Mistä lisä tienestiä kotimammalle?
Eli tilanne se, että tarvittaisiin kipeästi lisää rahaa. Mitä olisi sellaista jolla tienaisi lasten kanssa kotona ollessa?
Kommentit (22)
http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi/
Tuolla kerron bloggaamisesta ja vähän muustakin... Itse tienaan ihan hyvin bloggaamalla tällä hetkellä
Sijoitat osakkeisiin ja rahastoihin niin ei tarvi kiusata sukulaisia ja tuttuja kaiken roskan pakkomyynnillä.
Alat kirppistrokariksi. Viikonloppuisin kierrät kirppareita ja viikolla naputtelet myyntiin faceen ja toriin. Eikös joku juuri kertonut ansaitsevansa tällä tavalla pari tonnia extraa kuukaudessa?
Myy vaikka pikkuhousujasi netissä. Yksi opiskelukaverini tienasi aikoinaan mukavat lisärahat tuolla. Kun vaan olisi pokkaa..
Siis ukot on kyllä niin tyhmiä noiden alushousujensa kanssa ... mut miten saa rahat ilman et omaa nimeä näkyviin?
Jos vaikka ensin jatkaisit koulun loppuun.
Lisätienesti on yhdyssana...
Oma blogi tai nettisivu, tyyliin Auermedia.
Hierontaa ja pussien tyhjennyksiä
ja joo, anteeksi kirjotusvirheet.
Kotimyynti; partylite, tupperit, homcare, avon, me&i, näitähän on lukemattomia määriä! Kutsuja voi pitää itselle sopivana ajankohtana, mutta yleisimmin arki iltaisin!
tienaako tuolla blogin pitämisellä mitään ja mistä se tienesti silloin koostuu? vyöhyketerapiaa oon ajatellut, mutta tähän hätään sitä ei saa kun pitäisi koulut käydä.
tienaako partyliten tai tupperwaren myyjänä mitään?
Ala kansalaisopistossa vetämään suomen kielen kurssia.
Tupperilla et tienaa mitään. Jos saat paljon myyntiä niin kaikki maksetaan sillä muovikrääsällä
Tuolla oikeinkirjoitustaidolla bloggaus ei ehkä oikein suju, eli haarakonttorin perustamista minäkin suosittelisin!
kylläpä sitä ollaan nyt kärkkäänä pilkkaamassa kun tulee kirjoitusvirhe. Onneksi te muut ootte täydellisiä. :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:47"]Mulla tuttu tekee työtään enää 80% työajalla koska myy partyliteä tuottoisasti. Ystäväni jäi työstä kokonaan pois ha elättää itsensä homecare myynnillä! Itsekin käytän homcaren tuotteita! Ja partyliteä!
[/quote]
oletko kenties itse tuo "tuttu" ja "ystäväni"?:'Dd
[/quote]
No en ole. Tuttu on opiskelu kaverini ja ystävä on miehen sukulainen. Itse en myy mitään, mutta olen joskus ajatellut että ajan vietteenä voisi olla ihan kivaa puuhaa. Kotiäiti olen itsekin!