Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko alkoholisti

Vierailija
23.02.2015 |

Mä juon joka päivä känniin. Vittu!
Nyttenkin oon ihan kännissä. Pidin tipattoman tammikuun ja sit oonkin ollu kestokännissä. Töissä en ole ollut vuosiin. Vedän aina 12 kaljaa tai viinapulloja (yhden vain).
Onko mulla alkoholiongelma, no onhan mulla, mutta haittaako se? Mä vaan haluan joka päivä olla kännissä. Tuntuu vain olo niin paskalta ilman viinaa.

En mä hoitoon varmaan mene, ennen kun alkaa vaikuttamaan muuhun elämään. Näin oon vetänytjo kohta 5v. Nykyään vaan dokailen kokoajan. Lasten kanssa ja kotitöitä tehdessä pitää joskus vetästä pari rentouttavaa, mutta sen jälkeenpä taas ollaan tuotteliaana. Selvinpäin en juuri koskaan saa mitään aikaseks.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/6 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt edes maksakokeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiksi vedät kyllä oikeasti tosi pieniä määriä.

Mutta jos olet lasten kanssa kännissä, se on tietysti aina ongelma.

-alkkiksen aikuinen lapsi

Vierailija
4/6 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton maaliskuu, ei tarvitse kuin ruuvata pullon korkki kiinni...

Vierailija
5/6 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin sanonut, että mikäs siinä ja ota huikka minunkin puolesta, mutta kun ne lapset.
Tai siis, on ongelma jos koet sen ongelmaksi, mutta aikuinen ihminen saa olla kännissä jos haluaa, mikäli ei muita vahingoita. Lapset vaan nyt tuossa kärsii, tavalla tai toisella.

Vierailija
6/6 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:03"]

Mä juon joka päivä känniin. Vittu!
Nyttenkin oon ihan kännissä. Pidin tipattoman tammikuun ja sit oonkin ollu kestokännissä. Töissä en ole ollut vuosiin. Vedän aina 12 kaljaa tai viinapulloja (yhden vain).
Onko mulla alkoholiongelma, no onhan mulla, mutta haittaako se? Mä vaan haluan joka päivä olla kännissä. Tuntuu vain olo niin paskalta ilman viinaa.

En mä hoitoon varmaan mene, ennen kun alkaa vaikuttamaan muuhun elämään. Näin oon vetänytjo kohta 5v. Nykyään vaan dokailen kokoajan. Lasten kanssa ja kotitöitä tehdessä pitää joskus vetästä pari rentouttavaa, mutta sen jälkeenpä taas ollaan tuotteliaana. Selvinpäin en juuri koskaan saa mitään aikaseks.

[/quote]

Tää on selkeästi provo, ihan oikea raitis alkoholisti sen nimittäin tunnistaa ;) Noita aikoja noilla määrillä sä vaan et ole uskottava alkoholisti, sori vaan.. Vaikka siis asia oikeasti on älyttömän onnellinen, etenkin niiden lasten kannalta (jos niitäkään on olemassa), sä et ole oikea alkkis ja lopeta sellaisesta haaveilu (jota selkeästi sulla on, ainakin vähän), koska mitään hienoa siinä ei ole. Pelkkä tuhon tie. Hyvää jatkoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi