Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun mies ei puhu seksifantasioistaan

Vierailija
23.02.2015 |

Tiedän todella vähän siitä, mitä mies seksiltä toivoisi. Miten saisin sen puhumaan aiheesta enemmän? !

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean negatiivisesti täällä suhtaudutaan omien fantasioiden kertomiseen omalle puolisolle. Jos nyt yritetään nähdä positiivisia puolia. Kyllähän fantasioiden jakaminen voi rikastuttaa seksielämää. Varmaankin jokainen normaali aikuinen tajuaa, ettei tässä nyt tarkoitetakaan sitä, että jaetaan puolison kanssa ihan rajuimmat fantasiat. Jokainen toivoakseni pystyy itse arvioimaan, mitä kannattaa kertoa ja mitä on mahdollista toteuttaa puolison kanssa edes jossain muodossa. Meillä on jaettu mm. sellainen asia, että minä ja mieheni haluaisimme kumpikin tulla alistetuksi makuuhuoneessa. Minusta tämä on ihan kiva tietää, niin voidaan suunnitella edes joskus sessioita, joissa tämä otetaan huomioon.

Vierailija
62/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:49"]

Kauhean negatiivisesti täällä suhtaudutaan omien fantasioiden kertomiseen omalle puolisolle. Jos nyt yritetään nähdä positiivisia puolia. Kyllähän fantasioiden jakaminen voi rikastuttaa seksielämää. Varmaankin jokainen normaali aikuinen tajuaa, ettei tässä nyt tarkoitetakaan sitä, että jaetaan puolison kanssa ihan rajuimmat fantasiat. Jokainen toivoakseni pystyy itse arvioimaan, mitä kannattaa kertoa ja mitä on mahdollista toteuttaa puolison kanssa edes jossain muodossa. Meillä on jaettu mm. sellainen asia, että minä ja mieheni haluaisimme kumpikin tulla alistetuksi makuuhuoneessa. Minusta tämä on ihan kiva tietää, niin voidaan suunnitella edes joskus sessioita, joissa tämä otetaan huomioon.

[/quote]

Negatiivisuus voi johtua siitä kun suhtaudutaan nihkeästi toisen rajumpiin fantasioihin. Jos jopa suuseksi tai anaali koetaan asiaksi joka on liikaa, niin turha siinä on fantasioita enää tuuletella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:49"]

[/quote]

Negatiivisuus voi johtua siitä kun suhtaudutaan nihkeästi toisen rajumpiin fantasioihin. Jos jopa suuseksi tai anaali koetaan asiaksi joka on liikaa, niin turha siinä on fantasioita enää tuuletella.

[/quote]

Juu, suoliseksistäkin voi puhua, mutta muuten jää väliin. Mieluummin sitominen, piiskaus, kuristaminen jne.