Yläkerran naapurin hakkaavat askeleet ja JATKUVA kolistelu
JYMPS JYMPS JYMPS JYMPS. Pauk pauk kolin kolin JYMPS JYMPS JYMPS. En tajua miten joku saa yksiössään noin paljon ääntä aikaan.
Asun maakuntakaupungissa, muutin tänne Helsingistä. Ilmeisesti moni böndellä kasvanut ei ole oppinut elämään kerrostalossa, ei osata huomioida naapureita. Kestän normaaleja elämisen ääniä, mutta jatkuvat hakkaavat askeleet rasittavat. On vaikea keskittyä työhön, kun jympsyttely tulee läpi kuulokkeistakin. Yöllä naapuri valvoo vielä kolmelta, minä makaan sängyllä hereillä.
Opettakaa maalaiset lapsianne, että kerrostalossa huomioidaan naapurit kun käytte esim. sukulaisten luona kaupungissa. Muuten niistä tulee samanlaisia kuin yläkerran naapuri.
Kerran verhoputken seinään porattu koukku retkahti alas, kun yläkerran naapurin neiti innostui hyppimään.
Kommentit (30)
Alakerran akan asunnosta tulee rapuun kissan kusen hajut.
Vierailija kirjoitti:
Asunnossa kävely on normaalia elämää. Jos et sitä kestä, niin turha valehdella sietävänsä normaalit elämisenäänet
Eli kaikki siis paiskaamaan kaappeja ja ovia täst edes aivan täysillä kiinni, hommataan kaikki myös puukengät ja hypitään kerrostalossa tasajalkaa aina kun kotona ollaan- myös yöllä. Kävelyähän ei voi järjestyssäännöissä kieltää. Kaikki ne jotka eivät näitä ääniä jaksa pitkällä tähtäimellä, voivat vissiin muuttaa sinne metsään mistä täällä kovasti puhutaan. Itse ehdottaisin tuohon vielä lisäyksenä että tehdään addressi ilotulitteiden ampumisen laillastamisesta vuoden ympäri ja otetaan tavaksi posautella niitä 24/7 taloyhtiöiden sisäpihalla. Samoin, kaikki jotka eivät tuota kestä, voivat muuttaa sinne metsään.....
Kyllä minun idiootti naapurille on sanottu mutta ei perkele mee jakeluun
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun idiootti naapurille on sanottu mutta ei perkele mee jakeluun
Jep, joillain on niin vähän aivosoluja etteivät kykene edes vähäisimpään yleistason päättelyyn. Mää oon alkanut "raapimaan" lähimpänä kättä olevalla muoviesineellä patterin ritilää, AINA kun yläkerran kolinaorkesteri alkaa. Välillä rummutan myös ilmastointikanavan hormia niin että jytisee- aina kun tuo meteli alkaa. Tämän jälkeen hiljaista ehkä 1-2minuuttia jonka jälkeen koko homma alkaa ALUSTA!!! Mun päähän ei mahdu, miten jotkut voi olla noin saatanan -TYHMIÄ-. Vaihtoehto 2 että tietävät itsekin apinaorkesterinsa kuuluvan muihin asuntoihin mutta ei kiinnosta ( eli joko täys kusipää tai totaali idiootti).
Ellen ole väärässä niin kultakalan muisti kestää noin 5 sekuntia eli tuo lähes minuutista kahteen on jo vissiin jonkinlainen kehitys evoluutiossa. Asia mitä myös pohdin on se että jo alakouluikäinen tiedostaa että jatkuva meteli ärsyttää. Ja keskivertoihminen tajuaa hyvän sään aikana lopettaa. Eli edelleen, kun kyseessaä aikuiset ihmiset niin kuinka totaalisen lapsen tasolle jäänyt keskenkasvuinen kusipää täytyy olla...
Jep, tää apinaorkesteri perhe on valitettavasti muuttanut mun alakertaan. Yläkertaan taas on muuttanut tömistelevä pariskunta.
Voisin lähteä tästä, mutta omistusasunto eikä kukaan tätä tällä hetkellä osta. Kun olisi erikseen kerrostaloja näille apinaorkestereille ja muuten vain liian vähän aivosoluja omaaville, jotka eivät tajua, että kerrostalossa asuu muitakin.
Ja kyllä, olen käynyt ystävällisesti sanomassa, mutta voitte varmaan kuvitella mitä se auttoi - ei mitään.
On ihanaa asua kerrostalossa. Omakotitalot ovat hirveitä! Vai miten se nyt meni.
Ihan yhtä lailla näitä möykkääjiä asuu myös Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla.
Nimim. kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa asua kerrostalossa. Omakotitalot ovat hirveitä! Vai miten se nyt meni.
Ehkä grynderien mielestä kerrostalot on ihania. Asukkaiden mielestä ei koskaan. Parhaimmillaan siedettäviä, mutta se on jo paljon pyydetty se.
Mutta olen asunut eri aikoina kerrostalossa ja nykyään meininki on ihan mahdotonta. Aikaisemmin huomioitiin naapurit eikä pidetty turhan takia meteliä.
Ei ole häirinnyt koskaan, mutta jos joku naapurissa lorottaa vessanpönttöön, niin se närpöö, en halua olla missään spelin-kontaktissa naapurin ukon kanssa.
Niin se menee nykyään että rauhallisesti elävien ihmisten täytyy muuttaa pois kusipäiden ja apinoiden tieltä. Toisaalta, miksi sitä jäädä kiduttamaan itseään taloyhtiöön jossa asuu noita kusipäitä? Tuhoaa vain oman mielenterveytensä ja mikä ironisinta, MAKSAA TÄSTÄ PASKASTA VIELÄ VUOKRAA