Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytätte kuivashampoota! Miksi käytätte sitä?

Vierailija
24.02.2015 |

Ja kuinka usein? 

Sain tuollaisen näytekappaleen, enkä ole koskaan sellaista käyttänyt. Korvaako se hiustenpesun täysin vai mitä tuo tekee?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheuttamiseen, nostaa tukan irti päänahasta. Suihkutan juureen hiusten alle ja pöyhin. Puhtaaseen ja eiliseen tukkaan. En aina tietenkään.

Vierailija
2/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän esim. aamulla jos ei ole aikaa hiustenpesuun tai tiedän että on sauna illalla ja tukka näyttääkin erityisen likaiselta. Se on oiva keksintö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korvaa hiusten pesua eikä minusta ole siihen tarkoitettukaan. Itse käytän hiuspuuteria ja kuivashampoota tehdäkseni hiuksistani karheammat. Tietyt kampaukset onnistuu paremmin, kun hiukset eivät ole niin liukkaat

Vierailija
4/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se saa hiukset freshimmän näköisiksi ja tuntuisiksi silloin kun ei kerkee peseen. Voi käyttää puhtaisiinkin hiuksiin, lisää volyymia ja kampaukset pysyy paremmin. En ois ilman.

Vierailija
5/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis varsinaisesti poista rasvaa hiuksista, mutta hiukset näyttävät puhtaammilta, niinkö?

Ap

Vierailija
6/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:41"]Tuuheuttamiseen, nostaa tukan irti päänahasta. Suihkutan juureen hiusten alle ja pöyhin. Puhtaaseen ja eiliseen tukkaan. En aina tietenkään.
[/quote]
Miksi puhtaaseen tukkaan?

Vierailija
7/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hiusten karheuttamiseen ja tuuheuttamiseen. Itselläni on liukas ja ohut hius, jossa tupeeraukset ei näy. Suihkauttamalla kuivashampoota tyveen, saan pitoa tupeeraukseen ja hiukset ovat kuohkeammat, hetken.

Puhtaustarkoituksessa se toimii peittelynä hetken, mutta teho kestää vain jonkin aikaa, jolloin pitää suihkia uudestaan. Mutta jos tulee likatukkakriisi, niin on loistava hätäpelastus.

Vierailija
8/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukkaan, kun pestynäkin liiskaantuu ikävästi otsaa vasten. Kuivashampoolla saa tuuheutusta ja tyvelle kohotusta niin ei näytä niin lirppanalta.

Vierailija
9/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "shampoo" on mielestäni tosi harhaanjohtava siinä nimessä, kun ei se sitä kuontaloa oikeasti puhdista. 

Vierailija
10/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sitä aina! En voisi elää ilman. Puhtaaseen, kuivaan tukkaan joka pesun jälkeen. Tukka on kuohkeampi, ei rasvoitu heti (mun rasvoittuu jo yhdessä päivässä jos ei ole alla mitään tuotteita, kuivashampoo on ainoa tuote mitä käytän hiuslakan lisäksi) . En tykkää laittaa sitä jo likaisiin hiuksiin, vaikka niinkin pelastaa pesulta yhden illan.

Vierailija
11/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:41"]Tuuheuttamiseen, nostaa tukan irti päänahasta. Suihkutan juureen hiusten alle ja pöyhin. Puhtaaseen ja eiliseen tukkaan. En aina tietenkään.
[/quote]
Miksi puhtaaseen tukkaan?
[/quote]

Tuuheuttamiseen. Ei tarvitse tupeerata, rullata, föönata. Suihkaus ja sormilla pöyhintä riittää.

Vierailija
12/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin muut, eli en käytä ollenkaan puhdistamiseen, vaan tuuheuttamiseen. Laitan aina pesun jälkeen kuivashampoota hiusten tyveen. Mutta kyllähän se pesuväliä pidentää vähän sekin kun hiukset ei makaa päänahkaa myöten kuten ilman kuivashampoota. Mutta ei minusta nuo kyllä mitenkään rasvaista tukkaa puhdista, sitten pitää ihan tavisshampoolla pestä jos on likainen tukka.

Vierailija
13/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset joka toinen päivä. Käytän silloin, kun edellisenä iltana ei ole ollut hiustenpesupäivä. Suihkutan etuhiuksiin ja jakaukseen, kun niissä pientä rasvaisuutta.

Vierailija
14/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:19"]

Pesen hiukset joka toinen päivä. Käytän silloin, kun edellisenä iltana ei ole ollut hiustenpesupäivä. Suihkutan etuhiuksiin ja jakaukseen, kun niissä pientä rasvaisuutta.

[/quote]

Sama.

Ja myös, jos olen käynyt kuntosalilla ja sen jälkeen suihkussa ja haluan freesata lookkia, niin kuivashampoo toimii.

Vierailija
15/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on vähän rasvaiset jo mutta en jaksa/ehdi pestä. Esim. Jos tarkoituksena viettää leffailtaa kavereiden kanssa niin vähän rasvaiset hiukset ei haittaa mutta jos innostutaan lähtemään baariin niin kiva saada tuuhea ja puhtaannäköinen tukka kuivashampoolla.

Vierailija
16/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:41"]Tuuheuttamiseen, nostaa tukan irti päänahasta. Suihkutan juureen hiusten alle ja pöyhin. Puhtaaseen ja eiliseen tukkaan. En aina tietenkään. [/quote] Miksi puhtaaseen tukkaan? [/quote] Tuuheuttamiseen. Ei tarvitse tupeerata, rullata, föönata. Suihkaus ja sormilla pöyhintä riittää.

[/quote]

Mä olen aina ihmetellyt näitä. Olen meinaan kokeillut monia kuivashampoo- ja hiuspuuterimerkkejä, mutta mikään ei toimi tuuheuttavasti. Ehkä ihan 10 sekuntia on vähän kohollaan hiukset mutta lässähtää saman tien päätä myöden taas. Johtuukohan siitä että minulla on pitkä ja raskas tukka, paksu hiuslaatu. Taitaa olla enemmän hentohiuksisten juttuja, jaksaa ehkä sellaista hiusta kohottaa.

Vierailija
17/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni joudun pitämään päähinettä joka liiskaa hiukset pitkin päätä. Saan kuiva shampoolla elvytettyä hiuksia niin etten joudu pesemään niitä päivittäin (hiuspohjani ei kestä joka päiväistä pesua)
Ja jos tosiaan tulee joku yllättävä meno "kotoilu päivään" ja ei ehdikään pestä hiuksia niin saa ensiapua.
Ja antaa myös tukea ja pitoa kampauksiin.
En enää osaisi oikestan olla ilmankaan.

Vierailija
18/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:41"]Tuuheuttamiseen, nostaa tukan irti päänahasta. Suihkutan juureen hiusten alle ja pöyhin. Puhtaaseen ja eiliseen tukkaan. En aina tietenkään. [/quote] Miksi puhtaaseen tukkaan? [/quote] Tuuheuttamiseen. Ei tarvitse tupeerata, rullata, föönata. Suihkaus ja sormilla pöyhintä riittää.

[/quote]

Mä olen aina ihmetellyt näitä. Olen meinaan kokeillut monia kuivashampoo- ja hiuspuuterimerkkejä, mutta mikään ei toimi tuuheuttavasti. Ehkä ihan 10 sekuntia on vähän kohollaan hiukset mutta lässähtää saman tien päätä myöden taas. Johtuukohan siitä että minulla on pitkä ja raskas tukka, paksu hiuslaatu. Taitaa olla enemmän hentohiuksisten juttuja, jaksaa ehkä sellaista hiusta kohottaa.
[/quote]

Mulla juuri on paksut, pitkät hiukset, kihartuvat. Ihan sileään ei ehkä toimi yhtä hyvin, arvelen.

Vierailija
19/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin, ja se haisi tosi pahalle! Olen blondi ja tukkani rasvoittuu tosi nopeasti. En todellakaan jaksa pestä päätäni joka päivä, joten käytän vain kaurahiutaleita! Jos niitä on vähän jäljellä, niin jätän mielummin puurot syömättä ja käytän hiutaleet tukkaan. 

Vierailija
20/23 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän otsatukkaan kun olen lähdössä ihmisten ilmoille. Varsinkin näin talvella kun käytän pipoa, otsatukka liiskaantuu ruman näköiseksi. Kuivashampoolla sen saa pysymään nätimpänä. Ei korvaa hiusten pesua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi