Missä maassa GoGreenin tuotteet kasvatetaan?
Riippuu varmaan tuotteesta, mutta jos tiedät jonkin yksittäisen, olisin kiinnostunut kuulemaan. Etenkon pavuista. En millään löytänyt tuotteiden pakkauksista tai GoGreemin sivuilta alkuperämaata.
Kommentit (9)
Suurimmaksi osaksi Kiinasta. Odotan, milloin joku tekee tutkimuksen jossa kerrotaan kuinka paljon Kiinasta peräisin olevia elintarvikkeita jää tulliin liiallisten raskasmetallien ym. takia. Aineistoa on.
Kiitos vastauksesta. No tässä olis typerä kysymys: Jos kerran firman nimi on GoGreen ja papuja kasvaa lähes maapallon joka kolkassa, miksi niitä pitää tuoda Kiinasta asti?
Sieltä mistä halvimmalla saa, niin kuin nykyään kaikessa. Jopa perinteikkäät luksusbrändit ajavat nykyään hurjalla riskillä laatuaan alaspäin. Penniä on tehtävä kokoajan tehokkaammin.
Ois muuten vielä yksi kysymys! Mä oon tähän mennessä syöny Pirkan papuja (koska ne on huomattavasti halvempia), mutta juuri huomasin, että niiden valmistusmaa on Italia. Mistä pavut on sitten peräisin? Olin miettinyt vaihtoa Pirkasta GoGreeniin, mutta en vaihda, jos Pirkka on ekologisempi. -ap
Se että valmistusmaa on italia ei tarkoita että pavut on kasvatettu Italiassa.
*etenkin