miten tv-ohjelmiin twiitataan?
Olen uusi twitterissä ja koitan twiitata Kingin sivuille, yle urheilun talvistudioon jne. Mutta twiitit näkyy vain omalla sivuillani.
Neuvokaa tietämätöntä!?!
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:33"]
ap pyytää vielä apua! tein profiilin, eikä minun tekemäni # merkit vie kommenttiani sinne "keskusteluun". Tein yhdistyksen nimellä kokeilun, ja sen # merkitty viesti sinne menee. Mikä on vialla omassa profiilissani, ettei # toimi minun twiiteissäni?
[/quote]
Ei voi olla noin vaikeeta. :D
joissain "keskusteluissa" on vielä erikseen 'Suosituimmat' ja 'Kaikki'-välilehdet, siellä ylhäällä, miten twiittejä näkyy, ootko tsekannu ne vielä? (saattaa olla myös 'Top' ja 'All').
Pakkohan tämän on toimia: olen tehnyt nyt kolme profiilia, en ole muuttanut mitään asetuksia jne. mutta ei vaan näy # ketjuissa minun tekemät # merkkiset aiheet. En käsitä. Mitä pitää muuttaa/ missä menee vikaan.
Yhdessä vanhassa profiilissa toimii hyvin, mutta sitä en voi itse käyttää!! Kaikki asetuksetkin on samat. Mitä teen väärin uudessa henk. koht. profiilissani??
siis yhdistyksen viesti näkyy kohdassa "kaikki". Minun omat ei näy misään muualla kuin omalla sivullani, eivätkä ikäänkuin mene tuonne # hakuun ollenkaan.. en käsitä!?!
eihän sulla oo välilyöntiä #-merkin ja sen sun tägin kanssa
Eli: #Kingi
Ei näin: # Kingi
Ei ole välilyöntiä, ja twitter ehdottaakin alun kirjoituksen jälkeen sivustoja, joista olen valinnut sitten oikean eli kaiken pitäisi olla kunnossa!
Mitä ihmettä sä tarkoitat sillä et ei mene "läpi"?
Tää on ku se klassinen feissarimokien "netti ei toimi"-keissi :D
tarkoitan sitä, että kun laitan twiittiini # mekin esim. #kingi, ja siirryn hakutoimintoon #kingi, niin minun twiittini ei siellä näy. Eli ikäänkuin #-poiminta ei huomaa minun twiittiäni.
ja tosiaan, kun käytän yhden yhdistyksen tiliä samalla logiikalla, näkyvät viestit heti siellä muiden #kingi viestien joukossa.
Vielä pyydän apua: tämä on todellinen ongelma! Eikö kukaan ole törmännyt samaan? Olen tehnyt jo kolme eri tunnusta ja millään niistä en saa viestejäni tuonne oikeaan # kohdistukseen. Haluan viestini muille asiasta kiinnostuneille luettavaksi!
Mainiota! Kaikki kirjoittamasi twiitit näkyvät profiilisivullasi. Twiittisi näkyvät myös omalla aikajanallasi sekä seuraajiesi aikajanoilla.
twiitin jälkeen tulee tällainen viesti.
laita joku niistä sun käyttäjänimistä, katson näkyykö mulle. Käykö tämmönen?
Mä poistin mun vanhan twitterin ja loin uuden. Eilen pistin kommentteja eikä vieläkään näy, omalla sivulla vaan!? On kaikki hashtagit kunnossa yms.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:34"]Suojattu tili?
[/quote]
Mistähän sen saa pois päältä, pitäis kyllä olla ihan näkyvissä yms
Tarkistin uudestaan eikä ole mitään yksityisjuttua päällä, kaikki näkyvillä koko maailmalle. Mitään vaan ei näy???
Noiden suosittujen hashtagien kohdalla kestää yleensä jonkin aikaa (voi mennä minuutti pari), että ne näkyvät #-haussa.
Hassua että täällä oleva ojeistus on selvenmpi kuinn mikään 'ammatilaisen' twittwr-ohje netissä.
-Kiitos vaan!
t. Senior it-ammattilainen
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:13"]
eli näkyykö omat # kingi viestini siellä kingin twitter- sivuilla? haluisin ns. osallistua keskusteluun, mutta omat kommenttini eivät ole koskaan näkyneet siinä ohjelman sivuilla.
kingin twitter-sivulla näkyy vain kingin omat twiitit ja heidän retweettaamansa viestit. keskusteluun osallistuaksesi sun twiittien ei tarvi olla heidän retweettamia vaan keskustele muiden käyttäjien kanssa.
kiitos 7, oli periaatteessa apua, mutta en silti onnistu laittamaan twiittiäni "läpi"
[/quote]
[/quote]
Kingin "omalla sivulla" näkyvät vain heidän omat twiittinsä. Kun olet lisännyt twiittiisi #kingi, olet osallistunut keskuteluun. Ja kuten edellä on selitetty, televisioon päätyvät twiitit valitaan erikseen.
-7
ap pyytää vielä apua! tein profiilin, eikä minun tekemäni # merkit vie kommenttiani sinne "keskusteluun". Tein yhdistyksen nimellä kokeilun, ja sen # merkitty viesti sinne menee. Mikä on vialla omassa profiilissani, ettei # toimi minun twiiteissäni?