Onko oikeasti naisia jotka ei uskalla lähteä miehen "mukaan"
Siis vaikka kiva mies flirttailisi ihan selvästi tai jopa pyytäisi yksiselitteisesti treffeille?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:13"]
Mun on vaikea ymmärtää tuota hillitöntä pelkoa miehiä kohtaan. Itse olen jonkun mielestä varmaan hullu riskinottaja, eli olen lähtenyt baarista miehen matkaan, juonut tarjotun drinkin (joskaan en koskaan pumminut), kävelen baarista kotiin jne ja koskaan ei ole mitään pahaa tapahtunut. Ja olen minä nyt yli 15 vuotta tuolla iltaelämässä pyörinyt. Ongelmia ei ole ollut Suomessa eikä ulkomailla. Onko sitten kyse hyvästä tuurista vai siitä, että ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä nyt vaan on ihan hyväntahtoisia ja kivoja, en tiedä.
No joo, liftaamaan en lähtisi enkä nettideiteille kenenkään vieraan kotiin ja kyllä vähän katson minkätyyppinen ihminen se lähestyvä mies on, esimerkiksi mihinkään moottoripyöräkerhon talleille en lähtisi mistään hinnasta, sellaistakin on joskus ehdotettu.
[/quote]
Jos lähdet baarista miehen matkaan (hänen kotiinsako?) miten se eroaa liftaamisesta tai nettideitin kotiin menosta?
Mikä on palstalassukka?
Onko se sellaine täysnörtti mies, joka ei ole koskaan ollu parisuhteessa, kun ei nörttiyden ja outouden vuoksi kelpaa naisille? Onko se sellainen oikeassa elämässä nörtti, hiljainen, kiltti, yksinäinen, mutta netissä päästää kaikki patoumat ja vihat valloilleen, mitä tuntee naisia kohtaan? Näinkö?
Tää on selkeesti vaniljaongelma. Mun edustamani seksuaalinen suuntaus on tässä mielessä ehkä jotenkin turvallisempi. Ensin tutustutaan rauhassa sähköpostitse, puhelimessa, kerrotaan mitä ollaan etsimässä, mitä halutaan, mitä ei todellakaan olla valmiita tekemään. Sit yleensä käydään kahvilla, jutellaan, katotaan kohtaako ne kuuluisat kemiat. Sit, jos kaikki natsaa ja kaikki osapuolet on tyytyväisiä tilanteeseen, sit voidaan "lähteä mukaan".
Toki sekopäitä on tässäkin scenessä. Ja terveen järjen käyttö on suositeltavaa. Mutta mä koen tän turvalliseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:39"]
Siis vaikka kiva mies flirttailisi ihan selvästi tai jopa pyytäisi yksiselitteisesti treffeille?
[/quote]
En koskaan lähtisi illalla ravintolasta kenenkään mukaan ikinä. Sopisin treffit valoisaan aikaan kahvilaan ja siitä sitten eteenpäin.
Näin on menty eikä huteja ole tullut. Parhaan miehen löysin kyllä töistä, nyt jo lähes 20v yhdessä
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:56"]
Jännä, että palstalassukoiden mielestä tilastotiedolla ei ole mitään väliä, sen verran usein tuo luulo naisten väkivaltaisuudesta on täällä kaadettu, mutta silti sitä yhä lassukat tykkäävät toistella....
[/quote]
Naiset jättää jostainsyystä aika paljon ilmoittamatta että joutuvat perheväkivallan uhriksi.
Mieti, että kuinka paljon miehet jättävät ilmoittamatta, että ovat perheväkivallan uhreja. Ilmoittautusiko miehesi jos löisit häntä nyrkillä leukaan? Tai tökkisit häntä paivisin kynällä kylkeen? Tai iskisit saksilla? Hyvin epätodennäköistä.
Siksi tilastot misten kohdalla eivät pidä paikkaansa koska 90% miehistä ei ilmianna kohtaamaansa väkivaltaa, jos ei ihan pakko ole.
Mun on vaikea ymmärtää tuota hillitöntä pelkoa miehiä kohtaan. Itse olen jonkun mielestä varmaan hullu riskinottaja, eli olen lähtenyt baarista miehen matkaan, juonut tarjotun drinkin (joskaan en koskaan pumminut), kävelen baarista kotiin jne ja koskaan ei ole mitään pahaa tapahtunut. Ja olen minä nyt yli 15 vuotta tuolla iltaelämässä pyörinyt. Ongelmia ei ole ollut Suomessa eikä ulkomailla. Onko sitten kyse hyvästä tuurista vai siitä, että ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä nyt vaan on ihan hyväntahtoisia ja kivoja, en tiedä.
No joo, liftaamaan en lähtisi enkä nettideiteille kenenkään vieraan kotiin ja kyllä vähän katson minkätyyppinen ihminen se lähestyvä mies on, esimerkiksi mihinkään moottoripyöräkerhon talleille en lähtisi mistään hinnasta, sellaistakin on joskus ehdotettu.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:13"]
[/quote]
Mieluummin olen vähän ylivarovainen, kuin sitten vaikkapa se yksi sadasta tai tuhannesta joka niitä tyrmäystippoja saa tai joutuu raiskatuksi öisellä kotimatkallaan. Jos tälläiset pystyn ehkäisemään olemalla ottamatta vierailta drinkkejä vastaan ja kulkemalla taksilla kotiin, niin mieluusti teen niin. Samaan tapaanhan käytän pyöräilykypärääkin, vaikka viimeisestä pyörälläkaatumisesta onkin reilut kolmekymmentä vuotta aikaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:52"]
Minua kyllä pyydetään treffeille hyvin harvoin, ehkä kaksi kertaa vuodessa
[/quote]
Ei tuo ole harvoin. Joitain ei kysytä koskaan.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:52"]Tai jos on joku huono kokemus menneisyydessä, jossa kiva mies onkin osoittautunut joksikin ihan muuksi.
[/quote]
Tuollainen henkilö on kuitenkin joskus uskaltanut, muttenhan ei voisi olla huonoa kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:14"]
Eli parempi syyllistää kaikkia miehiä potentiaalisina raiskaajina? Vaikka miehet kokee enemmän parisuhdeväkivaltaa.
[/quote]
Väärin!
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhdevakivalta/vakivallan-yleisyys/
"Sekä miehet että naiset voivat syyllistyä väkivaltaisiin tekoihin ja harjoittaa henkistä väkivaltaa. Poliisin tietoon tulleessa parisuhdeväkivallassa suurin osa tekijöistä on miehiä.Vuonna 2005 parisuhdeväkivallan uhreja oli runsaat 2400. Naisia heistä oli noin 90 prosenttia, miehiä 10 prosenttia."
Joo tosiaan, lähtekää toki kaikkien "kivojen" miesten matkaan vaan, leidit! Vittu kuinka pihalla voi olla, että tulee edes mieleen tuollaista paskaa mitä ap on suoltanut..
Palstalassukan mielestä tietysri on ikävää, jos naiset haluavat ensin tutustua, ennen kuin antavat pesää. Mutta elävässä elämässä se menee juuri niin, että järkevä ihminen tutustuu ensin toiseen ennen kuin alkaa intiimiin suhteeseen. Sillä tavalla vähentää riskiä saada turpiinsam tulla raiskatukla, ryöstetyksi tai saada sp-tauti. Vaikka sekoboltseja tai kuppatautisia olisikin vain muutama prosentti miehistä, riskejä kannattaa aina välttää.
ps. Tosiasiassa perheväkivallasta kirkas valtaosa on miesten tekemää. Kyllä, vaikka mukaan laskisikin lasten kurittamiset. Kuolemaan johtaneista teoista kahdeksan kymmenestä uhrista on naisia.
"Parisuhdeväkivaltaan kuolleista on 83 prosenttia naisia. Vuosina 2002–2009 yhteensä 184 naista ja 38 miestä kuoli nykyisen tai entisen eri sukupuolta olevan kumppanin toimesta."
http://www.minna.fi/web/guest/vakivaltatilastot
"Vuonna 2007 parisuhteessa tapahtui yhteensä 167 törkeää pahoinpitelyä tai henkirikoksen yritystä, joista 103 (62 %) kohdistui naisiin ja 64 miehiin (38 %).
