mies pitää meillä poikien saunaillan perjantaina, onko ok jäädä kotiin?
Itse ehdotin miehelle että pitäisi saunaillan ja näkisi kavereita, tarkoitus kyllä oli lähteä pois kotoa. Mutta nyt sattumien kautta minulla ei oikein ole paikkaa mihin mennä. Onko ok jäädä kotiin, jos pysyn "poissa jaloista"?
Kommentit (84)
Mene elokuviin tai ystävää moikkaamaan. Tule kotiin sitten kun kööri on lähtenyt kapakkaan. Kyllä se aina vähän tunnelmaa latistaa jos siellä jonkun puoliso häärii messissä vaikka olisit kuin "pois jaloista"
Ei ole ok. Varaat hotellin, esim. jonkun kauppakeskuksen yms lähettyviltä ja vietätä kivan illan ihan itkeksesi nauttien omasta ajasta!
Jos haluat nähdä telakoitumista ja uusien saunaveljien liittymisrituaaleja niin jää ihmeessä!
Kysytkö ihan tosissasi onko ok jäädä kotiin, siis omaan kotiin! Miehiä tuskin haittaa yksi nainen talossa.
Kyllä jonkun vaimo vetää kilarit vaikka kuinka pysyisit pois jaloista. :D
On se kyllä kumma ettei saisi kotonaansakaan olla.
Itse en lähtisi kotoa, jos en haluaisi. Keskittyisin tosin vain omiin juttuihini silloin.
Itse en jäisi itseni takia. Luultavasti kamalaa älämölöä ja pelleilyä vaikka missä nurkassa viettäisin aikani. Riippuu tietysti milainen talo teillä on! Sinulle se "raskaampaa" voi olla kuin miehelle.
Mene jonkun ystäväsi tai sukulaisesi luokse koko viikonlopuksi. Mies voi viikonloppuna sitten siivota ja pestä ikkunat virkistyneenä saunaillasta.
Tottakai sä SAAT jäädä omaan kotiisi. Itse en silti jäisi, sillä aika ankea siellä on kyykkiä jossain "poissa tieltä". Lähtisin a) mökille b) sukulaisiin c) toiseen kaupunkiin hotelliin d) jollekin vähemmä nnähdylle kaverille tai oikeastaan ihan mihin tahansa mieluummin.
Eiköhän se koti ole miehenkin koti ja hänellä oikeus omaan aikaan kotonakin! Ja ideahan oli SINUN, joten anna sitä tilaa. Kuten miehesikin antaisi sinulle vastaavassa tilanteessa!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:40"]
Mene jonkun ystäväsi tai sukulaisesi luokse koko viikonlopuksi. Mies voi viikonloppuna sitten siivota ja pestä ikkunat virkistyneenä saunaillasta.
[/quote]
Eiköhän silelä odota sauna-/juomaillan sotkut kivasti kotiin palaavaa tyttöystävää, jonka oletetaan siivoavan. Ihan jos puhutaan ihmisistä, jotka olettavat että naisen pitää poistua kodistaan jos mies pitää saunaillan.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:29"]
Itse en lähtisi kotoa, jos en haluaisi. Keskittyisin tosin vain omiin juttuihini silloin.
[/quote] Vai olisiko kuitenkin niin, että poikien saunailta kotona on sieltä mukavimmasta päästä toimintaa ja puoliso voisi sen verran olla tilaa antava että ainakin osan illasta olisi pois. Tulee vaikka sitten myöhemmin kotiin. Ihme pirttihirmu
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:42"]
Eiköhän se koti ole miehenkin koti ja hänellä oikeus omaan aikaan kotonakin! Ja ideahan oli SINUN, joten anna sitä tilaa. Kuten miehesikin antaisi sinulle vastaavassa tilanteessa!
[/quote]
Ja koti on myös naisen koti, eikä kodistaan todellakaan tarvitse lähteä yhtään mihinkään ellei halua. Todella surullista, jos tosiaan on pariskuntia joista toinen nakataan pihalle toisen halutessa pitää illanistujaisia. En asuisi yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka olettaisi, että minun on poistuttava jos hän pitää saunaillan.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:43"]
[/quote] Vai olisiko kuitenkin niin, että poikien saunailta kotona on sieltä mukavimmasta päästä toimintaa ja puoliso voisi sen verran olla tilaa antava että ainakin osan illasta olisi pois. Tulee vaikka sitten myöhemmin kotiin. Ihme pirttihirmu
[/quote]
Ai nyt on jo pirttihirmu jos haluaa kodissaan olla? :D
Ei helvetti kasvata luonnetta, oikeasti. Todella naurettavaa toimintaa.
Kysytkö ihan tosissasi onko ok jäädä kotiin, siis omaan kotiin! Miehiä tuskin haittaa yksi nainen talossa.
[/quote]
Jep. Pitkälle mennään jo tässä "kuka on paras tyttöystävä" -kisailussa. Yhteenmuuttavalle parille voisikin tästälähtien ostaa teltan ja kamiinan, joita tyttöystävä voi sitten käyttää miehen pitäessä iltojaan. Ihan vaan, jos ei ole muutakaan paikkaa minne mennä.
Sillä saa varmaan sen kirkkaimman kruunun?
En tiedä miksi jäisit sinne, kaverit kumminkin keskenään osaa olla rennommin, mitä tämän puolisin ollessa seurassa. Ei tulisi mieleenkään jäädä kotiin, jos tyttöystävä pitää kavereidensa kanssa saunailtaa. Haluan antaa heille rauhan ja en nyt osaa tästä mitenkään loukkaantua tai epäillä suhteen kylmenemistä :D
Ite kyllä antaisin pojille aikaa olla ihan keskenään niinkun etukäteen on jo sovittu. Itestä ainakin tuntuis tosi vaivaannuttavalta jutella jotain tyttöjen juttuja jos jonkun mies kyyhöttäis kämpässä, vaikkakin sitten toisessa huonessa ns pois silmistä.
Sun tilanteessa ottaisin halvan hotellin tai lähtisin vaikka risteilylle viettään omaa aikaa niin saa pojat olla rauhassa ja ite saisin rentoutua ja käydä vaikka syömässä hyvin.
Tai sitten yks vaihtoehto jos pojat on baariin lähdössä niin häippäset siinä just kun porukkaa alkaa valuun sisään, käyt syömässä ravintolassa ja meet pitkään myöhäseen leffanäytökseen ja sen jälkeen vielä vaikka juomaan jonkun hyvän drinkin vähän niinkun jälkkäriks jossain kivassa baarissa jos tarvii vielä venyttää kotiin menoo.
No minä en ainakaan jäisi. En itsekään haluaisi jos pitäisin "tyttöjenillan" että mies olisi kotona.