Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö koronapassin pitäs olla koronarokotepassi?

Vierailija
28.11.2021 |

Siinähän todistetaan sitä että on ottanut koronarokotteen, eikä sitä että on koronavirus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todistaa sairastaneensa koronan, että diipadaapa ja pilikkua on mukava nussia

Vierailija
2/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi todistaa sairastaneensa koronan, että diipadaapa ja pilikkua on mukava nussia

Nussin pilkkuhja joka päivä aih oih voih ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passilla voi myös todistaa, että alle 72h vanha koronatesti on negatiivinen. Passi on käytössä myös rokottamattomilla. Siksi rokote-sana ei sen nimeen kuulu.

Vierailija
4/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän koronapassia, vaikkei minulla ole rokotteita. Pääsen sillä tapahtumiin ja baareihin, koska siitä voin näyttää negatiiviset testitulokset.

Vierailija
5/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassilla henkilö voi näyttää EU:n koronatodistusta sisäänpääsyn yhteydessä esimerkiksi eri tilaisuuksissa tai tapahtumissa. Henkilöllä pitää siis olla joko

A) todistus koronarokotuksista,

B) todistus tuoreesta negatiivisesta koronatestituloksesta tai

C) todistus sairastetusta koronasta.

Samaa passia käyttävät siis niin rokotetut kuin rokottamattomat.

Vierailija
6/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ap ei ole lukenut otsikoita enempää koko passista. Mikään muu ei selitä sitä, että on noin kujalla siitä, mitä koronapassi edes tarkoittaa.

Vierailija
7/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin saa myös ilman rokotteita ja tämähän rokotettujakin ärsyttää 😘 mutta loppujenlopuks se olen minä joka on tuoreeltaan testattu negatiivisella tuloksella kun muut rokotetut voi laittaa taudin leviämään kulovalkein.

Vierailija
8/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja taitaa googletella parhaillaan "mikä on koronapassi". Aloituksen perusteella hänellä ei ollut haisuakaan, jos luuli passin olevan vain rokotettujen pääsylippu bileisiin.

T. Rokottamaton, ahkera koronapassin käyttäjä

Vierailija
9/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passin saa myös ilman rokotteita ja tämähän rokotettujakin ärsyttää 😘 mutta loppujenlopuks se olen minä joka on tuoreeltaan testattu negatiivisella tuloksella kun muut rokotetut voi laittaa taudin leviämään kulovalkein.

Ei minua rokotettuna ärsytä ollenkaan. Päin vastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi