Puuttuuko sinulta taitoja, joita naiset yleensä osaavat?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:04"]
Perustaidot, ompelu, villasukkien teko, tarvittaisiin joku pakollinen naisten koulu. Asiat jotka muinoin opittiin ovat olleet tärkeitä. Ymmärrän jollei kaikki tykkää, mikä rahansäästö on koitunut, nytkin tein pitkät housut alle 30 euron. Aloittakaa helposti käsiteltävistä kankaista.
[/quote]
Minä olen säästänyt paljon rahaa ostamalla vaatteet alennusmyynneistä ja kirpputoreilta. Housujakin saa jo monta paria alle 30 eurolla.
[/quote]
Saa kyllä, ostettu on itsekin, kun voi tehdä sellaisia kun itse tahtoo, on merkityksellistä.
Jotain ompelutaitoja pitää hallita, vai ostatteko verhotkin valmiina.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:38"]
Puuttuuko sinulta taitoja, joita naiset yleensä osaavat?
[/quote]
Aika paljonkin. En osaa esimerkiksi meikata.
t.mies
Kyllä, kaikki käsityötaidot puuttuvat. Toisaalta osaan purkaa ja kasata rynkyn silmät kiinni tms. ;)
Miehen saaminen ihastumaan itseensi. Tunne luontaisesta vetovoimasta ja naisellisuudesta.
Puuttu melkein kaikki. Olen mies.
Astianpesukoneen käyttö, hiusten kiherrys ja käherrys ja suoristus ja rullaus, kodin pitäminen viikkosiivouksen avulla siedettävässä kuosissa, vaatteiden roikottaminen siististi henkarissa, viehättävänä hymyilevänä keikistelevänä esiintyminen miespuolisten henkilöiden läsnäollessa (baarit jne.), mankelointi, naistenlehtien lukeminen (en saa niistä mitään), jaaritteleminen ja juoruaminen naapuruston ihmisten elämästä, olisi niitä varmaan paljon muitakin mutta tässä nyt nopeasti mieleen tulleita.
En osaa käsitöitä yhtään ja olen huono laittamaan ruokaa.
En osaa tehdä käsitöitä, laittaa hiuksia tai innostua juoruilusta. Remppa hommat, renkaiden vaihto ja takkapuiden teko sujuukin paremmin ;)
Minusta muoti- ja sisustusblogit ovat järkyttävän tylsiä :D.
En osaa mitään käsitöitä, inhoan siivousta, ei voisi vähempää kiinnostaa verhojen kausivaihtelut ja pöytäliinat...
Ruuanlaitto. Aina kaikki menee pieleen ja maistuu karmealta. Onneksi on einekset niin meilläkin pysytään edes jotenkin hengissä...
En osaa siivota, laittaa ruokaa, pyykätä, imeä munaa, meikata. Olen mies ja edellä mainitut ovat naisten hommia, jotka heidän tulee valittamatta hoitaa ja sillä selvä!
Mitä naiset osaavat? Kerro se ensin?
En pysty kälättämään kahta tuntia putkeen sanomatta mitään.
Monet meikkijutut ja esim ripsien taivutus
Mankelointi
En osaa tehdä kärrynpyörää
En osaa tanssia korkokengät jalassa
Suihinotto. Ihan mielelläni antaisin, mutta mulla on vain yökkäysrefleksi nii herkässä, että en kerta kaikkiaan pysty.
En osaa laittaa papiljotteja, en keimailla, en kikattaa joka asialle
Siivoaminen ei juuri kiinnosta pätkääkään, en tosiaan ole kodin hengetär.
Miesten kanssa flirttailu, miehen iskeminen.