Mistä löysitte nykyisen miehenne?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:16"]JA TÄLLAISTA TÄMÄ RASISMI ON AV-PALSTALLA EI SITTEN VASTATA KESKUSTELUUN!!
[/quote]
JÄTTÄKÄÄ VAAN JA IGNORATKAA
[/quote]
Ä L Ä H U U D A !!!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:22"]AV-palstalta vuonna 2011.
[/quote]
Kerro lisää! :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:36"]Tv:n chatissa 20 v. sitten
[/quote]
Aww, ai semmosessa että teksti-tv:ssä rullas viestit? :D Eihän -95 vielä ollu varsinaisia tv-chatteja kun ei paljoa ollu kännyköitäkään vielä? Eikös tv-chatit tullu vasta joskus 2000-luvulla?
Kansanlähetyksen nuorten aikuisten illoista
Kauppakeskuksen vessasta, oli reppana eksynyt naisten puolelle hädässään.
Baarista. Tai no, oikeastaan se oli mies joka minut löysi tanssilattialta.
Baarissa tapasimme ensimmäisen kerran yhteisen ystävämme kautta.
Mun mies tuli mun ovelle kerran aamuyöllä, kun kuuli, että oon eronnu ja vapaa. Oltiin vuosia tuttuja oltu ja tuo oli kuulemma odottanu tilaisuuttaan ja tarttu siihen heti ku mahis tuli.Mulla ei ollu ollu hajuakaa että tuo oli ollu jo vuosia muhun ihastunu, mutta seurustella alettiin ja nyt naimisissa ja vauvakin :)
Silja Europalla <3
Kun seilas vielä Turusta...
Speed deiteiltä, mutta alettiin kyllä vasta yli vuosi myöhemmin seurustella. Aluksi hän otti yhteyttä kuukausia myöhemmin deittejen jälkeen ja oltiin kavereita vuosi ja nyt seurustellaan. :)