Huomenta! Mitä sinulle kuuluu?
Kommentit (21)
Mieli on ihan maassa ja itkettää. Töissä oli jokseenkin kurja päivä, eikä elämä muutenkaan ole kovin kaksista. Moni asia on huonosti, eikä jaksa sitten iloita niistäkään, mitkä on hyvin. Saavuttamaton unelma (en tule koskaan saavuttamaankaan) masentaa tänään erityisen paljon.
Huomenta! Kuuluu jääkaapin hurinaa. piti herätä pttamaan kissalta ruoat pois tulevan leikkauksen takia. Taidan jäädä hereille. Muuten en pääsisi sängystä ylös ennen puolta päivää. Illalla täytyykin sitten vahtia uupahtelevaa kisua, etti vaikka huku vesikippoon.
Huomenta! Nukuttaa, tuli nukuttua tosi huonosti. Uni ei tullut ennen yhtä yöllä, kun piti vatvoa mielessä näitä AV juttuja. Ei auta. Täytyy lähteä töihin. Tytöllä tänään syntymäpäivä:) Täyttää 18v! Oikein hyvää tiistai päivää kaikille.
Aamukahvia juon, laitan lapset kouluun ja menen kampaajalle.
Onnea 18- vuotiaalle ja äidille myös!
Huomenta! Juon aamukahvia, ja jännitän huomista sektiota. Sen jälkeen meitä on kolme :)
Töihin matkalla ja ahdistaa niin kun joka työpäivä. Viime viikko oli lomaa ja nyt jo olen uupunut. Tekis mieli itkeä, mutta en voi. Pidättelen siis illan suihkuun asti.
Huomenta sinullekin ja muille. Vähän mänttiä, olen kipeänä ja muutenkin elämässä tapahtuu ihan kohta muutoksia.
Huomenta. Kuuluu bussin hurinaa, töihin menossa. Oon jo 5min myöhässä kun kuski sekoilee, taitaa olla raukalla uus reitti ajossa.....Väsyttää ja vähän vituttaakin mennä sinne hullun myllyyn heilumaan mutta pakko mikä pakko....
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:30"]Huomenta! Juon aamukahvia, ja jännitän huomista sektiota. Sen jälkeen meitä on kolme :)
[/quote]
Hirmuisesti onnea!:D
Huomenta! Vähän stressaa työjutut, mutta mies tulee tänään kotiin joten jotain kivaakin. Odotan että tämä viikko olisi jo ohi :)
Kaamea yö takana, hammas vaivaa eikä särkylääkkeet auta! Muutenkin hankala nukkua, kun olen viimeisilläni raskaana. Väsyttää ja ketuttaa, mutta silti on naama hymyssä, on tämä vaan niin jännää aikaa tämä esikoisen odottaminen!
Ihan hyvää. Olemme hiihtolomalla, lapset ja minä. Lapset vielä nukkuvat. Taidan keittää lisää kahvia.
Huomenta! Töissä juon kahvia ja kulutan aikaa av:lla.
Nukuin todella huonosti, työjuttuja ja läheisen sairaus mielessä. Kunpa pääsis takaisin nukkumaan. Onneks lyhyt päivä!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:35"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:30"]Huomenta! Juon aamukahvia, ja jännitän huomista sektiota. Sen jälkeen meitä on kolme :)
[/quote]
Hirmuisesti onnea!:D
[/quote]
Kiitos! :)
Hyvää kuuluu :) Kuudelta jo hereillä, pari kuppii kahvia ja aamusuihku takana, kohta aamutreeni ja sen jälkeen shoppailemaan.
Mulle kuuluu oikein hyvää. Soitin selvittääkseni lasten päiväkotiasioita ja kerrankin jäi hyvä mieli puhelusta! Mukava fiilis tästä johtuen vaikka oonkin supistelujen takia valvonu kolme yötä. Ei tunnu missään. Pienestä se ihmismieli ilostuu. :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:29"]
Onnea 18- vuotiaalle ja äidille myös!
[/quote]Kiitos:)