yhtäkkiä mies ryntää makkariin. Nähdessään, etten ole lähelläkään puhelinta, tekee äkkijarrutuksen ja esittää että olisi ihan muina miehinä tullut sinne. Sitten nappaa puhelimen, mumisee: Katsonpa sähköpostit...

Ottaa puhelimen ja häipyy.

Jotenkin jäi sellainen tunne että hän vahingossa unohti puhelimen minun ulottuville, ja kun tajusi sen, säikähti että pääsen nuuskimaan siitä hänen salaisuutensa (mikä lie) ja ryntäsi paikalle napatakseen puhelimen turvaan.

Vierailija
17/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:30"]

Entäs tämä: Minun mies ei päästä puhelinta hetkeksikään silmistään. Ottaa vessaan aina mukaan. Kerran olin makkarissa, miehen puhelin yöpöydällä, mies keittiössä. Yhtäkkiä mies ryntää makkariin. Nähdessään, etten ole lähelläkään puhelinta, tekee äkkijarrutuksen ja esittää että olisi ihan muina miehinä tullut sinne. Sitten nappaa puhelimen, mumisee: Katsonpa sähköpostit... Ottaa puhelimen ja häipyy. Jotenkin jäi sellainen tunne että hän vahingossa unohti puhelimen minun ulottuville, ja kun tajusi sen, säikähti että pääsen nuuskimaan siitä hänen salaisuutensa (mikä lie) ja ryntäsi paikalle napatakseen puhelimen turvaan.

[/quote]

Et kai nyt niin tollo ole, ettet arvaa miksi!?

Vierailija
18/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en katsele minkäänlaista puhelimen piilotteluleikkiä. Ei ole puhtaat jauhot pussissa jos täytyy kanniskella puhelinta mukaan vessaan, suihkuun...

Toki yksin ollessani otan puhelimen pesukoneen päälle suihkuun mennessäni ja kuuntelen musaa. Mutta silloin kun poikaystävä on luonani niin jätän puhelimen ihan avoimesti pöydälle ja käyn suihkussa ilman musiikkia. Ja se on ihan oma tahtoni ja tapani, kukaan ei ole minua "käskenyt" niin tekemään. Mutta toimin niin miten odotan minua kohtaan toimittavan.

Vierailija
19/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisten sinisimmuisuus, se hipoo universumin reunoja, oh my guard!

Vierailija
20/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kanssa tapana mennä ulos puhumaan. Tosin se vetää sauhut AINA puhuessaan. Se on kyllä liian riippuvainen puhelimesta. Lomallakin istuu terassilla ja puhuu puhelimeen. Ja olen useamman puhelimen siltä hajottanut hermostuksissani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan