Elämäni ensimmäinen treffi-ilmoitus
Näin kovasti vaivaa kirjoittaessani nettiin elämäni ensimmäisen treffi-ilmoituksen. Sain kyllä paljon vastauksia, mutta ne jakautuivat joko suoriin "pannaanko heti?" -kysymyksiin tai sitten varattujen yrityksiin etsiä salarakasta. Onko minussa/ilmoituksessani jotain vikaa vai tässäkö on netin miestarjonta?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:06"]
Ei minulle ole tullut tuollaisia viestejä, ihan asiallisia lähes kaikki. Minulla kyllä ikähaarukka ei ollut noin suuri. Mutta jotakin ehkä kannattaisi korjata profiilissa. Jos sinulla on kuva, sen poistaminen voisi auttaa.
[/quote]
Niin että näytän siltä, että tarvitsisin panon, vai? :D Minulla ei aluksi ollut kuvaa, kun en rohjennut laittaa. Kuvan lisääminen ei muuttanut viestien sävyä.
En tiedä, kai siinä sitten on jokin pielessä. Mutta miten "rauhallinen ja tylsähkö" kertoo miehille, että ryhtyisin salarakkaaksi?! Luulisi, että päinvastoin!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:24"]
Ei minulle ole tullut tuollaisia viestejä, ihan asiallisia lähes kaikki. Minulla kyllä ikähaarukka ei ollut noin suuri. Mutta jotakin ehkä kannattaisi korjata profiilissa. Jos sinulla on kuva, sen poistaminen voisi auttaa.
[/quote]
Niin että näytän siltä, että tarvitsisin panon, vai? :D Minulla ei aluksi ollut kuvaa, kun en rohjennut laittaa. Kuvan lisääminen ei muuttanut viestien sävyä.
En tiedä, kai siinä sitten on jokin pielessä. Mutta miten "rauhallinen ja tylsähkö" kertoo miehille, että ryhtyisin salarakkaaksi?! Luulisi, että päinvastoin!
[/quote]
Yleensäkin kuvalla varustetut ilmoitukset herättävät enemmän kiinnostusta, eli vilkaistaan se kuva, jätetään teksti lukematta ja lähetetään ehdotteluviesti jos nainen suinkin näyttää siedettävältä.
Vaikea sitten sanoa, mitä kannattaisi muuttaa kun emme täällä tiedä mitä ilmoituksessasi lukee. No, ilmoituksen sävyä voit ehkä arvioida. Eli vaikka sanoisit olevasi arka, niin tekstin sävy voi kuitenkin olla vähemmän arka. Kuten tuossa viestissäsi, en oikein osaa kuvitella kovin ujon ja aran ihmisen vitsailevan siitä että näyttäisi panon tarpeessa olevalta. Mutta, kuten sanottu, vaikea sanoa tekstiä näkemättä.
deittipalstalla on varmaan myös vaikutus, jos ilmoittelet victoria milan/Ashley Madison-tyylin palstoilla, niin varmaan tulee vain seksinvonkaajia (ei niin, etteikö niitä tulisi ns. normaalimmeilakin palstoilla)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:45"]
[/quote]
[/quote]
Yleensäkin kuvalla varustetut ilmoitukset herättävät enemmän kiinnostusta, eli vilkaistaan se kuva, jätetään teksti lukematta ja lähetetään ehdotteluviesti jos nainen suinkin näyttää siedettävältä.
Vaikea sitten sanoa, mitä kannattaisi muuttaa kun emme täällä tiedä mitä ilmoituksessasi lukee. No, ilmoituksen sävyä voit ehkä arvioida. Eli vaikka sanoisit olevasi arka, niin tekstin sävy voi kuitenkin olla vähemmän arka. Kuten tuossa viestissäsi, en oikein osaa kuvitella kovin ujon ja aran ihmisen vitsailevan siitä että näyttäisi panon tarpeessa olevalta. Mutta, kuten sanottu, vaikea sanoa tekstiä näkemättä.
[/quote]
Niin no... En tosiaan ilmoituksessa maininnut mitään seksiin liittyvää. Ja olen tosi tavis ulkonäöltäni, mikä ehkä selittää sen, että kai sitten kelpaisin vain seksiin. Tosin noita samoja viestejä tuli ilman kuvaakin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:05"]
deittipalstalla on varmaan myös vaikutus, jos ilmoittelet victoria milan/Ashley Madison-tyylin palstoilla, niin varmaan tulee vain seksinvonkaajia (ei niin, etteikö niitä tulisi ns. normaalimmeilakin palstoilla)
[/quote]
Suomi.24:llä on ilmoitus. Tämä oli tosiaan ensimmäinen ilmoitukseni, joten en tiedä, mikä olisi ollut hyvä paikka. Oletin, että suomi.24:llä on ainakin paljon ihmisiä.
Ole tyytyväinen, että saat edes jotain viestejä, idareitten viestit on helppo sivuuttaa. Miehenä en ole saanut ainuttakaan viestiä naiselta, itse saa olla aktiivinen, jos aikoo seuraa löytää.
Ei muutaku, jätät tuomoiset viestit huomioimatta, ja etsi sieltä mieleinen mies. Ei se sen kummempaa vaadi.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:21"]
Ole tyytyväinen, että saat edes jotain viestejä, idareitten viestit on helppo sivuuttaa. Miehenä en ole saanut ainuttakaan viestiä naiselta, itse saa olla aktiivinen, jos aikoo seuraa löytää.
[/quote]
No ehkä noinkin, mutta varattuun en koske, enkä ole etsimässä pelkkää seksiä tuntemattoman kanssa, joten plus miinus nollahan se tulos minullakin on.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:21"]
[/quote]
Tämän viestin saapuminen kesti yllättävän kauan.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:26"]
Ei muutaku, jätät tuomoiset viestit huomioimatta, ja etsi sieltä mieleinen mies. Ei se sen kummempaa vaadi.
[/quote]
Niin kai. Mutta olen todella arka tekemään aloitetta, koska niin oudolta kuin se ehkä kuulostaakin, minulla ei ole aavistustakaan, mikä tasoni on. Ja ajattelen, että ne mielenkiintoisimmilta kuulostavat tyypit taitaa etsiä vähän parempaa naista kuin tylsähköä tavista. Ja sitten taas tuntuisi vähän oudolta lähettää kymmeniä viestejä miehille, joiden profiilissa ei lue kuin sukupuoli ja ikä.
Taitaa olla liian vaikeaa tämä nettideittailu, mutta tulipa kokeiltua! :D
Onko viestissäsi jotain, mikä ajaa täysjärkiset pois? jotain mahdottomia vaatimuksia?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin no... En tosiaan ilmoituksessa maininnut mitään seksiin liittyvää. Ja olen tosi tavis ulkonäöltäni, mikä ehkä selittää sen, että kai sitten kelpaisin vain seksiin. Tosin noita samoja viestejä tuli ilman kuvaakin.
[/quote]
En tarkoittanutkaan että tekstissä sanottaisiin suoraan mitään. Joskus esim. rohkean humoristinen sävy tekstissä voidaan tulkita niin, että ihminen olisi kovin halukas seikkailuun. Vaikka sanoisikin olevansa rauhallinen ja tylsä.
Sitten toinen seikka mikä tulee mieleen: jos tekstissä vaikuttaa kovin epävarmalta, miehet voivat tulkita sen niin että tuossa on se lauman "heikoin yksilö", joka miellyttämisenhalusta saattaisi suostua vaikka mihin.
Itse olen kuitenkin huomannut kaikkein toimivimmaksi tavaksi ottaa itse yhteyttä niihin jotka kiinnostavat, samaa taisi joku toinenkin täällä ehdottaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:32"]
Onko viestissäsi jotain, mikä ajaa täysjärkiset pois? jotain mahdottomia vaatimuksia?
[/quote]
Ei ollut ollenkaan vaatimuksia (paitsi ikä ja sukupuoli), kerroin vain itsestäni.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En tarkoittanutkaan että tekstissä sanottaisiin suoraan mitään. Joskus esim. rohkean humoristinen sävy tekstissä voidaan tulkita niin, että ihminen olisi kovin halukas seikkailuun. Vaikka sanoisikin olevansa rauhallinen ja tylsä.
Sitten toinen seikka mikä tulee mieleen: jos tekstissä vaikuttaa kovin epävarmalta, miehet voivat tulkita sen niin että tuossa on se lauman "heikoin yksilö", joka miellyttämisenhalusta saattaisi suostua vaikka mihin.
Itse olen kuitenkin huomannut kaikkein toimivimmaksi tavaksi ottaa itse yhteyttä niihin jotka kiinnostavat, samaa taisi joku toinenkin täällä ehdottaa.
[/quote]
Tuo voi kyllä pitää paikkansa, että epävarmuuteni näkyy, koska olen aika epävarma. Mutta enemmän se kyllä tekee minusta aran suostumaan oikein mihinkään!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:32"]
[/quote]
Ei ollut ollenkaan vaatimuksia (paitsi ikä ja sukupuoli), kerroin vain itsestäni.
[/quote]
Vaikeahan se on kommentoida, koko tekstiä näkemättä. Jos haluat, laita linkki deittiviestiisi oheiseen mailiin, jonka loin juuri, niin saat anonyymin analyysin ilmoituksesta :-)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:50"]
Oletko yh?
[/quote]
En, miten niin?
Kuulostaa liian tyrkyltä ilmoitukselta.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:25"]
Kuulostaa liian tyrkyltä ilmoitukselta.
[/quote]
Millä tavoin tyrkyltä? Olen ujo ja arka, minkä kerroin ilmoituksessa, en maininnut seksiä (jos edes sitä tarkoitat?) ja sanoin suoraan olevani rauhallinen ja aika tylsä.