Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan laihtunut kun on lopettanut imetyksen?

Vierailija
12.09.2006 |

Minulla täysimetetty 3 kk vauva ja 4 raskauskiloa istuvat t o d e l l a tiukassa. Sormet ainakin ovat turvonneet koko ajan että oletan että imetys turvottaa jonkun verran. Onkohan toivoa että kun lopetan imetyksen, kiloja vielä putoaa (paino ollut samoissa lukemissa nyt n. kuukauden)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOstain syystä mä syön niin paljon (liikaa) imetysaikana ja erityisesti makeaa tekee mieli!

Nyt imetän vieläkin (6 kk takana) ja 7 raskauskiloa on vielä... Luultavasti kestää vielä ainakin vuosi ennen kuin saan nuo pois koska jonkinlainen laihduttaminen on vissiin imetysaikana mulle mahdotonta.

Vierailija
2/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä sitten syö saadakseen lisäenergiaa, on se joka nostaa painoa tai jos taas pysyy terveellisellä linjalla, niin paino tippuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö herrkuja joka päivä vaan pari kertaa viikossa, ja jos ottaa huomioon että imetys aiheuttaa 500 kalorin lisätarpeen vuorokaudessa eli kaloreita saisi tulla vähän yli 2000 päivässä, niinmonena päivänä jää johonkin 1500. Silti paino ei enää tipu, 11 kiloa tosin on synnytyksen jälkeen tippunut. Viimeiset neljä kiloa eivät tunnut lähtevän (tai ainakaan nyt yli kuukauteen ei ole tapahtunut mitään sillä saralla).

Vierailija
4/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

En ole kyllä koskaan imettämällä laihtunut. Raskausaikana aina paino tippuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme