Naimisissa ja mies joustaa ihan kaikessa
Mitä voin tehdä? Mitä mies voi tehdä? Jos kysyn miehen mielipidettä asioista niin mies vastaa aina saman mitä minä haluan ja haluaa miellyttää minua ihan kaikessa. Esimerkiksi tänään kysyin mitä ruokaa haluaa illalliseksi niin mies sanoi että syödään sitä mitä minä haluan. Ihan kiva mutta kun kysyin mitä mies haluaa syödä. Argghh. Mies tekee mitä tahansa puolestani ostaa vaikka kalliita lahjoja ja on nössö. Kysyin miksi aina vastaa noin miellyttääkseen ja joustaa kaikessa niin syynä oli ettei halua riidellä ja pelkää eroa. Miehelle olisi liian kova paikka menettää minut. Ikää meillä n31 ja m38 ja naimisissa 6v.
Kommentit (25)
Olen ymmärtänyt, että miesten pitääkin olla tuollaisia nykyään. Btw. ei miehiä tosiaankaan kiinnosta ruveta riitelemään naisten kanssa, koska järkipuhe ei auta ja se on raivostuttavaa. Parempi olla hissukseen, mikäli kuitenkin voi tehdä omia juttuja ilman valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserimies käyttäytyy tuolla tavalla jolla ei ole omia mielipiteitä, kunnon vässykkä.
Näin on. Naama verille ja akka ruotuun, naiset tykkää öykkärimiehestä.
En ole koskaan ollut kiinnostunut pahoista pojista.
Nysvä mies.
Jossain vaiheessa se sille valkenee ja seurauksista ei voi tietää
Minä olen myös ehkä samalla tavalla pelokas. Isä löi minua lapsena paljon enkä koe olevani missään turvassa ikinä. Vaimo ja lapset ovat minulle kaikki kaikessa.
Näin on. Naama verille ja akka ruotuun, naiset tykkää öykkärimiehestä.