Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kukaan muu ei ikinä järjestä kotona mitään

Vierailija
28.11.2021 |

Mies korjasi portaan. Työkalut lojui viikon keskellä eteistä. Hän vaihtoi työpisteen paikkaa, mapit lojui kaksi viikkoa hyllyn edessä (johon vein ne), hänellä oli sovittuna tehtävänä siivota takkahuoneen yksi kaappi - projekti odotti keskeneräisenä 5,5 vuotta, minkä jälkeen hän nalkutuksen jälkeen aloitti sen uudelleen, ja sieltä kaapista puoliksi tyhjennetyt tavarat lojui kaapin edessä 8 viikkoa.

Tulen hulluksi.

Hän "ei muista" missä meillä on ämpärit, "ei osaa keksiä" millekään mihinkään ikinä "mihin ne kuuluu" ja luulee, että siivoamista on se, että imuroidaan yhtä huonetta 6 tuntia ja jätetään sen jälkeen se imuri ja kaikki huonekalut vinksin vonksin.

"Tarkistaa" kaiken mitä olen sanonut kymmeniä kertoja, koska ei ole kuunnellut yhtäkään niistä kerroista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyin samaan ja palkkasimme siivoojan.

Hommasin myös ammattilaisen tekemään huoltohommia. Totesin jotain että ”Matti susta kun ei ole remppahommiin niin mä soitin ihan ammattilaiselle…” Miehen ilme oli niiiin loistava :D

Vierailija
2/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali suomalainen mies. Nää on tottunut siihen että ensin äiti huolehtii ja sitten vaimo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Vierailija
4/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllästyin samaan ja palkkasimme siivoojan.

Hommasin myös ammattilaisen tekemään huoltohommia. Totesin jotain että ”Matti susta kun ei ole remppahommiin niin mä soitin ihan ammattilaiselle…” Miehen ilme oli niiiin loistava :D

Kun ei se siivooja justkaan järjestä eli ennen siivoojakin minä järjestin.

Ja ei, myöskään anopilla ei kukaan järjestä, he vain tiputtelee tavarat sinne mihin ne sattuu tippumaan. Minä hölmö kuvittelin, että se johtui muutosta ja remontista, mutta nyt se muutto on kestänyt 20 vuotta, eikä vieläkään järjestetä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi