Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako poliisille ilmoittaa MIELIPUOLIkaaharista?

Vierailija
24.02.2015 |

Joka arkiaamu ennen seitsemää joku TÄYSIN MIELIPUOLINEN ajaa mersufarmarilla Lopen/Klaukkalantietä aivan raivon vallassa kohti Klaukkalaa. Tämä itsemurhakandidaatti ohittaa pitkän letkan niin lujaa kuin auto vaan kulkee (ehkä 200 km/h) pimeässä ja jatkaa ohitusta S-mutkan läpi kieltoalueella. Ilmeisesti uskoo huomaavansa vastaantulijan mutkan takaa tulevasta valosta. Kaksi kertaa on meinannut osua toiseen autoon, kun paluu omalle kaistalle ei ole ihan onnistunut ja sitten oli hirveä tilanne, kun letka väisti pyöräilijää ja tämä urpo tuli kahtasataa takaa....

Tiedän, että poliisilla on tuohon aikaan vuoronvaihto Hyvinkäällä eikä poliiseja ole liikenteessä. Sen tämä mersukuskikin taitaa tietää.

Onko siis ihan turha soittaa poliisiasemalle tuosta kaaharista ja parempi vain odotella kuolonkolaria?

Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toi mersu ohitti ohituskieltoalueella ja vauhtia tosiaan oli ihan törkeesti. siis Perttulaan päin mentäessä Klaukkalassa taajama-aluella. Mihin numeroon tosta vois soittaa??

Vierailija
2/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:33"]

Mut toi mersu ohitti ohituskieltoalueella ja vauhtia tosiaan oli ihan törkeesti. siis Perttulaan päin mentäessä Klaukkalassa taajama-aluella. Mihin numeroon tosta vois soittaa??

[/quote]

Itä-Uudenmaan Poliisilaitokselle. Tässä yhteystietoja:

http://www.poliisi.fi/poliisi/ita-uusimaa14/home.nsf/pages/A393F4561FCD573EC2257D01002A2F25?opendocument

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ilmoittanut törkeästä autoilusta hätäkeskukseen,selitin asian ja ainakin mulle sanottiin,että ihan oikeaan paikkaan tuli viesti.

Vierailija
4/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat tietysti. Et hätäkeskukseen, vaan poliisille. Kerrot monelta kaahari lähtee, minä päivinä ja hänen ajotavoistaan ja siitä mitä olet nähnyt.

Vierailija
5/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä painaa myös mieleen tuon auton rekisterikilpi. Silloin poliisin on helpompi mennä passiin tienpätkälle ja ottaa oikea auto kiinni.
Ilmota vaan mahdollisimman pian poliisille! Myös summittainen aika (mikäli siis joka päivä samaan aikaan kaahailee) jolloin osaavat myös ottaa sopivan ajankohdan mahdolliseen narauttamiseen.

Vierailija
6/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäkeskukseen tuollaisesta pitää soittaa eikä suoraan poliisilaitokselle.

Vierailija
7/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken olin jo varma että nyt puhutaan miehestäni joka farmarimersulla törttöilee liikenteessä, mutta eri paikkakunta. En vain käsitä! Hänellä (ja muutamalla muullakin miehellä) on ajatusmalli että muut tielläliikkujat on jotain vihollisia, joiden kaikki liikkeet on suunniteltu vain ja ainoastaan miehen ärsyttämiseksi. Ja hän tottakai on paras kuski kaikista sillä hetkellä liikkuvista, muut eivät tiedä mistään mitään. Voi jeesus välillä _toivon_ että joku soittaisi poliisit kun mieheni ajaa ja olen kyydillä, itse ei jaksa joka kerta ruveta riitelemään samasta asiasta. Kiitos ja hei, avautuminen.

Vierailija
8/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kateellinen kiireiselle menestyjälle.

Vierailija
9/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti. Ilmoita kaikki nuo tuntomerkit ja vaadi tiukasti asiaan puuttumista. Näin on tehty muuallakin ja tulosta on tullut.

Vierailija
10/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin täytyy ilmoittaa, se on jopa velvollisuutesi.

Vierailija
11/16 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ees mietit tollasta? Tottakai ilmotat!!!!!

Vierailija
12/16 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta kannattaa iloittaa kaaharista poliisille itsekki olen tälläisiä kaahareita kohdannut en ole ilmoittanut vaikka mielessä on käynyt seuraavan kerran kun tälläisen kaaharin kohtaan soitan poliisit ja myös jos rattijuopon näen soitto välittömästi poliisille koska molemmat vaarantaa oman ja toisten turvallisuuden liikenteessä kun kukaan ei ole yksin 

Vierailija
13/16 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää, mutta jostakin syystä hätäkeskus on aika nihkeä ilmoittamaan tuollaisista asioista edelleen poliisille.

Vierailija
14/16 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tintta liisa kirjoitti:

ilman muuta kannattaa iloittaa kaaharista poliisille itsekki olen tälläisiä kaahareita kohdannut en ole ilmoittanut vaikka mielessä on käynyt seuraavan kerran kun tälläisen kaaharin kohtaan soitan poliisit ja myös jos rattijuopon näen soitto välittömästi poliisille koska molemmat vaarantaa oman ja toisten turvallisuuden liikenteessä kun kukaan ei ole yksin 

Puuttuuko sun näppikseltä välimerkit?

Vierailija
15/16 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit yrittää, mutta jostakin syystä hätäkeskus on aika nihkeä ilmoittamaan tuollaisista asioista edelleen poliisille.

Muutos jossa poliisin oma numero poistettiin ja kaikki ohjataan hätäkeskukselle, on aivan syvältä.  Se johti käytännössä tilanteeseen jossa tämänkaltaisista ja muista "Vähäpätöisistä" tilanteista on tehty todella vaikeaksi ilmoittaa, koska periaatteessahan hätäkeskus on vakavampia juttuja varten.

Vierailija
16/16 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän on mersu, eli teiden kuninkaana saa touhuta mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi