Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa!!!! Mun mies on osoittanun mustasukkaisuuden merkkejä!!! \o/

Vierailija
12.09.2006 |

Eli olen ollut aika pulskassa kunnossa oleva kotiäiti. Harmaa hiirulainen jota kukaan ei katso toista kertaa, ja miehelle olen ollut vain se joka ruuan laittaa ja siivoaa ja hoitaa lapset. Nyt olen laihduttanut ja muuttanut itseäni vähän edustavan näköiseksi, saattaapa joku vieras mies katsoa toisenkin kerra.

Miehen kaveri on alkanut flirttaileen (mihin EN ole lähtenyt mukaan)

Nyt mun mies on alkanut huomata minutkin aivan erilailla ja on tosiaan vähän mustasukkainen, ei liikaa mut terveellä tavalla!!!

Meillä menee nyt paremmin kuin koskaan!!!!

Semmonen juttu vaan piti ilmoittaa! =D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myös alkanut kiinteyttää itseäni, ja muutenkin huolehtimaan enemmän ulkonäöstäni. Ja nyt huomaan, että ei se miehenikään paljoa välitä omasta pukeutumisestaan... Kunhan saan vielä n. 5 kiloa pois, laitan vaatekaapin uusiksi! Ja sit toivon, että miehenikin ois edes pikkasen mustis:) Vaikka ei ole sitä kyllä koskaan ollut, ei edes silloin kun olin vielä nuori ja nätti:)

Vierailija
2/2 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen pullero kotiäiti enkä yleisen mittapuun mukaan mikään superkaunotar. Mieheni tiettää että olen tämän näköisenäkin hyvin valloitava ja ihana ihminen joka hetken jutustelun jälkeen usein kiinnostaa muitakin vaikka onkin makkarat vyötäröllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi