Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pyytää kahville...

Vierailija
24.02.2015 |

...niin mistä sen tietää, että mitä hänellä on mielessä? Työkaveri pyysi yksi päivä kahville ja sovimme illasta, mutta nyt aloin miettiä, että ei kai hänellä mitään treffejä ole mielessä? Meillä ei ole mitään "syytä" mennä kahville, mutta siinä tilanteessa ajattelin, että hän huvikseen ehdotti tai jotain? Mutta kai mies tekisi selväksi, että kyse on treffeistä, jos olisi, vai? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs muuta se olis?

Vierailija
2/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se vaan on se kupillinen kahvia ja mukavaa jutustelua sen lomassa? Ei mitään sen kummallisempaa.
Ei sitä miesten kahviehdotuksia aina kannata alkaa tulkitsemaan yli. Joskus se on ihan oikeesti VAIN se kupillinen kahvia ja jutustelua, ei treffejä ja seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit ne on, mutta sinäkin päätät minkälaiset treffit kun kerran toinen osapuoli niissä olet.

Vierailija
4/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt kahvikutsumisia kaverijuttuna. Jos mies haluaa viedä treffeille, niin hän keksisi jotain romanttisempaa/hauskempaa.

Vierailija
5/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, siinä tilanteessa minäkin ajattelin, että ihan kaveripohjalla, vasta jälkeen aloin miettiä, että ei kai... Mutta ei varmaan, ainakin oletan, että ihan vain jutellakseen. 

Vierailija
6/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä odotan kahvittelun yhteyteen tai heti jälkeen seksiä kaikissa mahdollisissa asennoissa. Muutenhan minun olisi ihan sama olla kotona tekemässä jotain kiinnostavaa. Ei kahvin juominen ja sinun juttusi ole Se juttu. Haarat vaan auki heti kun mahdollista.

Vierailija
7/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana kutsunut naisia kahville ja myös käynyt naisten luona kahvilla, vain ja ainoastaan kahvilla.tietysti jotain on myös syöty.

Vierailija
8/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himaan kahville? Vai johonki kahvilaa? Jos himaa ni pillua se haluu. Näin on.

Vierailija
9/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet pelkälle kahville ikinä pyydä. Jos haluavat vaan jutella, niin menevät jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa oluelle. 

Vierailija
10/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:32"]

Ei miehet pelkälle kahville ikinä pyydä. Jos haluavat vaan jutella, niin menevät jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa oluelle. 

[/quote]

Kyllä pyytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme