Jounia hävettää ettei ottanut rokotetta
Älä ole Jouni: ota rokotteesi!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jounia on tultu ihan sairaalaan kuvaamaan? Vai mistä nämä "tunteisiin vetoavat kuvat" taudin riuduttamasta miespolosta. Vaikuttaa keksityltä koko Jouni.
Jutussa mainittiin, että koronaosastolla on erikseen "puhdas" puoli jonne potilas pääsee kun ei ole enää tartuttava. Eli siellä Jounia varmaan kuvattiin.
Kuka juuri vakavasta taudista toipuva haluaa tulla kuvatuksi raihnaisena joku tippa kädessä ?Eikö juttua olisi voitu tehdä, kun on kotiutunut? Vaikuttaa todella enemmän "koronarokote mainokselta" tämä juttu. Lavastettu tällainen tunteisiin vetoava tilanne.
Tämä ei ainoastaan vaikuta siltä, vaan on sitä. Tunteisiin vetoavaa pelottelua, jotta ihmiset pelästyksissään menisivät piikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetatte uskomisen koronarokotteen vasta sitten kun tulee teidän vuoro vammautua vakavasti. Mää varoitan ihan tosissaan. Se vammautuminen tai kuoleminen saattaa tulla ihan millä kierroksella vaan. Mutta sitten kun olette 8:nnella kierroksella ottamassa 8 satsia koronarokotetta olkapäähän niin kyllä voin sanoa, että kuolema alkaa olla taattu siinä vaiheessa.
No hyvä kun kerroit! Ikinä en enää ota rokotetta! Miten mä saan nuo kolme pois, kun ne ehdittiin jo pistää?!
No joo.. :D
Noh eipä mitään. Sinulla on käynyt parempi tuuri kuin monella muulla. Surkeita kohtaloita piikkien ottaineilla on paljon. :(. Suosittelen jäämään siihen kolmoseen kerta olet vielä hengissä.
Miksiköhän ne eivät tule sairaalaan? Rokottamattomia koronapositiivisia kyllä riittää. Toki myös rokotettuja vanhuksia joilla on muitakin sairauksia.
On muuten jännä miten rokottamattomille tulee kiire hakeutua sairaalaan vaikka hoidon tarvetta ei olisikaan. Paniikki iskee kun saadaan odotetusti positiivinen testitulos, aletaan hyperventiloida ja kuvitellaan ettei saada henkeä. Olkaa sitten rohkeita myös sairauden iskiessä, kun rohkeasti uskallatte olla rokottamattomia.
Tyttö peruukin kanssa kirjoitti:
minä otin, kun olin ainoa ei rokotettu perhejuhlissa, jossa 20 ihmistä. 16 sai koronan ja minä ainoana joudun 10pv sairaalaan. Onneksi ei tarvinnut maata hengityskoneessa. Olen siis 30v nainen, käyn salilla, syön terveellisesti. En ole koskaan ottanut mitään kausi-influenssa rokotustakaan enkä ole sairastanut 10v mitään flunssaa. Kivana jälkitautina lähti kaikki hiukset. Olen joutunut käyttämään peruukkia viim. 4 kk. Nyt on jonkun verran tullut siiliä myöskään keuhkot eivät ole täysin toipuneet, sillä en pysty edes 10% siihen liikuntasuoritukseen mitä ennen sairastumista. Aika paska mieli koko ajan siitä miltä näyttää ja tuntuu. Olin ennen sitä tosi hyvässä kunnossa, minulla oli kaunis vartalo ja pitkät hiukset. Tämä ei ole propaganda. Kyllä jos voisin mennä ajassa taaksepäin niin olisin ottanut sen rokotuksen. Ei voi mitään. Onneksi ei henki lähtenyt. Ihan sama kuka ottaa rokotuksen ja kuka ei, en välitä luvuista tai mistään muustakaan, mutta toivottavasti päästään jossain vaiheessa elämään normaalia elämää.
Tuo väitetty hiusten lähteminen liittyy johonkin aivan muuhun. Jos näin on tapahtunut, se syy pitäisi selvittää.
Milloinkohan jossain A-Studiossa kerrotaan koronarokotteen aiheuttamista vammoista ja kuolemista...?
Ei taida toteutua, kun täällä samanlainen sensuuri kuin Pohjois-Koreassa!
Vierailija kirjoitti:
Tyttö peruukin kanssa kirjoitti:
minä otin, kun olin ainoa ei rokotettu perhejuhlissa, jossa 20 ihmistä. 16 sai koronan ja minä ainoana joudun 10pv sairaalaan. Onneksi ei tarvinnut maata hengityskoneessa. Olen siis 30v nainen, käyn salilla, syön terveellisesti. En ole koskaan ottanut mitään kausi-influenssa rokotustakaan enkä ole sairastanut 10v mitään flunssaa. Kivana jälkitautina lähti kaikki hiukset. Olen joutunut käyttämään peruukkia viim. 4 kk. Nyt on jonkun verran tullut siiliä myöskään keuhkot eivät ole täysin toipuneet, sillä en pysty edes 10% siihen liikuntasuoritukseen mitä ennen sairastumista. Aika paska mieli koko ajan siitä miltä näyttää ja tuntuu. Olin ennen sitä tosi hyvässä kunnossa, minulla oli kaunis vartalo ja pitkät hiukset. Tämä ei ole propaganda. Kyllä jos voisin mennä ajassa taaksepäin niin olisin ottanut sen rokotuksen. Ei voi mitään. Onneksi ei henki lähtenyt. Ihan sama kuka ottaa rokotuksen ja kuka ei, en välitä luvuista tai mistään muustakaan, mutta toivottavasti päästään jossain vaiheessa elämään normaalia elämää.
Tuo väitetty hiusten lähteminen liittyy johonkin aivan muuhun. Jos näin on tapahtunut, se syy pitäisi selvittää.
Rivien välistä: anoreksia, aliravitsemus ja hiusten lähtö.
Näitä "rokottamaton Jouni" - juttuja on nyt ollut lähes joka lehdessä viime päivinä. Tämä on selvä ohjeistettu kampanja, jolla nyt yritetään saada ihmiset piikille. Aikaisemmat kampanjat eivät näköjään ole tuottaneet tulosta. On ollut maanittelua ja uhkailuja. Nyt sitten kokeillaan tällaista pelottelua. Kun nuoria alettiin rokottamaan, oli mediassa long-covid - pelottelukampanja. Tää on niin läpinäkyvää!