Apua, elämäni ekat seksitreffit tulossa!
Jännittää tosi paljon. Menen siis miehen kämpälle (ollaan juteltu facebookissa kauan, tiedän miehestä nimen ja kaiken muunkin henk.koht. infon työpaikasta lähtien, lisäksi ystäväni tietää mihin menen ja lähetän hänelle paikan päällä ok -viestin varmuuden vuoksi eli turvallisuus taattu.) Mutta pelkään ettei mies pidäkään minua haluttavana (olen vähän kurvikas, en läski ja alta 70kg mutta kuitenkin aika reitevä) ja pelkään että osaanko käyttäytyä oikein ja osaanko enää mitään! Olen siis eronnut aikoja sitten ja elänyt jalat ristissä siitä saakka.
Jaiks! Mitään vinkkejä?! En edes tiedä miten se juttu tuosta etenee, en kai nyt varmaan sentään heti ovella käy miehen kimppuun? :D mies on herrasmies, ei tavattu missään seksisivustolla todellakaan ja mies itse ehdotti kahvitteluja mutta itse päätin repäistä ja ehdotin toisenlaista ajanvietettä tapojeni vastaisesti.
Kommentit (9)
...aloitat vaan leppoisasti, että et ottanut muuta tarjottavaa mukaan, kun pikkusuolasta...
Siis, miestä livenä näkemättä/kokematta olet menossa "seksitreffeille"?...
Eihän sinun tarvitse tehdä mitään. Mies on se jolla on vastuu tässä puuhassa.
Oisko kannattanu vaikka elä käyä siellä kahvilla?
Kauan sitten erään seksitreffini askelmerkit:
Ensin tavattiin puolueettomalla maaperällä keskellä kaupunkia. Sitten siiderituopposelle jotka jäi puolitiehen kun tyttö kumartui kuiskaamaan "mä haluun sua...mennään jo". Kämpilleni päästyämme typykkä tsekkasi paikat ja kumartui peba pystyssä tsekkaamaan CD-kokoelmaani ja varmisti olkapään yli hitaasti vilkaisemalla että katseeni oli liimautunut hänen herkkupebaansa, kehui tunnelmamusakokoelmaani josta valitsi pari hollille pyytäen minua kaittamaan ne soimaan. Kun olin hoitanut deejii-velvollisuudrt, hän nousi ylös, hän kapsahti kaulaani ja ilkikurisesti hymyillen sanoi "eihän tuhlata enää aikaa...". Seuraavan 18 tunnin aikana ei vaatteita puettu päälle enää.
Ja kyseessä vielä varattu nainen joka ei vaan saanut tarpeekseen omalta mieheltään. Minulta sai ;D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:58"]Kauan sitten erään seksitreffini askelmerkit:
Ensin tavattiin puolueettomalla maaperällä keskellä kaupunkia. Sitten siiderituopposelle jotka jäi puolitiehen kun tyttö kumartui kuiskaamaan "mä haluun sua...mennään jo". Kämpilleni päästyämme typykkä tsekkasi paikat ja kumartui peba pystyssä tsekkaamaan CD-kokoelmaani ja varmisti olkapään yli hitaasti vilkaisemalla että katseeni oli liimautunut hänen herkkupebaansa, kehui tunnelmamusakokoelmaani josta valitsi pari hollille pyytäen minua kaittamaan ne soimaan. Kun olin hoitanut deejii-velvollisuudrt, hän nousi ylös, hän kapsahti kaulaani ja ilkikurisesti hymyillen sanoi "eihän tuhlata enää aikaa...". Seuraavan 18 tunnin aikana ei vaatteita puettu päälle enää.
Ja kyseessä vielä varattu nainen joka ei vaan saanut tarpeekseen omalta mieheltään. Minulta sai ;D
[/quote]
Tuollaisia lutkia ne naiset on.
Minä harrastan sinkkuna noita. Yleensä jutellaan etukäteen ja sitten nähdään. Ei siinä vaiheessa yleensä kauheasti jutella vaan aika nopeesti ja himokkaasti ollaan kimpussa...
blogiani kirjoitan: http://sinkkutaivas.blogspot.fi/
Ei siinä voi mitään mennä väärin, vähän niinkuin polkupyörällä ajaminen.