PAAVO DYNN-blogi on huippu!
Olen jäänyt siihen koukkuun. :) Tosi hauskaa ja samalla älykästä lukemista!
Toinen huippu on "tarinoita vammaisuudesta". Osku-vauvalla on tosi juku elämä! :D
Kommentit (34)
Paavo Dynn -tarinat ovat todellista kielen ilotulitusta. (Kakkajutut eivät ole kivoja.) H on taitava kirjoittaja.
Mäkään en löytänyt enää muita, tietääkö joku uutta?
Tulisi uusia. Ei noita vammaissatyha jaksa hullukaan lukea! H:n oma elämä on kiinnostavaa!
Nää kehari-lorut ja Paavo Dynn-sekoilut on ihan täyttä paskaa, Henna. Kirjoita omasta elämästäsi.
Omasta elämästään ja fantasioistaanhan se kirjoittaakin noissa, jutut on paikoitellen sairaampia kuin ihkupupu-blogissa
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:06"]
Paavo Dynn = Hennan ihastus Jaana (en nyt julkaise sukunimeä tässä, mutta etsivä varmasti sen halutessaan jostain löytää)
[/quote]
Oikeesti? Mistä näin oot päätellyt? En oo itse jaksanut noita Dynn-juttuja lukea muutamaa lausetta enempää.
Henna, jos luet tämän niin aloita uusi elämästäsi kertova blogi!!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:06"]
Paavo Dynn = Hennan ihastus Jaana (en nyt julkaise sukunimeä tässä, mutta etsivä varmasti sen halutessaan jostain löytää)
[/quote]
Oikeesti? Mistä näin oot päätellyt? En oo itse jaksanut noita Dynn-juttuja lukea muutamaa lausetta enempää.
[/quote]
En ole tuon edellisen kirjottaja, mutta saman olen huomannut (siis että Paavo Dynn on Jaana). Ihan siitä sen huomaa, että ensin H kirjoittaa mitä kaikkea haluaisi Jaanan kanssa tehdä ja millainen Jaana on. Sitten hän kirjoittaa Paavo Dynn-tarinan jossa Paavo tekee samoja asioita joita H haluaa Jaanan tekevän, ja on muutenkin samanlainen kuin Jaana.
Poistakaa nämä ketjut!
T. Mies maalta
Ihailen hänen älyään!
Toivoo venäläinen
mäki pitän tosi paljoo! mun nimi o igor!
Siis kirjoitteletko sä tässä ketjussa itseksesi? xD Eikös sulla pitänyt olla tänään käynti psykiatrilla?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:27"]
Siis kirjoitteletko sä tässä ketjussa itseksesi? xD Eikös sulla pitänyt olla tänään käynti psykiatrilla?
[/quote]
En oo itse blogisti.
Mä en kyllä löydä niistä tarinoista mitään älykästä :D