Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka luulee että lapsilisä
23.02.2015 |
kattaa lasten kaikki menot? Se riittää juuri ja juuri pelkkään ruokaan jos on tarkka.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:08"]kattaa lasten kaikki menot? Se riittää juuri ja juuri pelkkään ruokaan jos on tarkka.
[/quote]
No ei kait kukaan moista luule
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En spämmi mutta täällä on useinkin juttua miten joku muka tekee lapsia koska nettoaa.
Eihän sen ole tarkoituskaan kattaa kaikkia menoja. Persaukiset toki saavat myös muihin tulonsiirtoihin lapsikorotuksen.
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:08"]kattaa lasten kaikki menot? Se riittää juuri ja juuri pelkkään ruokaan jos on tarkka.
[/quote]
Tuskin kukaan