Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun mies ei puhu seksifantasioistaan

Vierailija
23.02.2015 |

Tiedän todella vähän siitä, mitä mies seksiltä toivoisi. Miten saisin sen puhumaan aiheesta enemmän? !

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten seksistä saa tehtyä ongelman.

Minulle seksi on ollut kumppanini kanssa aina loputonta leikkiä, millä ei ole alkua eikä loppua.

Molemmat entiset kumppanini ovat kertoneet kaivanneensa juuri tuota. :)

Vierailija
42/63 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:11"]

Olen alkanut kertoa, kirjallisesti. Eivätkä ne ole mitään ihmeellisiä. Ja sen ansiosta olen esim. alkanut saada silloin tällöin (ehkä kerran kuussa) nuolentaa 12v jälkeen, kun mies vihdoin tajusi, miten tärkeää se on mulle. Ap

[/quote]

Mä taas en todellakaan halua mitään nuolentaa.

En myöskään halua kertoa mun seksifantasioita miehille. Ne on mun fantasioita, enkä halua toteuttaa niitä. Mulla ja miehellä on oma seksuaalinen maailma ja todelliset kokemukset. Ei mun tarvitse miehen kanssa kuvitella mitään.

Yleensä miehet, joita kiinnostaa mun seksifantasiat ja kokemukset muiden miesten kanssa, ei kiinnosta sen syvällisempi suhde MUN kanssa. Tai ainakaan sen pidempi. Painukoon mäkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä runkkufantasioita täällä oikein kaivellaan, fantasiointi on runkkareiden puuhaa!! Niin no, niitähän te taidatte ollakin!

Vierailija
44/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei onneksi oo vaatinut puhumaan fantasioista. Ne kun ei oo sellaisia, joita toinen kuuntelisi iloisena. Yksi fantasia on, että naapurin mies lähestyisi seksikkään vastivana ja painaisi mut seinää vasten. En nimittäin todellakaan halua, että mun mies yrittäisi tehdä samaa, sillä se olisi koomista. Ja toinen fantasia liittyy tuttuun nuoreen mieheen, joka saisi minussa valloilleen sen intohimon, josta mies ei tiedä mitään. Mutta se intohimo ei tule pakottamalla, ja siihen pakkottamiseen ja väkisin yrittämiseen se menisi, jos mies saisi vihiä, että sellaista voisi olla.

Vierailija
45/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:59"]En ymmärrä miten seksistä saa tehtyä ongelman.

Minulle seksi on ollut kumppanini kanssa aina loputonta leikkiä, millä ei ole alkua eikä loppua.

Molemmat entiset kumppanini ovat kertoneet kaivanneensa juuri tuota. :)
[/quote]

Aivan. Jatkuvaa kutsua ja leikkiä, rakastelua ilman alkua ja loppua.

Vierailija
46/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:56"]Exäni mankui minua kertomaan fantasioistani ja kun sitten kerroin, niin eukko järkyttyi ja piti pervona. :D T: Mies
[/quote]

Juurikin näin. Siihen sudenkuoppaan ei kannata naisen kanssa lähteä, että kertoisi fantasioitaan.

Olen opettaja yläkoulussa. Himoitsen joitakin tyttöoppilaitani, jotka tietenkin ovat alaikäisiä, mutta ulkoisesti naisia. Yksi fantasiani on, että nuolisin jollekin tytölle orkun hänen maatessaan selällään opettajanpöydällä. Minulle hänen ei tarvitsisi tehdä mitään, kunhan nautiskelisi. Tämänkö fantasian minun pitäisi kertoa? Voisi tulla hieman sanomista. Tämä oli vielä kesymmästä päästä.
[/quote]
OT mutta suosittelen alanvaihtoa. Ihan oikeasti.

Vierailija
47/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun runkkausfantasiat sisältävät väkivaltaa, nöyryytystä, örkkejä ja lonkeroita. En tosiaankaan tahdo jakaa niitä mieheni kanssa, eivätkä ne ole fantasioita joita haluaisin toteuttaa jollain roolileikillä... pffft hahaha :D Pelkkä ajatuskin... Enkä tiedä millainen olisi miehen ilme, jos näistä avautuisin! :D Joten ei ihan kaikkea ole tarvis tai tarkoitus puida yhdessä. Pääkopan hienous piilee siinä, että kaikki siellä on loppuviimein yksityistä.

Vierailija
48/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullu jo oma fantasia toteutettuunkin :) Kahden naisen kanssa (toinen oma tyttöystävä) suihkussa ja sängyssä ;) Varmaan jokaisen miehen unelma mutta meikää onnistanut.

Vierailija
49/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei todellakaan kannata paljastaa fantasioitaan naiselleen. Naisen mielestä niissä luultavasti kuuluu olla hän itse mukana. Miehen kuuluu fantasioida hänestä. Naisen mielestä miehen pitäisi fantasioida ehkä seuraavasti: He ovat reissussa naisen kanssa paratiisisaarella turkoosinsinisen veden ympäröimänä. Rannalla he RAKASTELEVAT IHANASTI aurinkovarjon alla. Jotain tuhmaakin juttuun liittyy: Mies syö naisen alastomalta keholta eksoottisia hedelmiä.

Miehen versio: Paneminen kyllä jees, mutta sen jälkeen nainen voisi kakata ja pissata miehen nähden vesirajaan. Hedelmiäkin voisi olla, mutta mies runkkaisi liemensä niihen, minkä jälkeen nainen itse popsisi ne. Tämän jälkeen paikalle pölähtäisi viisi lihaksikasta neekeriä iso kyrvät ojossa, ja he alkaisivat NUSSIA huolella naista joka reikään. Ass to mouth ja sitä rataa. Jossain vaiheessa miestä alkaisi kyllästyttää moinen touhu. Mies kaivaisi aseen laukusta ja ampuisi raiskaavat nekrut yhteen läjään. Tämän jälkeen pari menisi ravintolaan syömään. Mies tilaisi pihvin ja ranskalaiset, vaimo saisi rehut annoksesta. Ei hän mikään jänis kuitenkaan ole. 

Vierailija
50/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:43"]

Miehen ei todellakaan kannata paljastaa fantasioitaan naiselleen. Naisen mielestä niissä luultavasti kuuluu olla hän itse mukana. Miehen kuuluu fantasioida hänestä. Naisen mielestä miehen pitäisi fantasioida ehkä seuraavasti: He ovat reissussa naisen kanssa paratiisisaarella turkoosinsinisen veden ympäröimänä. Rannalla he RAKASTELEVAT IHANASTI aurinkovarjon alla. Jotain tuhmaakin juttuun liittyy: Mies syö naisen alastomalta keholta eksoottisia hedelmiä.

Miehen versio: Paneminen kyllä jees, mutta sen jälkeen nainen voisi kakata ja pissata miehen nähden vesirajaan. Hedelmiäkin voisi olla, mutta mies runkkaisi liemensä niihen, minkä jälkeen nainen itse popsisi ne. Tämän jälkeen paikalle pölähtäisi viisi lihaksikasta neekeriä iso kyrvät ojossa, ja he alkaisivat NUSSIA huolella naista joka reikään. Ass to mouth ja sitä rataa. Jossain vaiheessa miestä alkaisi kyllästyttää moinen touhu. Mies kaivaisi aseen laukusta ja ampuisi raiskaavat nekrut yhteen läjään. Tämän jälkeen pari menisi ravintolaan syömään. Mies tilaisi pihvin ja ranskalaiset, vaimo saisi rehut annoksesta. Ei hän mikään jänis kuitenkaan ole. 

[/quote]

Parasta av:ssa vuosiin! Täällä hirnun.

Vierailija
51/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:43"]

[/quote]

Tämähän oli ihan mahtava! Nyt vaan kirjailijan uraa harkitsemaan. On tää viihdyttävämpää, ku ne 50 shadesit ja nekin menesty.

Vierailija
52/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, naiset yleensä saavat ihmeelliset persekohtaukset miesten fantasioista. Siksi eivät kerro. En voi siitä naisia syyttää. Esimerkiksi oma mieheni fantasioi minun tunkemisesta uuniin paistumaan ja tarjoilevansa hiiltyneet rinnat illallisvieraille:D Käsi vaan pystyyn kuinka moni nainen juoksisi karkuun... Ja koska suurin osa naisista ei ymmärrä lempeän miehen väkivaltaisia fantasioita, on ehkä parempi olla hiljaa.

N31

Vierailija
53/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen fantasiat jatkuvat. Haluaako nainen kuulla tällaisen miehen fantasian? Siinä mies panisi omassa makuuhuoneessaan Conchita Wurstin näköistä transuhuoraa perseeseen samalla kuin perheen Turre-susikoira lipoisi karhealla kielellään kuivuneita kakkakikkareita molempien miesten persvaosta. Lopuksi transuhuoralle tehtäisiin simbat tai dirty sanchezit. Sitten transuhuora laukeaisi vaimon isoäidin nimikoiduille perintöpellavalakanoille, josta Turre lipoisi haukahdellen satsit naamariinsa.

Vierailija
54/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla seksifantasioitakin. Mulle riittää hyvä seksi mieheni kanssa ja lähinnä toivon mahdollisuutta päästä sitä toteuttamaan.

Vierailija
55/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että kaikkia fantasioita ei ole tarkoitus toteuttaa. Eikä niistä kertominen ole välttämättä paras vaihtoehto.

-Niksu

Vierailija
56/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:10"]Pitää muistaa, että kaikkia fantasioita ei ole tarkoitus toteuttaa. Eikä niistä kertominen ole välttämättä paras vaihtoehto.

-Niksu
[/quote]

Oikeassa seurassa niiden kertominen on hyvin vapauttavaa. Väärässä ja tuomitsevassa seurassa fantasioiden kertominen voi olla hyvin ahdistava kokemus. Ja tuollaisten väkivaltaisten fantasioiden toteuttaminen... kuinkahan moni edes leikillään haluaisi?

N31

Vierailija
57/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, on niin monia syitä, miksi toiselle ei kerro. Mäkään en ole yhtäkään kertonut. Mies ei kylläkään luule, ettei niitä olisi, koska olen suoraan sanonut etten ole koskaan aikonutkaan kutsua häntä enkä ketään muutakaan tähän osaan mieltäni. Ja olisi ollut todellakin helpompaa antaa olla luulossa, ettei fantasioita ole ollenkaan, mutta kerran teini-iän tyhmyydessä sanottua en saa enää takaisin otettua. Aika stereotypistä myös kuvitella, että miesten fantasiat olis jotenkin järkyttävämpiä. Paskahalvauksen saisivat miehetkin. Omani ainakin katsoisi minua eri tavalla, jos ollenkaan, ja pidän sitä miten hän näkee minut nyt oikeassa elämässä. Ei tarkoita sitä etten olisi oma itseni mieheni kanssa, enemmänkin sitä ettei fantasiat ole toteutuskelpoista materiaalia ja elän niissä kokonaisuudessaan erilaista elämää. Mieheni ei ehkä esimerkiksi haluaisi kuulla sitä, että viitekehys fantasiamaailmaani on se, että hän on kuollut ja kuvittelen miten elämäni jatkuisi sen jälkeen, millaisia ihmisiä, tapahtumia ja suhteita siihen kuuluisi. Osa vaihtoehtoisista  teistä on kesyjä ja romanttisia, osa ei. Tästä esimerkkinä ainoa kerta kun oon edes vähän mieheni tietämättä jakanut sitä maailmaa hänelle kun satuin näkemään unta yhdestä silloisesta suosikkifantasiastani jota olin ajatellut usein. Heräsin unesta todella ahdistuneena ja itkien eikä ollut todellakaan kiihottavaa "elää" sitä edes unissaan. Miehen lohdutellessa kerroin painajaisesta erittäin siistin version enkä edes paljastanut omaa osuuttani tapahtumiin tai seksuaalisia tapahtumia ja silti mieheni ihmetteli mistä alitajuntani edes kehitti sellaisen unen. Ei tullut mieleen kertoa, että rakas tässä oli noin 1/3 koko tarinasta ja varmaan tuli mieleen siitä kun olen tässä viime päivinä sormetellut itseäni tämän tahtiin :D Toteutuskelpoisuutta lempeisiinkin fantasioihin häiritsee, että ne voi myös olla tunnetasolla aika monimutkaisia ja tarkkoja, vaikka näennäisesti olisivat yksinkertaisia. Jollekin roolileikit voi toki toimia, mutta itse en ole millään tasolla kiinnostunut tunnelman tai tunteiden feikkaamisesta. Mieluummin elän onnellisena arkipäiväisempien, mutta aitojen kokemusten kanssa. Menisi vaan ne tyttömäisen leppoisatkin fantasiat pilalle ja tulisi sellainen olo, ettei toinen ymmärrä minua tai mitä tarkoitan, mikä voisi olla suhteelle raskaskin kolaus varsinkin jos näitä tilanteita yritettäisiin useammin. Myös opastaminen fantasian läpi tuntuisi jo ajatuksena vaivalloiselta, jos kyse on siitä mitä toivoisi toisen tekevän minulle ja varsinkin siinä tarkkuudessa jossa ne kuvittelen. Onneksi on olemassa myös raja fantasian ja suorite-toiveiden välissä. Voin toivoa jotain tiettyjä tekoja mieheltä seksin aikana, mutta ne eivät ole samoja joista haaveilen yksin. Aika tasaisin väliajoin uusiakin asioita kokeillaan ja seksielämä pysyy virkeänä. Oon kyllä miehelleni sanonut, että voi rauhassa mulle kertoa omia fantasioitaan ja voidaan niitä valikoiden kokeilla kunhan ei sitten syytä minua siitä etten osaa lukea hänen ajatuksiaan. Lähinnä pelkistettyjä tapahtumasarjoja on toivonut (haluan paikassa x, asennossa, x ja x. jos voit jossain vaiheessa sanoa ---, olis kiva). En tiedä edustaako nekään kovin rikkaasti hänen sisäistä maailmaa, mitä olis aika vaikea uskoa, koska en pidä miestäni niin putkiaivona :D

