Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin junassa miehen jolla oli käytösä johdolliset kuulokkeet

Vierailija
28.11.2021 |

Oli se kyllä muutenkin kuin viime vuosituhannelta.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteineistä ei enää tiedä, kuka on oikeasti kuuro, ja kenellä on vain langattomat napit korvissa. Paitsi että se oikeasti kuuro ymmärtää yleensä viittomakieltä. Napit korvissa kulkevalle ei saa mitenkään viestiä perille.

Vierailija
22/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän johdollisia, ei lopu lataus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee näistä avauksista aina se tunne, että näitä tehdään koska ollaan epävarmoja jostain omasta ominaisuudesta ja halutaan muilta hyväksyntä asialle. Se onnistuu helposti tekemällä tällainen pilkka-aloitus, koska käänteispsykologia tunnetusti toimii. Rautalangasta: ap on siis itse johdolliset kuulokkeiden käyttäjä ja ilmeisesti miettii, että nuorison mielestä hän saattaa olla nolo.

Miksi hän kysyy täältä lähes keski-ikäisten palstalta, jos miettii nuorison mielipiteitä? Minusta haluaa vain testailla, kuinka moni alkaa jänkkäämään vastaan ja kertomaan, että "mulla on langattomat, enkä oo nolo".

Vierailija
24/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on langalliset varoiksi mukana, jos loppuu akku langattomista.

Vierailija
25/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävittää hyviä toimivia kuulokkeita?

Itekin sijoitin 8 tai jopa 9 e Lidlin kuulokkeisiin tässä yhtenä vuonna :) Tietenkin käytän ne loppuun. Adapteri puhelimeen maksoi melkein yhtä paljon.

Ei hyvänen aika ole järkevää heittää niitä pois vain sen takia, että johdottomiakin on olemassa.

Vierailija
26/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkia johdottomat, jos on valmiiksi toimivat johdolliset?

Vierailija
27/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? 

Sitäpaitsi, sehän oli ihan trendiaallon harjalla. Nythän on (onneksi) tosi muodikasta olla ekologinen ja sillä varmaan oli ollut ne kuulokkeet jo viime vuosituhannella. Ja ajattele, se käyttää niitä! Sehän on ekoteko käyttää niitä toimivia piuhallisia kuulokkeita sen sijaan, että heittäis ne pois ja menis ostamaan uudet langattomat. 

Että kukahan se tässä nyt elää jossain menneissä ajoissa?

Ilahduin oikeasti tosi paljon viestistäsi. Olet asian ytimessä, kuule.

Vierailija
28/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani näin kaupungilla nuoriso-oletetun, jolla ei ollut kuulokkeita ensinkään, kaiuttimesta huudatti hophoppia, mokoma!

Vierailija
29/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on johdolliset. Homekodin jälkeen en ole voinut käyttää mitään bluetootheja.

Miten homekoti liittyy tuohon?

Vierailija
30/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostu käyttämään langattomia kuulokkeita, joten on meitä muitakin. Jos sua häiritsee, niin voi voi. 😅

Vierailija
31/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä muka ilman piuhaakin? Jopa meille boomereille? Käykö ne muka johdon päässä olevaan puhelimeenkin?

Vierailija
32/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen radiota on mahdotonta kuunnella ilman johdollisia kuulokkeita.

On olemassa "äpp7" Netti radiot, tai radiot.fi josta löytyy kaikki suomen radiokanavat, joten on kyllä vanhanaikaista kuunnella manuaali radiota puhelimella 🤣

Vierailija
33/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee näistä avauksista aina se tunne, että näitä tehdään koska ollaan epävarmoja jostain omasta ominaisuudesta ja halutaan muilta hyväksyntä asialle. Se onnistuu helposti tekemällä tällainen pilkka-aloitus, koska käänteispsykologia tunnetusti toimii. Rautalangasta: ap on siis itse johdolliset kuulokkeiden käyttäjä ja ilmeisesti miettii, että nuorison mielestä hän saattaa olla nolo.

Miksi hän kysyy täältä lähes keski-ikäisten palstalta, jos miettii nuorison mielipiteitä? Minusta haluaa vain testailla, kuinka moni alkaa jänkkäämään vastaan ja kertomaan, että "mulla on langattomat, enkä oo nolo".

Joka tapauksessa epävarma (ja epävakaa) hän on, jos toisen kuulokkeet häntä häiritsee.

Vierailija
34/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas milleniaalit, teidän kuuntelemanne musiikkinne on laadultaan kaukana siitä viime vuosituhannen musiikista kaikilta osiltaan. Kompressoitua, moneen kertaan pakattua digitaalipikselimössöä joka aiheuttaa vain pahoinvointia. 

Vierailija
35/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lataamoon ottamaan vähän sähköä.

Sekä kuulokkeesi kiinalaiset akut että sinä olette molemmat selvästi sen tarpeessa.

Vierailija
36/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitis on viime vuosituhannelta. Ainakin toivottavasti. 

nauran kiitos!

Vierailija
37/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin junassa naisen, joka ei kälättänyt suureen ääneen jotain jonninjoutavaa kaverilleen koko matkaa, vaan oli hiljaa.

Hämmennyin syvästi.

Vierailija
38/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän johdollisia kuulokkeita useamman kerran viikossa työmatkalla bussissa. Mutta mä olenkin viime vuosituhannen tyttöjä. 😄

Vierailija
39/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon kaikille tähän mennessä vastanneille. Olette joutuneet trollin huiputtamaksi. Jossain tuolla aloittaja nauraa kippurassa, kun on onnistunut höynäyttämään teitä

Vierailija
40/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua johdottomia. Miten ne pysyy kenenkään korvassa tippumatta? Pitäisi uskaltaa kävelläkin ne korvassa… rennosti, ei stressaten koko ajan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi