Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ootte tehneet tänään?

Vierailija
28.11.2021 |

Mä oon nauttinut pakkassäästä. Kävin koiran kanssa kävin lyhyellä lenkillä, sitten meni tallille ja kävin parin kaverin kanssa maastolenkillä hevosilla ja tein vähän tallihommia. Nyt olen paikannut housuja samalla elokuvaa katsellen, paitsi tällä hetkellä pidän hetken taukoa. Otsalamppu hajosi eilen, ja mustien housujen ompeleminen mustalla langalla näissä valaistusolosuhteissa ilman mainittua lamppua sattuu silmiin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkasin itselleni pipon, pesin pyykkiä, tein ruokaa ensi viikoksi. Aion vielä silittää kasan vaatteita ja ehkä aloittaa uuden virkkausprojektin.

Vierailija
42/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattonut maratooni tyyliin tv sarjoja netistä. Samalla kirjoitan fantasiaa ja 3D tulostin tulostaa mallia taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain haettua ne röökit. Ajatella noin vähän takia piti pukea vaatteet. Olisin voinut muuten viettää päivän kalsareissa ja kylpytakissa.

M

Vierailija
44/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivonnut ja kuunnellut äänikirjaa (Rudolf Hessistä), käynyt lenkillä ja katsonut Kylmäävä tapaus sarjan (ruotsalainen dekkari).

Vierailija
45/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laiskimusko alapeukuttaa muiden tekemisiä? 😂

Vierailija
46/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengannut ystävän kanssa, käynyt kävelyllä, Stockalla, Tokmannilla ja joulutorilla, makoillut sängyllä, kuunnellut joululauluja, yrittänyt sietää muita ihmisiä, kuunnellut lapsen juttuja.

Nyt voisi alkaa meditoimaan, kun olen niin ärsyyntynyt muista ihmisistä tänään.

Ystävän juttujakaan en jaksanut yhtään kuunnella, ja oli ihan hilkulla, että sanon rumasti.

Vierailija
47/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellut melkein koko päivän. Hetkeksi pistin nokkani ulos pakkaseen välillä, mutta aika pian takaisin. Nyt jo väsyttää.

Vierailija
48/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisääääää...

Vierailija
49/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ajattelin, että tänään menen taas kävelylle ja teen sitä ja tätä. Oli kuitenkin harmaa päivä, jotenkin pingottunut olo. Tehnyt sentään villasukkaa, vien lahjoituksena seurakuntaan, teen kai toisenkin parin ennen joulua. Tv:stä ei tule mitään. Aika tylsää.

Vierailija
50/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puolisoni kanssa sängyssä koko päivän... Tai no, välillä noustiin syömään, mutta sitten äkkiä takaisin nauttimaan toisen lämpimästä ihosta. Harvinaista herkkua, että on mahdollisuus vain olla... Haittapuolena koko päivän makaamisesta on kipeä selkä.

Vierailija
51/51 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia päiviä en vietä edes kerran vuodessa. En ole käynyt ulkona muuta kuin aamulenkin koiran kanssa ja muutaman kerran pihalla.

En ole ajanut autolla metriäkään enkä käynyt missään.

Aamupalan laitoin lapsille. Sitten makoilua ja pyykin pesua. Ruuaksi tein tortilloja. Sitten päikkärit 2h, jota en myöskään harrasta ikinä. Lapset katsoi leffaa sen ajan.

Nyt huomiseen valmistautumista. Reput pakattu, vaatteet katsottu valmiiksi.

Nyt katson bb:n loppuun. Käytän koiran ja lähden nukkumaan, jos näin velton päivän ja päikkäreiden jälkeen onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi