Tässä näppärä vinkki miten pysyt hoikkana....
Kommentit (13)
Ihan näppärä vinkki ja lisäksi helppo.
On täysin mahdollista opetella säännöllinen ruokarytmi ja koostaa ruokavalionsa normaalista ravinnosta jossa ei ole turhaa rasvaa ja sokeria. Pikaruoan ja mössön mutustelu on opeteltu tapa koska se tuottaa niin monelle mielihyvää. Lisäksi alkoholin käyttö joka katsotaan normaaliin arkielämään olennaisena osana. Sitä kuluu suuria määriä ja alkoholi isältää suuria määriä tyhjiä kaloreita kaiken tuon muun tyhjän kalorimössön lisäksi.
Taas kerran täytyy viitata ihmisten painoon ja ulkonäköön ihan vain muutama kymmenen vuotta sitten. Joka ikinen näkee huiman eron. Olisiko se tässä se asia mistä "salaisuutta" pitäisi alkaa tutkia?
Itse olen 60 ja muistan tuon ajan kun ylipaino ei ollut ongelma.
Upeaa ap! Olet ratkaissut ongelman, jonka parissa tutkijat ympäri maailmaa puurtavat. Nyt on varmasti Nobel tulossa!
Itse noudatan vanhaa ohjetta: 500 kcal monipuolinen aamiainen ja muu nälän mukaan.
Äläkä sorru kehopositiivisten propagandaan lihavuuden ihanuudesta.
Kaurapuuro, marjat, hedelmät ja kaloriton makeutusaine.
Olen noudattanut. Ikä 50vuotta. 159cm. ja 50kg.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut <3
ap
Cambridge ravitsemusneuvonta ja Ozempic. Juuri sopiva aika vuodesta aloittaa. Kevenee jo jouluksi eikä tule ahmittua kun ruuan ja makeanhimo pistoksella kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lihaksia ollenkaan? Keski-ikäisenä pitää alkaa huolehtia lihaskunnosta, sillä lihasmassa alkaa vaihdevuosissa pienentyä muutenkin ja luut haurastua, vaikka paino pysyisi entisellään.
?