Nuori nainen yksin baarissa
Voiko nuori nainen mennä yksin baariin? Mitä mieltä olette? Onko ihan säälittävää
Kommentit (16)
Miksei voisi? Uskon ettei joutuisi olemaan koko iltaa yksin, baarista löytää hyvin seuraa. Yksin olevaa naista saattaisi olla miehen helpompi lähestyä kuin jos olisi esim tyttöporukalla
Voihan sutä keksiä selityksen että kaveri feidasi yms :D tai sitten jos on myöhä ilta että kadotti ystävät (y)
Miksi pitäisi selitellä? Aivan normaalia minusta. Itse tykkään välillä käydä yksinkin.
Jos se tuntuu säälittävältä niin sitten ei ole hyvä idea. Yritin joskus itse mutta oli niin luuseriolo että ei pystynyt.
Ei voi, naisella tulee olla aina joko aviopuoliso tai vaihtoehtoisesti verisukua oleva miespuolinen esiliina mukana. Poikkeustapauksissa viihderavintolassa voi pistäytyä luotettavien naimisissa olevien ystävättärien kanssa, mutta siitäkin voi jo seurata kevytkenkäisen heitukan leima.
T. Aune 1940 luvulta.
Minä muutin juuri uuteen kaupunkiin josta en tunne ketään joten pakkohan se oli yksin mennä. Istuin tiskillä turvallisesti ja kyllä minulle tultiin juttelemaankin. Sitten lähdin yökerhoon erään miehen kanssa ja nyt olemme nähneet muutaman kerran
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:19"]Minä muutin juuri uuteen kaupunkiin josta en tunne ketään joten pakkohan se oli yksin mennä. Istuin tiskillä turvallisesti ja kyllä minulle tultiin juttelemaankin. Sitten lähdin yökerhoon erään miehen kanssa ja nyt olemme nähneet muutaman kerran [/quote] Jakorasia!
[/quote]
hahah kuinka niin?
Vaihda paikkaa lasillisen jälkeen, niin jossain onnistuu. Voi myös pyytää päästä istumaan johonkin pöytään ja kokeilla jos sinut otetaan mukaan keskusteluun. Miehille en tuota taktiikkaa suosittele, koska teistä löytyy niitä rasittavia suupäitä tunketujia liikaa. Baaritiski on kuitenkin paras paikka, koska siinä on helppo tulla juttelemaan. Voisi olla hyvä nayttää vähän siltä, että sulla ei ole mitään tekemistä.
Voi. Itsekin haluaisin joskus mennä yksin, mutta en ole vielä rohjennut. Pelkään tylsyyttä, mutta voisihan sitä lähteä sen tuopillisen jälkeen pois, jos alkaa olla liian ankeaa. Helpompi olisi ehkä sopivan hilpeässä humalassa mennä pikkutunneilla yökerhoon tanssimaan. Tanssiessa on ihan sama, onko ne kaverit siinä vai ei ja parhaillaan saa vielä jonkun kivan tanssikamun siihen. ;)
Itse ajattelin aiemmin, etten kehtaisi mennä yksin, mutta nyt kun olenkin kaveriporukan ainut sinkku, niin kyllä se on yksin mentävä. On ollut kyllä hauskoja reissuja, kyllä sitä aina on seuraa löytynyt ;) N25
Miehet, lähestyttekö mielellään yksin oleva naista?
Ajattelin nyt kun olen jäänyt sinkuksi että olisiko parempi flaksi jos lähtisin yksin :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:11"]
Nuoret miehet eivät jostain syystä lähesty yksinäistä naista, mutta vanhat irstaat ukot heidänkin puolestaan.
[/quote]
Eipä kai, kun kohtelu suomalaisia nuoria miehiä kohtaan on naisten suunnalta niin tylyä. Tosin jos lähestyvä nuori mies sattuu olemaan jokin ulkomaalainen mies tai maahanmuuttaja, niin muuttuu naisen asenne heti paljon ystävällisemmäksi.
Yöelämään en lähtis yksin. Kerran odottelin myöhässä olevaa ystävätärtä Helsingin keskustan Memphisissä, alkuillasta, baaritiskillä istuen. Oli kieltämättä vaivaantunut olo kun ympärillä hääräsi nais- ja miesporukoita. Olin ainoa yksin istuva nainen siellä. Kaikki muut oli hilpeässä humalassa ja itse selvinpäin, tai eka juoma edessäni. Eiköhän siihen liimautunut kylkeen ulkomaalainen vanhempi mies joka alkoi suoraan kysyä että mitä maksaa? Lähdin sitten siitä baarista. Siihen aikaan tais saada vielä tupakoida ravintolassa sisällä ja ajattelinkin siinä tiskillä että voi kun olisi rööki niin sais jotain tekemistä käsilleni. Älypuhelimia ei vielä ollut. Nykyään voi uppoutua siihen jos yksin istuu. Toisaalta yökerhossa vois äkkiä saada mieluistakin seuraa ja tanssilattiallehan voi mennä muiden joukkoon jorailemaan.
Ei ole säälittävää, harrastin tuota itsekin joskus, mutta lopetin kun lähibaarin porukka alkoi käymään hermoille. Kukaan ei tullut juttelemaan normaalisti vaan aina se oli sitä "Oi raukkaa miksi sinä olet täällä aina yksin yhyy" -juttuja joiltain humalaisilta vanhemmilta naisilta.
Nuoret miehet eivät jostain syystä lähesty yksinäistä naista, mutta vanhat irstaat ukot heidänkin puolestaan.