Antaako naiset?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:49"]
Kuka nyt tuota ei antaisi? Pakaroiden väliin syvemmälle on jo harvinaisempaa herkkua.
[/quote]
Todellakin, aivan samaa mieltä. Kotioloissa jälkimmäinen on harvinaista, siis mahdotonta. Alkuperäiseen kysymykseen.... Juu joskus
Rouvan mielipide
Aha, mun vaimo on antanut yhden kerran ja siihen loppui. Ilmeinen syy oli se, että sihtini hieman petti ja sperma lensi kaaressa vaimoni hiuksille ja siitä seinälle, ei oikein tykännyt.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 05:52"]Aha, mun vaimo on antanut yhden kerran ja siihen loppui. Ilmeinen syy oli se, että sihtini hieman petti ja sperma lensi kaaressa vaimoni hiuksille ja siitä seinälle, ei oikein tykännyt.
[/quote]
Oliko tapetit? Jäikö tahra?
N31
Joo antaisin, mutta mies haluaa aina laueta vaan sisälle. Harmi.
"Oliko tapetit? Jäikö tahra? N31"
Kun ei edes ollut tapettia, joten sotkua ei jäänyt. Kai se trauman aiheuttaja oli sitten spermaiset hiukset, no joo, läsähtihän siinä aimo annos naamallekin.
Antaahan ne, ja jos ovat äitiinsä tulleet, niin nehän suorastaan pyytää sitä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 05:52"]
Aha, mun vaimo on antanut yhden kerran ja siihen loppui. Ilmeinen syy oli se, että sihtini hieman petti ja sperma lensi kaaressa vaimoni hiuksille ja siitä seinälle, ei oikein tykännyt.
[/quote]
Kovat on ollut paineet pyssyssä.
Joo, kovathan ne on. Kukaan ei sitä usko, mutta lentokaari on käsittämättömän pitkä. Vaimoni vaatii tuon ongelman vuoksi usein käyttämään kondomia, jolloinka omasta nautinnosta on heti puolet pois.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 05:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 05:52"]
[/quote]
Kovat on ollut paineet pyssyssä.
[/quote]Leikkipyssy se oikeasti oli, hävettää, kun omille kintuille tulee ja koira sen niistä aina pois nuolee
"Leikkipyssy se oikeasti oli, hävettää, kun omille kintuille tulee ja koira sen niistä aina pois nuolee"
Niinhän sitä tietämätön luulee.
Kuka nyt tuota ei antaisi? Pakaroiden väliin syvemmälle on jo harvinaisempaa herkkua.