Paljonko miehenne antaa taskurahaa?
Eli paljonko saatte viikossa taskurahaa mieheltänne. Itse saan 500€ viikossa ja jos tarvitsee hankkia jotain isompaa, sovimme siitä erikseen.
Kommentit (17)
Ai. Mä saan vaan 350 euroa. Mies väittää, että se on enemmän, ku muiden vaimot. :(
Ei voi kuin nauraa ap:lle :D ihme maksullisen huoran ja pikkulapsen sekoitus. Mene takaisin koloosi.
Onpa teillä köyhät miehet. Mulla ei ole edes mitään taskurahaa, saan päivittäin vaikka miljoonan halutessani! Mutta minulla onkin rikas mies.
Minä tienaan paremmin kuin mieheni.
Some people are so poor, all they have is money ;) t. Nro 2
Meiilä vaimo ottaa kaiken ja antaa sitten 200-300 € kuussa minulle.
Aloittaja siis loisii miehensä lompakolla? Palstafemakkojen mielestä tätä ei tapahdu ollenkaan. Vaikka asiasta on satoja ketjuja : )
Mitä vitun viikkorahaa. Mä saan rakkautta :) ja tienaan kyllä miestäni enemmän..
En mä saa taskurahaa, saan hänen koko palkkansa käyttöön. Käykö kateeksi?
En varsinaisesti saa käteen rahaa vaan mies maksaa ruokaostokset, ravintolaillat, biletyksen ja muut kotiin hankittavat jutut. En koskaan pyydä rahaa hön vain antaa koska hänen palkka kolminkertainen omaani verrattuna.
Minä annan miehelleni "viikkorahaa" ja vastaan muutenkin perheen rahankäytöstä. Minulla pysyy miestäni paremmin rahat hyppysissä nimittäin ja tienaan häntä enemmän. Itse käytän rahaa sen verran kuin nään järkeväksi.
Mitä mä just luin?? Taskurahaa??! Siis vaimolle/avopuolisolleko, ei lapsille?
Höh, mä saan vain satasen :( Pitäiskö vaihtaa miestä? Sain isältänikin enemmän...
Viikkorahaa sain lapsena isältäni. Nyt olen aikuinen ja tienaan itse rahani.
:D minun mieheni antaa minulle vain suukkoja ja haleja