Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkaa mennä vieraisiin

Harmistunut
27.11.2021 |

Mies vonkasi jälleen seksiä, eikä minua huvittanut. Riitahan siitä syntyi, kun ihmettelin, miksi seksi on mukamas niin iso asia. Mies siihen, että jos se on niin vähäpätöinen asia, niin hän voi varmaan harrastaa sitä muidenkin kanssa.

Pahoitin asiasta mieleni ja nyt mietin, mitä miehelle pitäisi sanoa? Vinkkejä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan aina huvittaisi, mutta jos mies tekee aloitteen ja alkaa sängyssä lähentelemään, niin lähden kyllä mukaan, paitsi jos olen jo nukkumassa tai muuten todella väsynyt. Se on kuitenkin ihan kivaa ja tuntuu hyvältä, vaikka ei mitään tajunnan räjäyttävää olisikaan. Kyllä seksi kuitenkin on se liima, joka parisuhteen pitää kasassa. Ja joskus teen miehelle mieliksi jo ihan siitäkin syystä, että sitten se kuitenkin on nopeasti ohi ja pääsee nukkumaan. Vähän niinkuin velvollisuus, joka pitää hoitaa. Ja sitten on niitä kertoja, kun mieskin näkee vaivaa, panostaa esileikkiin ja antaa mullekin orgasmeja ennen varsinaista aktia. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.

Vierailija
22/23 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse seksistä nauttiva nainen ja oon itsekin äkäinen ja ärtyisä jos menee pidemmän aikaa ilman.

Nyt tosin ollaan miehen kans kummatkin lääkityksellä joka hillitsee haluja ja mulla ainakin on turhautunut olo kun ei vaan tee mieli. Kyllä mä kaipaan sitä kiimaa kun alkoi valumaan pelkästä kosketuksesta.

Onko teillä läheisyyttä muuten yhtään? Sytytkö kuitenkin jos lämmmitellään?

Halailu ja läheisyys riittäisi. 🤗

Sulla on suu ja kaksi kättä. Noin niinku vinkkinä kun ei seksi huvita.

Ei kuulemma miehelle riitä. Sanoi, että ottaisi kyllä itseltään suihin, mutta ei taivu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo ei halua harrastaa seksiä, niin mies voi hakea seksiä muualta, sehän on ihan selvä. Ja eihän se ole keneltäkään pois.

Ei toisen vartalo voi omistaa.