Ahdistaa. Poika valehtelee minulle aivan selkeästä asiasta. Samaa valhetta jatkunut kohta vuoden.
Aloin ihmetellä tuossa viime alkukeväästä että kun poika saattaa vain mennä ulos sanomatta mitään ja sitten saattaa olla helposti vaikka 3 tai 4 tuntia ulkona muka "kävelyllä". Sittenpä parin kuukauden päästä satuimpa näkemään että poikani kävelee käsikädessä tuntemattoman tytön kanssa noin 5 kilometriä kaukana kotoa, kun ajoin autolla ohi. Illalla kysyessäni niin poika kielsi kaiken ja vielä kaupan päälle sanoi että oli kuulemma aivan toisessa suunnassa.
Tätä samaa jatkui. Vaikka saatoin heitä nähdä pariinkin kertaan kahdestaan ja kerta toisensa jälkeen poika ilmoitti että olisin nähnyt jonkun muun. Viimeisimmällä kerralla (viime perjantaina) oikein kuvasin heitä, mutta vaikka minulla on ihan kuva näyttää pojalleni niin siltikin hän kiistää kaiken.
Olen yrittänyt pojalle selittää että olen huolissani kun ei kerro mitään. Tämä tyttöhän voi olla mikätahansa häirikkö huumediileri ja pelkään että hän kiristää lastani, mutta vaikka olen teinille kertonut että tämä hänen "kaveri" saattaa olla haitaksi hänelle niin silti kieltää kaiken. Ei ilmeisesti näe omaa etuaan.
En edes tiedä ketä syyttää. Teknisesti se on tämä tyttö joka on lapseni "varastanut", mutta taas oma lapseni on se joka tässä on valehdellut ja sitten minä olen itse antanut tämän tapahtua.
Alan olla aika toimeton. Keltään mitään apua?
Kommentit (35)
Tuo sanamuoto paljasti kaiken: haluat, että poika tuo kaverinsa arvosteltavaksi kotinsa. Miksiköhän ei tuo, mieti sitä.
ohh, voi taivas, tämä olikin seurusteluasioita, minä kun ajattelin otsikosta ensimmäisenä poikasi valehtelevan että rokote toimii.
Tosta voisi kirjoittaa kirjan; Ahdasmielinen vanhempi seikkailee, osa 1 näin poikani kävelevän tytön kanssa, apua!
Vierailija kirjoitti:
Tuo sanamuoto paljasti kaiken: haluat, että poika tuo kaverinsa arvosteltavaksi kotinsa. Miksiköhän ei tuo, mieti sitä.
No missä se ongelma. Haluaisin että poika tuo kaverinsa meille että voin arvostella onko hän tarpeeksi hyvä kaveri tai kumppani lapselleni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuota pohdintaasi kun kuuntelee, en ihmettele, jos lapsesi ei halua kertoa ensimmäisestä seurustelusuhteestaan.
Koska?
ap
Vierailija kirjoitti:
Tosta voisi kirjoittaa kirjan; Ahdasmielinen vanhempi seikkailee, osa 1 näin poikani kävelevän tytön kanssa, apua!
No niin kuin sanoin jo. Tyttöhän voi olla vaikka joku hörhö päihteiden käyttäjä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäsiä?
Oma lapseni täyttänyt juuri kuukausi sitten 15 ja tytöstä en tiedä. Hän on jotain 13-20v.
Ap
Ei muuta kuin ostat kondomeja tarjolle, jotta pojan ei tartte sen takia olla niitä käyttämättä, kun ei kehtaa kaupasta ostaa (Tai ei oo rahaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä se ongelma. Haluaisin että poika tuo kaverinsa meille että voin arvostella onko hän tarpeeksi hyvä kaveri tai kumppani lapselleni.
ap
Miksi sinun se pitäisi arvostella?
Mikä on vialla kun on tarve sekaantua ja kontrolloida? Kun poika on täysi-ikäinen, toivottavasti osaa katkaista siteet sinuun lopullisesti.
Pyydä että tuo tytön kotiin kylään niin saat tutustua häneen.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa montako kymmentä kertaa olen jo kysynyt
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ole ihme, ettei tuo näytille, kun olet tuollainen hullu kyttääjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ole ihme, ettei tuo näytille, kun olet tuollainen hullu kyttääjä.
Hullu kyttääjä?
AP
Sinuna laittaisin samalla tavalla takaisin. Ota kaikki pois pojalta ja tee hänen elämästään mahdollisimman vaikeaa niin silloin varmaan kuunneellaan vanhempia.
Typerä provokehitelmä
Tyttö on selkeesti narkkari ja diileri.
Pojalta kännykkä pois ja huoneen ovi