Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies katsoi minua kadulla, miksi?

Vierailija
25.02.2015 |

Olin eilen tulossa ruokakaupasta kotiin päin, kun yhtäkkiä kadulla tuli vastaan nuori mies, ehkä 25 v. Itse olen jo 35. Sattumalta katseemme kohtasivat mutta tämä mies ei kääntänytkään katsettaan heti pois, vaan jäi napittamaan silmillään ja alkoi hymyillä. 

Mitä mies tarkoitti tuolla ja mitä se minusta halusi? Minulla oli kauppakassina kangaskassi ettei se sillekään voinut nauraa, että olen vastuuton kuluttaja kun kannan muovikassissa sapuskat kotiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko finni keskellä nenää tai ehkä silmä mustana ;) ?

Vierailija
2/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonut sille että mitäpä tuijjotat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kaupassa ollessasi söit tapasi mukaan pinaattia suoraan pakkauksesta vihannesoastolla ja sitä oli jäänyt hampaiden väliin. Poikaa hymylytti, mutta ei kehdannut sanoa.

2) Poika tunnisti sinut viime viikonlopun Tauskin keikalta, jossa tuhannen päissäsi huusit lavan edessä "Tauski, ota minut!"

3) Poika oli erittäin kierosilmäinen ja katseli puhelimestaan komediaelokuvaa ja nauroi sille

Osuiko mikään oikeaan?

Vierailija
4/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit viehättävä, olit ruma, sinussa oli jotain omituista, kivas tai ärsyttävää, muistutit jotain tai jostain, mies oli vain iloinen, tai halusi vain flirttailla, tai luuli sinua joksikin toiseksi tai muuten vain katselee ihmisiä ja vaikkapa analysoi heitä, miettii mistä ovat tulossa, minne menossa tai mitä muuta tahansa.

Vierailija
5/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis nainen... Tai vaikka et olisi, niin sinulla on kiva ilme. Lähtisin pohtimaan positiivisen kautta tätä. 

Voihan olla, että pohti, oletko tuttu jostain tai selityksiä nyt on kymmeniä. Mutta jos minua joku nuorempi mies pitkään katsoo, niin ajattelen, että on joku poikalasteni (iät reilusti yli 20) kaveri. 

Mutta olenkin jo 49. Kolmevitosena ajattelisin vain, että olen hyvännäköinen. 

Vierailija
6/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tyyppi etniseltä taustaltaan arabi tai afrikkalainen.... ? Sekin tuli mieleen. Hehän ovat flirttailijoita jo syntyessään. 

Huomiota saa näin lähempänä viittäkymmentäkin :) 

Kirjoitin myös viestin 6

Vierailija
7/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki epänormaaleja jotenkin omituisia ihmisiä on tapana jäädä tuijottamaan, se on kyllä huono tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi