Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Estelle tänään 3 vuotta eikä tietoakaan
Kommentit (22)
Mitä vitun väliä mitä nuo valtion syöttiläät tekevät?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:23"]
Joo, on se hirveää jos ei kaikki puske lapsia vuoden ikäerolla. Kyllä siinä täytyy silloin jotain häikkää olla!
[/quote]
Eihän nyt olekaan vuodesta kysymys, jos täyttää jo 3 vuotta. Kyllä se olisi ihan hyvä ikäero lapsille, etenkin kun vanhemmat ovat noin vanhoja. Tietty on eri asia jos ei saa, tai jos ei halua enempää lapsia.