Vierailija
58/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jakaa fantasiat neljään eri kategoriaan:
- Toteutettavat
- Ei-toteutettavat josta haaveillaan yhdessä
- Fantasiat joista kumppani tietää, mutta ei normaalisti puhu niistä
- Fantasiat joista kumppani ei tiedä

Kolmanteen kategoriaan kuuluu lähinnä juttuja, jotka eivät enää orgasmin jälkeen tunnu kivalta jaettuina kokemuksina, molemmilla on eräitä sellaisia mieltymyksiä. Viimeiseen kohtaa ei kymmenen vuoden avioliiton jälkeen ole ainakaan minulla enää paljoa listattavaa, mutta ehkä joitain uusia asioita, joista ei ole vielä itsekään kovin varma.
Välillämme vallitsee sanaton sopimus näiden rajojen noudattamisesta. 

M32

Vierailija
59/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:00"]Kerro miehelle omistasi, niin ehkä avautuu. Paitsi jos se luulee että sen fantasiat on liian rankkoja.
[/quote]

Mä olen kertonut omistani alusta alkaen, mirs ei mistään. Ollaan mun juttuja toteutettu myös, ja olen useasti pyytänyt että voisin toteuttaa miehen fantasioita. Mut ei vaan kerro. Aikoinaan kysyin, haluisiko tehdä asiaa x. Silloin sanoi ettei kiinnosta. Nyt yhtäkkiä puoliksi ehdotti sitä itse, aika kysyvä ja epävarma ilme kasvoilla. Tietty ilahduin ja suostuin heti. Tuohon puolittaiseen avautumiseen on siis mennyt hänellä 4 vuotta! Ehkä kaikki ei ole yhtä rohkeita näissä jutuissa, itse olen selvästi kokeilunhaluisempi, miestä pitää vetää perässä koko ajan.

Vierailija
60/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heittäisi kirvestä kaivoon. Ehkä enemmän ujoutta ja yksityisyyden tarvetta kun kokeilunhaluttomuutta. Sellainen, joka ei halua kokeilla mitään uutta, ei lähde myöskään toisen ehdotuksiin mukaan.