Helsinkiläiseen Malmin sairaalaan vuonna 2003 hakeutuneista parisuhdeväkivallan uhreista 84 % oli naisia. Uhreista koottiin tarkat tiedot. Pahoinpitely kurkusta kuristamalla, nyrkillä tai muulla siihen verrattavalla esineellä lyömällä, päätä kovaa pintaa vasten hakkaamalla, maahan kaataminen tai hiuksista raahaaminen olivat naisiin kohdistuvassa parisuhdeväkivallassa yleisempiä kuin miehiin kohdistuvassa. Teräaseella lyöminen oli puolestaan miehiin kohdistuvassa parisuhdeväkivallassa yleisempää."
ainoastaan lapsensurmista enemmistö on naisten tekemää. Koska niitä tapahtuu niin vähän, nekään eivät käännä puntaria niin päin, että naiset olisivat väkivaltaisempia.
Lievemmästä lasten kurittamisesta vastaavat useammin miehet.
"Alle kolmannes poliisin tietoon tulleesta lasten kohtaamasta väkivallasta tapahtuu perhepiirissä. Tällöin epäilty on selvästi useammin isä kuin äiti. Isä oli epäiltyinä 238:ssa ja äiti 135 tapauksessa. Molempia vanhempia epäiltiin 31 tapauksessa. Isäpuolta epäiltiin syylliseksi 40 väkivallanteossa ja äitipuolta kahdessa."
Jännä
, että palstalassukoiden mielestä tilastotiedolla ei ole mitään väliä, sen verran usein tuo luulo naisten väkivaltaisuudesta on täällä kaadettu, mutta silti sitä yhä lassukat tykkäävät toistella....
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:43"]
Luulis ton olevan päivän selvää.
[/quote]
Jos pyydetään kahville niin ei uskalleta lähteä? Ok sitten...
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:43"]Luulis ton olevan päivän selvää.
[/quote]
Tuol liikkuu paljon sekopäitä ja koko ajan saa lehdestä lukee et joku on raiskattu tai tapettu. Sen takii jokaisen kansalaisen tulis mennä tällaisiin väkivalta tilanteisiin väliin.
Minne mukaan? Kyllä minä julkisella paikalla tapaan, mutta oudon miehen autoon, kotiin tms. kahden kesken en lähde, turvallisuussyistä.
[/quote]
Et varmaan ole tosissasi? Tietysti on sellaisia naisia, esimerkiksi me, joissa on jokin "vika" joka ei näy päälle, mutta jonka takia ei voi seurustella. Tai jos on joku huono kokemus menneisyydessä, jossa kiva mies onkin osoittautunut joksikin ihan muuksi. Tai jos ei halua enää tulla satutetuksi.
Minua kyllä pyydetään treffeille hyvin harvoin, ehkä kaksi kertaa vuodessa, mutta vaikka osa miehistä ovatkin olleet kivoja ja kiinnostavia, olen aina sanonut ei. Tuskin olen ainoa!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:50"]
Minne mukaan? Kyllä minä julkisella paikalla tapaan, mutta oudon miehen autoon, kotiin tms. kahden kesken en lähde, turvallisuussyistä.
[/quote]
Ihan "mukaan", siis treffeille vaikka kahville. Tarkoitin "kivaa miestä", en mitään friikkiä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:52"]
[/quote]
Et varmaan ole tosissasi? Tietysti on sellaisia naisia, esimerkiksi me, joissa on jokin "vika" joka ei näy päälle, mutta jonka takia ei voi seurustella. Tai jos on joku huono kokemus menneisyydessä, jossa kiva mies onkin osoittautunut joksikin ihan muuksi. Tai jos ei halua enää tulla satutetuksi.
Minua kyllä pyydetään treffeille hyvin harvoin, ehkä kaksi kertaa vuodessa, mutta vaikka osa miehistä ovatkin olleet kivoja ja kiinnostavia, olen aina sanonut ei. Tuskin olen ainoa!
[/quote]
Mitähän nämä viat voisivat olla?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:14"]
Eli parempi syyllistää kaikkia miehiä potentiaalisina raiskaajina? Vaikka miehet kokee enemmän parisuhdeväkivaltaa.
[/quote]
Ja joku tytön läpsäisy on vähän eri asia kuin saada nyrkistä mieheltä.
[/quote]
Ja ennen kuin joku lassukka alkaa keuhkoamaan niin kyllä, väkivaltaa ja yhtä väärin ovat molemmat. Se ei silti poista sitä faktaa että miehen nyrkki tekee pahempaa tuhoa kuin litsari.
t.ohis
[/quote]
Näin juuri, miesvihaaja vähättelee väkivaltaisuuttaan. Miehelle väkivalta ei aiheuta henkisiä arpia?