Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin junassa miehen jolla oli käytösä johdolliset kuulokkeet

Vierailija
28.11.2021 |

Oli se kyllä muutenkin kuin viime vuosituhannelta.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee näistä avauksista aina se tunne, että näitä tehdään koska ollaan epävarmoja jostain omasta ominaisuudesta ja halutaan muilta hyväksyntä asialle. Se onnistuu helposti tekemällä tällainen pilkka-aloitus, koska käänteispsykologia tunnetusti toimii. Rautalangasta: ap on siis itse johdolliset kuulokkeiden käyttäjä ja ilmeisesti miettii, että nuorison mielestä hän saattaa olla nolo.

Miksi hän kysyy täältä lähes keski-ikäisten palstalta, jos miettii nuorison mielipiteitä? Minusta haluaa vain testailla, kuinka moni alkaa jänkkäämään vastaan ja kertomaan, että "mulla on langattomat, enkä oo nolo".

Hän haluaakin henkistä tukea meiltä.

Vierailija
42/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen radiota on mahdotonta kuunnella ilman johdollisia kuulokkeita.

On olemassa "äpp7" Netti radiot, tai radiot.fi josta löytyy kaikki suomen radiokanavat, joten on kyllä vanhanaikaista kuunnella manuaali radiota puhelimella 🤣

No mutta kun se datakanavan kautta striimaus kasvattaa mun hiilijalanjälkeä niin että hävettää. Fm radion kuuntelu piuhakuulokkeilla on paljon ekologisempaa.

Sä et taida olla nuorison edustajana se penaalin tiedostavin ja terävin kynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yks päivä läppärin BlueTooth päätti tiltata, eikä toiminut enää. Yritin asentaa ajurit uudelleen, ja yhdistää kuulokkeisiin uudelleen, mutta ei niin ei. Ostin sitten keskihintaiset (n. 60 e) johdolliset tilalle. Läppäri toimii muuten hyvin, joten en pelkästään langattomien kuulokkeiden takia aio työntää useampaa satasta uuteen läppäriin.

FYI: USB->BT-adapterin saa muutamalla eurolla. Ja käyttää varmaan jopa eri ajureita kuin läppärin integroitu piiri.

Vierailija
44/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on johdolliset kuulokkeet joilla kuuntelen viime vuosikymmenellä ostetusta mp3-soittimesta (piti ostaa sellainen kun vanha Sony Walkman meni rikki) jytämusiikkia. 

Vierailija
45/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

langalliset kuulokkeet totta helvetissä! kuuntelen musaa mp3 soittimesta kun liikuskelen tuolla noin. ei tulis mieleenkään kuunnella jonku helvetin älyttömän puhelimen kautta musaa...

Vierailija
46/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut töiden kautta viimeisen päälle hienot langattomat kuulokkeet. Katsahdin omia hyvin palvelevia langallisiani ja totesin, että nääääh. Luovun niistä jos joskus menevät rikki.

Vierailija
47/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisinhän ihmiset ovat palaamassa johdollisiin, kun ovat viimeinkin tajunneet miten paljon paremmat ne ovat käytössä.

Vierailija
48/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää puhelinta sivuttain korvaa vasten. Todella pellen näköstä.

Vierailija
49/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Fiksu. Langalliset ovat oikeasti paremmat lähes joka suhteessa. Noiden haitta on vain se johto. Mutta kaikessa muussa voittavat.

Vierailija
50/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKAAAAA!!!!

Vierailija
51/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin syy heittää pois toimivaa, tarpeellista tavaraa on se, että pelkää näyttävänsä epämuodikkaalta.

Ja sama käänteisenä, muodin aallonharjalla oleminen on typerin syy hankkia uusia kamppeita jos entisillä pärjää.

Ylikulutus, luonnonvarat, onko tuttuja käsitteitä?

Vierailija
52/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen radiota on mahdotonta kuunnella ilman johdollisia kuulokkeita.

On olemassa "äpp7" Netti radiot, tai radiot.fi josta löytyy kaikki suomen radiokanavat, joten on kyllä vanhanaikaista kuunnella manuaali radiota puhelimella 🤣

Aika pirun paljon helpompaa, jos tarvitsee sitä nettikaistaa muuhun. Muuten olet kyllä oikeassa, radiota voi kuunnella myös netin kautta. Ja kanavia on siellä enemmänkin. Radioaalloilla kuitenkin menen kotona (ja tietysti nyt muulla kuin puhelimella (tietysti)).

Vierailija
53/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa jaksoin pelleillä langattomilla nappikuulokkeilla kunnes kyllästyin jatkuvaan akkujen kesken loppumiseen/lataamiseen. Nyt on taas langalliset ja ei lopu enää akku prkl.

Vierailija
54/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kulkee junalla ja tyhmät kyttää toisten kuulokkeita.

Vierailija
55/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, aloittaja on köyhä ja tyhmä!

Vierailija
56/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänenlaatu on todennäköisesti parempi.

Ei kaikki halua langattomia. Muutenkaan meinaa pysyä kuulokkeet päässä. Sain esim. Bluetooth-kuulokkeet lahjaksi, joissa on vielä johto kuulokkeiden välillä. Nekin tippuu aina korvasta vaikka kuinka kokeillut eri kokoisia kumipömpeleitä niihin. Parasta niissä on se että pakkauksessa oli motto että pysyvät hyvin päässä. :D Ja mulla kuitenkin on bluetooth-kuulokkeita ennenkin ollut.

Vierailija
57/63 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BT-kuulokkeita saa olla koko ajan lataamassa, kuin myös sitä luuria mihin ne on liitetty. Ne tutit eivät pysy korvassa, ja jos löydätkin sellaiset mitkä pysyvät, korvatulehduskierre on taattu. Useimmat bt-kuulokkeet häviävät ominaisuuksiltaan ja käytettävyydeltään langallisille.

Käytän töissä pojan vanhoja pelikuulokkeita, onneksi on kännykässä niihin sopiva plugi.

Vierailija
58/63 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta: minä näin puistossa ihmisen joka luki ihan oikeaa kirjaa! Ja siinä hiekkalaatikolla näin ihmisen joka leikki lapsen kanssa. Siis näytti sellaiselta, jolla ei olisi ollenkaan ollut puhelinta. Se vieläpä puhui sille lapselle ja he nauroivat.

Vierailija
59/63 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sinun mielipitesi asiasta. Itse käytän aina johdollisia kuulokkeita radio nostalagia kunnelessa lenkipolulla tai sisällä.Sama koskee TV.Muiden mielipiteet eivät määritä minua,Enkä minä määritä ihmisiä muiden mielipiteillä.

Vierailija
60/63 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän kanssa langallisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi