Miten saisin naisen riippuvaiseksi itsestäni?
Taloudellisesti häntä en saa koukkuun ellei hänen uralleen jotain aivan karmeaa tapahdu.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sille orgasmeja. Oikeasti hyvät panot on harvinaisuus eikä nainen halua luopua sellaisesta helmestä.
Tämä on niin totta. Pitkä suhteen "salaisuus", ketään ei vaan halua myöntää sitä, vaan puhutaan henkisestä yhteydestä + muusta sonnasta. Lisäksi jos mies siivoaa, kokkaa ja hellii, niin muuta ei tarvita!
Se henkinen yhteys syntyy seksuaalisuudesta. Asia on just kuten Dr Phil aikoinaan kiteytti: kun seksi toimii, sen osuus suhteesta on 10 prosenttia, mutta kun se ei toimi, sen osuus on 90 prosenttia. Tyydyttymättömyys kun johtaa tyytymättömyyteen muillakin alueilla, tyydytetty nainen taas ei niin piittaa lattialla lojuvista sukista tms.
Kahlitse se kellariin.
(Älä. Mut tajuat varmaan että tää kysymyksen asettelu kuulostaa yhtä vastenmieliseltä.)
"Asia on just kuten Dr Phil aikoinaan kiteytti"
Virke joka alkaa näin ei yleensä pääty kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Opettele tekemään ihan hiton hyvää ruokaa.
Hän pitää itämaisista mauista joita minä en hallitse keittiössä en sitten yhtään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää itämaisista mauista joita minä en hallitse keittiössä en sitten yhtään...
Prosessi, jossa asioita, joita ei nyt hallitse harjoitellaan, jotta niissä tullaan paremmaksi ja lopulta ehkä jopa hyväksi, kutsutaan opetteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seliseli. Voit ihan hyvin auttaa esimerkiksi kasvisten silppuamisessa. Sekin tekee vaikutuksen, että osallistut sen minkä pystyt. Etkä vain odota tumput suorina valmista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt päättyi. Kommenttisi ei siis kumonnut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele. Vai ajattelitko, että suunnitelmasi onnistuu ilman vaivannäköä?
Selvitä myös, mitä tarkoittaa metatyö ja ala tehdä sitä. Sitten olet aika vahvoilla.
Hyvä seksi. Riittävä palkka. Hyvä seksi. Puhdas ja siisti. Hyvä seksi. Huumorintaju. Hyvä seksi. Miellyttävä ulkonäkö ja hyvä käytös. Hyvä seksi. Ei tarvitse olla "salin komein". Hyvä seksi. Näillä pääsee jo pitkälle .
Vierailija kirjoitti:
Kahlitse se kellariin.
(Älä. Mut tajuat varmaan että tää kysymyksen asettelu kuulostaa yhtä vastenmieliseltä.)
No eihän kuulosta
Juu, se tuli täällä kyllä jo sanottiin mutta tarkennan: ihana mies rakastelee kiitettävästi, kokkaa hyvin, siivoaa tyydyttävästi, lukee riittävästi. Kyllä sellaisesta olisi mielellään riippuvainen!
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo seksihomma on. Mun mies nuoli mulle ekan viikonlopun aikana 7 orgasmia, hulluhan mä olisin jos olisin siitä irti päästänyt. Sitä on kiva itsekin miellyttää 😊
Tai vaihtoehtoisesti katko sen koivet, ettei voi tehdä mitään ja joudut omaishoitajaksi (mutta todennäköisemmin linnaan).
Täytä kaikki tarpeet. Se on sitten eri asia, mitkä hänen henkilökohtaiset tarpeensa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille orgasmeja. Oikeasti hyvät panot on harvinaisuus eikä nainen halua luopua sellaisesta helmestä.
Kyllä ainakin mä pystyn saamaan orgasmin melkein kenen vaan kanssa ellei ole surkea. Olen jättänyt miehiä, jotka antoivat suuseksiä ym, koska muuten en tykännyt. Ja toisaalta olen pysynyt miehen kanssa joka ei hyvä sängyssä koska olin rakastunut.
Naiset on erilaisia
Tarjoo sille muutamat hepot ensin ilmaiseksi ja sen jälkeen vaan seksiä yms. vastaan.
Melkoinen loukkaus olettaa uranaisen olevan verrattavissa katalogista saatavaan naiseen.