Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen ahdistelu raskausaikana?

Vierailija
06.02.2015 |

Olen raskaana ensimmäistä kertaa ja tällä hetkellä rv 25 meneillään. Raskaus on ihanaa, mutta myös kovin hämmentävää aikaa. Olen saanut kaikenlaisia erikoisia ehdotuksia miehiltä, jotka eivät muuten kiinnittäneet huomiota minuun ollenkaan ennen raskautta.

Olen palvelualalla töissä ja yhtäkkiä näitä kummallisia ehdottelijoita on alkanut tupsahdella työaikana kanssani juttusille melkein päivittäin. Siis yleensä se menee niin, että eka onnittelevat raskaudesta, sitten kehuvat raskausloistoani ja haluavat tietää onko tyttö vai poika tulossa ja tällaista normaalia ja kyselevät tykkäänkö olla raskaana ja sitten jos ystävällisesti olen vastannut niin ovat kyselleet että jos saisivat silittää vatsaani. Ja sitten kyselty että onko lapsen isä tiedossa (joo olen naimisissa ja olisit vaikka eka katsonut vasenta nimettömääni) ja sitten yleensä yritetään siirtää keskustelu seksuaalisemmalle tasolle ja kysellään että onko halut lisääntyneet ja he kyllä näkevät minut todella seksuaalisena naisena ja jos kiinnostaa niin ottaa yhteyttä....
MItä vittt... oikeasti?

Olen luonteeltani hiukan ujompi mutta töissä kyllä pidän yllä reipasta roolia, mutta tuollaisessa tilanteessa olen kyllä vain hämmentynyt..
Miehelleni kerroin noista ja hän vaan kohotteli olkiaan että joo kaikenlaisia friikkejä mahtuukin maailman että naura vaan niille päin naamaa.

Nyt mua on jo alkanut suututtaa nämä kummajaiset, sanokaa mikä olis hyvä come back repla näille ahdistelijoillle?

Jos jollain muulla ollut samanlaisia kokemuksia niin miten olette toimineet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä lisättäköön että siis mua niin oikeasti raivostuttaa nämä raskaus fetissin omaavat miehet.
Tekis mieli laittaa luu kurkkuun..ärsyttää se omahyväinen katse kun mittailevat kulmat koholla vartaloani..

Joku nokkela sanokaapa mitä voisi pamauttaa tuollaiselle miehelle verbaalisesti?

ap

Vierailija
2/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? No mua kyllä itteeni ihmetyttää jo sekin, että täydellisen tuntemattomat ihmiset tulee lepertelemään ja lässytämään että kuinka ihanaa ja onneksi olkoon ja ties mitä muuta. Ja sitten kun ne haluaa koskea... mikä piru siinä on, että pitää tulla lääppimään? Hommatkaa itsenne/kumppaninne paksuksi ja kosketelkaa sitä. PRKLE!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:18"]

Oikeesti? No mua kyllä itteeni ihmetyttää jo sekin, että täydellisen tuntemattomat ihmiset tulee lepertelemään ja lässytämään että kuinka ihanaa ja onneksi olkoon ja ties mitä muuta. Ja sitten kun ne haluaa koskea... mikä piru siinä on, että pitää tulla lääppimään? Hommatkaa itsenne/kumppaninne paksuksi ja kosketelkaa sitä. PRKLE!!!

[/quote]

Joo no jotenkin sen ymmärrän että jotkut herkistyy raskaudesta ja tökeröähän se on tulla lääppimään vatsaa mutta pienemmältä pahalta tuo tuntuu kuin seksuaalinen häirintä.
Muutenkin kun en ole oikeastaan tottunut tällaiseen koskaan aikaisemmin eläessäni. En mä nyt mikään ällöttävä ja sysiruma ole, mutta en sellainen joka saa kaikkien miesten sukat pyörimään.

ap

Vierailija
4/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäkin on useampi mies kysynyt, että miltä rinnat tuntuu ja kuinka paljon suurentuneet entisestä ja tuleeko niistä jo maitoa..

Oikeasti kuka tulee kysymään tollasta ventovieraalta?! 

Onko mun kohdalle vaan sattuneet ne sairaimmat kohtalot :(
Vai onko tää joku kultturellinen ero, en siis asu Suomessa mutta kuitenkin ihan sivistyneessä länsimaassa, missä ihmiset ovat yleensä aika pidättäytyneitä.

ap

Vierailija
5/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:24"]

Ja sitäkin on useampi mies kysynyt, että miltä rinnat tuntuu ja kuinka paljon suurentuneet entisestä ja tuleeko niistä jo maitoa..

Oikeasti kuka tulee kysymään tollasta ventovieraalta?! 

Onko mun kohdalle vaan sattuneet ne sairaimmat kohtalot :(
Vai onko tää joku kultturellinen ero, en siis asu Suomessa mutta kuitenkin ihan sivistyneessä länsimaassa, missä ihmiset ovat yleensä aika pidättäytyneitä.

ap

[/quote]

Hyi missä maassa on tollaisia ukkoja?

Vierailija
6/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mulla on sellainen fantasia, että raskaana oleva nainen puristaisi mua palleista kun tumputan. Ei taida tulla toteutettua, jos olette valmiiksi jo ihan raivareissa. Joo en kyllä lähtisi ehdottelemaan kenellekkään mitään tuollaisia. Eiikö jotkut naiset saata saada hyvääkin mieltä, jos saavat huomiota, jos se ei ole liian suorasukaista.

Vierailija
7/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Ranskassa? Pervoja täys, sano mun sanoneen.

Vierailija
8/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:30"]

Asutko Ranskassa? Pervoja täys, sano mun sanoneen.

[/quote]

En asun Ranskassa, mutta ranskankielisessä naapurimaassa, Belgiassa.

Onko tää vaan joku kultturellinen tapa?

ap

Vierailija
9/9 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleistä kai toi on. Monet miehet kuvittelevat, että raskaana oleva nainen on täysin himojen vietävänä ja se kiihottaa. Myös se, että seksi ja raskaus ovat jollain tasolla sellainen taboo, se saattaa myös kiihottaa miehiä. Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisempänä seikkana on se, että naistne suurentuneet rinnat raskausaikana ovat kiihottava asia, joidenkin miesten mielestä.

Itse kerran erehdyin Omegle:ssa etsimään raskaus-vertaistukea ja laitoin kiinnostuksenkohteisiin pregnant, ja eihän tuolla tapaa löytänyt muita kuin niitä raskausfetissimiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme