Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko pelastua?

Vierailija
12.09.2006 |

Jumala itse rakastaa SINUA ja hänellä on ihana suunnitelma elämääsi varten. Minulla onkin hyvin tärkeä kysymys SINULLE. Jos kuolisit tällä sekunnilla tiedätkö varmasti ilman epäilyksen häivääkään että menisit taivaaseen? Jos tiedät niin se on hyvä. Miksi muuten sanot niin? Jos et usko sinne pääseväsi niin on muuten olemassa keino tietää menevänsä sinne varmuudella. Ihan totta.

Raamattu sanoo että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Synnin palkka on kuolema mutta Jumalan lahja on ikuinen elämä meidän herramme Jeesuksen Kristuksen sovituksen kautta. Siellä sanotaan myös että JOKAINEN JOKA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ, PELASTUU. Ja sinä kuulut myös tuohon ryhmään. Eikö vain? Tietysti kuulut.

jos sinä haluaisit nyt juuri tällä hetkellä saada Jumalalta lahjan joka hänellä on sinulle - toisin sanoen ottaa Jeesus Kristus herraksesi ja pelastajaksesi ja tietää että olet menossa taivaaseen sano tämä ääneen jonka tähän kirjoitan:

" Rakas Herra Jeesus tule sydämeeni. Anna minulle minun syntini anteeksi. Pese minut ja puhdista minut. Vapauta minut. Kiitos että kuolit puolestani ristillä. Uskon että nousit kuolleista ja että tulet takaisin uudestaan. Anna minulle nälkä Jumalan asioiden puoleen. Olen pelastunut. Olen uudestisyntynyt enkä ole koskaan enää sama kuin ennen. Jeesuksen nimessä. Kiitos Jeesus!"

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. eroakirkosta. fi

Vierailija
2/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sillä, että tässä mitään pelastusta kaipaisinkaan... Elän niinkun elän ja sitten kuolen, no biggie.

Joskus nuorempana yritin olla uskovainen mutta en vissiin kelvannut jumalalle tai jotain - kyllä rukoilin, ja sain esirukouksiakin. Mutta eipä vaan tullut valkeus. Taidan vaan olla liian älykäs tuohon transsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaajaa ei kannata pelastaa

Vierailija
4/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Jumala haluaa kutsua sua luokseen. Muistatko kertomuksen kadonneesta lampaasta? Hyvä paimen jätti 99 lammasta ja meni etsimään sitä yhtä joka oli kadonnut. Ei ole totta ettet kelpaa Jumalalle, Jeesuksen sovitustyön kautta ja sen vastaanottamisen kautta, Jeesuksen vastaanottamisen kautta kelpaat Jumalalle.

4: Jeesus tuli myös murhaajia varten, hän voi antaa tuollaisen teon anteeksi, ihmiset kai eivät.. Kukaan ei pysty pitämään kaikkia kymmentä käskyä siksi tuli Jeesus sovittamaan rikoksemme ristinkuolemallaan.

Vierailija
5/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.

3. Pyhitä lepopäivä.

4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.

5. Älä tapa.

6. Älä tee aviorikosta.

7. Älä varasta.

8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.

9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Vierailija
6/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te kiihkoilijat oikeasti ymmärrä että saatte ihmiset vaan entistä enemmän teitä vastaan ku tungette sanomaanne joka paikkaan?! Olen varma että se joka kaipaa hengellistä johdatusta hakeutuu itse teidän valistettavaksenne. Antakaa muiden olla rauhassa ja pitäkää mölyt mahassanne, kiitos!

Vierailija
7/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soditaan, riistetään jne eli tehdään niin paljon pahaa, että se hyvä, mitä uskonto edistää(moraali) jää kovin pieneksi. Ns uskovaiset ovat pahimpia moralisoijia ja lähimmäistensä tuomitsijoita, että ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi