Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko törkeää jos myyn lahjaksi saamani korun?

Vierailija
23.02.2015 |

Kohtalaisen arvokas. Rahapula ja lisäksi koru (ketjuineen) hädintuskin menee kaulan ympäri eli on tosi tyhmän näköinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos antaja ei saa tietää.

Vierailija
2/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää. Ketjun voi vaihtaa jos kaula on kovin paksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty on kamalaa. Mutta olisin tarvinnut rahaa.
Enkä käytä koruja koskaan ( no antaja ei tätä tiennyt).

Vierailija
4/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sen voi myydä. Sehän on lahjaksi saatu eli sinun. Jos et pidä siitä muutenkaan, mitä turhaan säilyttelisit sitä kaapeissa pölyyntymässä! Itse en ainakaan loukkaantuisi jos joku myisi minun antamani korun.

Vierailija
5/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaksipiippuinen juttu. Tunnearvoa en koe sillä olevan ja olen kamalan näköinen sen ketjun kanssa koska kärsin jännittyneestä niskasta.
Rahaa tarvitsisin sairauksieni hoitoon.

Vierailija
6/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois, jos on rahapula

Vierailija
7/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Jos sitä joskus kysyy, kerrot, että ketju oli liian lyhyt, eikä ollut rahaa ostaa pidempää ja tarvitsit rahaa lääkkeisiin... eli muönnät rehellisesti.

Vierailija
8/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:53"]Siitä vaan. Jos sitä joskus kysyy, kerrot, että ketju oli liian lyhyt, eikä ollut rahaa ostaa pidempää ja tarvitsit rahaa lääkkeisiin... eli muönnät rehellisesti.
[/quote]

Ehkei kysy mutta tietty ois kiva jos se näkis mulla sen joskus vaikka juhlissa ( mutta toisaalta se kinnaa kaulassa..).

Vierailija
9/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri joskus kysyy, niin sano, että myit sen, koska tarvitsit rahaa lääkkeisiin. En usko, että kaveri sellaisesta syystä suuttuu vaan on hyvillään, että hänen antamansa lahja auttoi sinua, vaikkei ehkä sillä lailla kuin alun perin oli tarkoitettu.

Minulla ainakin on niin monta korua, ettei kukaan ajattele kummia, jos ei näe kaulassani juuri hänen antamaansa korua.

Vierailija
10/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myin pari vuotta sitten kummilahjaksi saamani hopeiset jälkiruokalusikat ja kihlajaislahjaksi saamani hopeiset kahvilusikat (menivät samaan syssyyn vanhojen kultakorujen kanssa), koska ensinmainittuja en ollut käyttänyt 48:aan vuoteen ja jälkimmäisiä 23:een vuoteen. Kummassakaan tapauksessa en kokenut minkäänlaisia tunnontuskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi