Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut kaiken mistä olet haaveillut?

Vierailija
12.09.2006 |

Minä en juuri mitään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi haaveetkin ovat muuttuneet matkan varrella. Teininä haaveilin isosta perheestä, nyt on yksi lapsipuoli ja yksi itse synnytetty, ja ehkä siihen vielä yksi mahtuisi...

Vierailija
22/36 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä pointtisi. Minulla on pienet haaveet joita toteutan; Nousen kesäaamuna katsomaan maasta nousevaa usvaa, kahvikuppi kädessä yöpaitasillani, hengitän raikasta ilmaa. Menen katsomaan nukkuvaa perhettäni ja ajattelen että rakastan, paljon.

Pienet haaveet pitävät minut hengissä.

t:26

Paljon terveyttä ja toteutuvia pieniä haaveita sinulle :)

28

(jolla on itsellään tuhat ja yksi pientä ja suurempaakin haavetta, joista jo itsestään saa nautintoa, vaikka eivät kaikki voikaan koskaan toteutua)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei tullut hillittömän kaunista naista eikä miehiä ole riittänyt joka sormelle :P Samoin meillä ei ole kesämökkiä, kestohaave miehen kanssa. Lapsi on, mukava parisuhde, mielekäs työ, riittävä toimeentulo ja asunto. Että kai ne tärkeimmät siinä on. Jostain syystä en koskaan ole haaveillut esim. matkustamisesta tai kalliista tavaroista, vaikka olishan se välillä kiva oikein törsätä. Taidan vaan olla vihreän maailmankuvan läpitunkema enkä oikein osaa silloinkaan, kun olisi ylimääräistä fyffeä...

Vierailija
24/36 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut merkille, että " be careful what you wish for" on ihan pätevä lause, eli kannattaa harkita tarkkaan mitä oikeastaan toivoo, sillä sen yleensä saa...

Vierailija
25/36 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin haluamaani ammattiin. Olen naimisissa silloisen poikaystäväni kanssa. Lapsista haaveiltiin ihan hirmuisesti, mutta kärsimme lapsettomuudesta. Ajattelin, että mitään muuta en elämältä halua kuin yhden vauva. Useiden rankkojen hoitojen jälkeen saimme kaksoset. Silloin ajattelin, että olen saanut kaiken. Meillä on omakotitalo (tosin liian pieni), farmariauto ja koiraa emme edes halua. Nyt sitten vauvakuume alkaa taas nostaa päätään ja olen alkanut haaveilla uudesta vauvasta. En tiedä on liikaa pyydetty... Tulevaisuus näyttää...

Vierailija
26/36 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen naimisissa parhaan mahdollisen miehen kanssa :) Elämäni suurin rakkaus ja paras ystäväni.

-Lapsettomuuden jälkeen saimme lapsen -ja nyt odotamme yllättäen jo toista!

-Molemmilla akateemiset opiskelut takana, koulutusta vastaavat työpaikat, sopivat tulot, ihana koti (ja ei, meillä se EI tarkoita omakotitaloa vaan jotain ihan muuta ;))

-Paljon hyviä ystäviä, hyvät perhesuhteet molempien puolelle

-Me ja läheisemme saamme kaikki olla terveitä. Haaveena voisi olla, että asiat pysyisivät näin hyvällä mallilla.

Nämä ovat minusta niin suuria asioita, että tuntuisi vähän kohtuuttomalta vaatia paljon lisää. Toki jotain pieniä haaveita pitää aina olla, jotta elämä tuntuu jännittävältä :) Vaikka jotain materiaan liittyviä pikku toiveita... mutta ne ei tietenkään ole lähellekään yhtä tärkeitä.

Vierailija
27/36 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole enää mitään mitä haluta...

Vierailija
28/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon se tosin on vaatinut työtä, ei ne pelkällä haaveilulla ole tulleet!

Vierailija
29/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivaa ja onnellista parisuhdetta en.

Vierailija
30/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummankin vanhemmat terveitä ja elossa, upea koti, erittäin hyvä taloudellinen tilanne, korkeakoulututkinto ja hyvä työkokemus, ulkomaanmatkoja useita vuosittain jne jne. En oikeasti osaa sanoa mitään mikä EI olisi toteutunut.

No vaikka se että 5 kiloa pitäisi saada pois ;-D.

Asiat ei yllä välttämättä tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
31/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä pienellä ikäerolla olen saanut. Hyvän parisuhteen olen saavuttanut työllä ja tuskala. Talo puuttuu.

Työpaikan olen ansainnut.

Vierailija
32/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sittenhän ei ole enää mitään mistä haaveilla :). Mutta olen kyllä saanut paljon sellaista mistä en ole edes osannut haaveilla :).

Vierailija
33/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ainahan pitääkin olla myös sellaisia haaveita jotka eivät koskaan toteudukaan!

PALJON olen elämässäni saanut ja olen kaikinpuolin elämääni tyytyväinen, mutta yksi SUURI haave on vielä toteutumatta...Toivottavasti sekin vielä jossain vaiheessa elämääni toteutuu:)

Vierailija
34/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta, onhan minulla vielä (toivottavasti) monta vuotta elämä jäljellä. Sen olen kyllä huomanut, että nyt toivon ihan eri asiat kun 20 vuotta sitten - ja hyvä, että en aina saanut kaikki mitä olen halunut.

Onnellinen olen, vaikka elämä ei aina ollutkaan helppoa

Vierailija
35/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut käydä haaveilemaani koulua ja opiskella haaveilemaani alaa. Olen asunut useammassa haaveilemassani maassa ja saanut sellaisen aviomiehen, mistä haaveilinkin. Myös kaikenlaisia pikkuhaaveita on toteutunut paljon: joenrantaretkiä, pieniä matkoja, kivaa materiaa yms.

Monta haavetta on, jotka eivät ole vielä toteutuneet. En ole saanut lapsia. En asunut New Yorkissa, en omistanut maatilaa. En ole julkaissut kirjaa (vaikka yhden jo kirjoitinkin) enkä matkustanut halki Siperian. En ole tullut alallani tunnetuksi mainion, mullistavan urakeksintöni ansiosta. En ole löytänyt sellaista tietynlaista sänkyä, jonka tahtoisin. Enkä ole edes pelastanut maailmaa.

Vierailija
36/36 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaksi lasta: tyttö ja poika

- ihana mies

- uusi iso omakotitalo

- hyvä työpaikka

- hyvä toimeentulo

- kesämökki

- asuntovaunu

eikä edes ole tarvinnut ponnistella ;-)