Näin junassa miehen jolla oli käytösä johdolliset kuulokkeet
Oli se kyllä muutenkin kuin viime vuosituhannelta.
Kommentit (63)
Käytän johdollisia, ei lopu lataus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee näistä avauksista aina se tunne, että näitä tehdään koska ollaan epävarmoja jostain omasta ominaisuudesta ja halutaan muilta hyväksyntä asialle. Se onnistuu helposti tekemällä tällainen pilkka-aloitus, koska käänteispsykologia tunnetusti toimii. Rautalangasta: ap on siis itse johdolliset kuulokkeiden käyttäjä ja ilmeisesti miettii, että nuorison mielestä hän saattaa olla nolo.
Miksi hän kysyy täältä lähes keski-ikäisten palstalta, jos miettii nuorison mielipiteitä? Minusta haluaa vain testailla, kuinka moni alkaa jänkkäämään vastaan ja kertomaan, että "mulla on langattomat, enkä oo nolo".
Mulla on langalliset varoiksi mukana, jos loppuu akku langattomista.
Miksi hävittää hyviä toimivia kuulokkeita?
Itekin sijoitin 8 tai jopa 9 e Lidlin kuulokkeisiin tässä yhtenä vuonna :) Tietenkin käytän ne loppuun. Adapteri puhelimeen maksoi melkein yhtä paljon.
Ei hyvänen aika ole järkevää heittää niitä pois vain sen takia, että johdottomiakin on olemassa.
Miksi hankkia johdottomat, jos on valmiiksi toimivat johdolliset?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Sitäpaitsi, sehän oli ihan trendiaallon harjalla. Nythän on (onneksi) tosi muodikasta olla ekologinen ja sillä varmaan oli ollut ne kuulokkeet jo viime vuosituhannella. Ja ajattele, se käyttää niitä! Sehän on ekoteko käyttää niitä toimivia piuhallisia kuulokkeita sen sijaan, että heittäis ne pois ja menis ostamaan uudet langattomat.
Että kukahan se tässä nyt elää jossain menneissä ajoissa?
Ilahduin oikeasti tosi paljon viestistäsi. Olet asian ytimessä, kuule.
Minä puolestani näin kaupungilla nuoriso-oletetun, jolla ei ollut kuulokkeita ensinkään, kaiuttimesta huudatti hophoppia, mokoma!
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on johdolliset. Homekodin jälkeen en ole voinut käyttää mitään bluetootheja.
Miten homekoti liittyy tuohon?
Mä en suostu käyttämään langattomia kuulokkeita, joten on meitä muitakin. Jos sua häiritsee, niin voi voi. 😅
Onko niitä muka ilman piuhaakin? Jopa meille boomereille? Käykö ne muka johdon päässä olevaan puhelimeenkin?
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen radiota on mahdotonta kuunnella ilman johdollisia kuulokkeita.
On olemassa "äpp7" Netti radiot, tai radiot.fi josta löytyy kaikki suomen radiokanavat, joten on kyllä vanhanaikaista kuunnella manuaali radiota puhelimella 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee näistä avauksista aina se tunne, että näitä tehdään koska ollaan epävarmoja jostain omasta ominaisuudesta ja halutaan muilta hyväksyntä asialle. Se onnistuu helposti tekemällä tällainen pilkka-aloitus, koska käänteispsykologia tunnetusti toimii. Rautalangasta: ap on siis itse johdolliset kuulokkeiden käyttäjä ja ilmeisesti miettii, että nuorison mielestä hän saattaa olla nolo.
Miksi hän kysyy täältä lähes keski-ikäisten palstalta, jos miettii nuorison mielipiteitä? Minusta haluaa vain testailla, kuinka moni alkaa jänkkäämään vastaan ja kertomaan, että "mulla on langattomat, enkä oo nolo".
Joka tapauksessa epävarma (ja epävakaa) hän on, jos toisen kuulokkeet häntä häiritsee.
Kuulkaas milleniaalit, teidän kuuntelemanne musiikkinne on laadultaan kaukana siitä viime vuosituhannen musiikista kaikilta osiltaan. Kompressoitua, moneen kertaan pakattua digitaalipikselimössöä joka aiheuttaa vain pahoinvointia.
Mene lataamoon ottamaan vähän sähköä.
Sekä kuulokkeesi kiinalaiset akut että sinä olette molemmat selvästi sen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Äitis on viime vuosituhannelta. Ainakin toivottavasti.
nauran kiitos!
Näin junassa naisen, joka ei kälättänyt suureen ääneen jotain jonninjoutavaa kaverilleen koko matkaa, vaan oli hiljaa.
Hämmennyin syvästi.
Käytän johdollisia kuulokkeita useamman kerran viikossa työmatkalla bussissa. Mutta mä olenkin viime vuosituhannen tyttöjä. 😄
Onneksi olkoon kaikille tähän mennessä vastanneille. Olette joutuneet trollin huiputtamaksi. Jossain tuolla aloittaja nauraa kippurassa, kun on onnistunut höynäyttämään teitä
En halua johdottomia. Miten ne pysyy kenenkään korvassa tippumatta? Pitäisi uskaltaa kävelläkin ne korvassa… rennosti, ei stressaten koko ajan!
Nykyteineistä ei enää tiedä, kuka on oikeasti kuuro, ja kenellä on vain langattomat napit korvissa. Paitsi että se oikeasti kuuro ymmärtää yleensä viittomakieltä. Napit korvissa kulkevalle ei saa mitenkään viestiä perille.