Isä tuohtui Finnairille: Lasta ei päästetty businessluokan vessaan
Onko tämä jo käsitelty?
Ilmapalloisit taas vauhdissa :D Ulistaan iltalehdille kun muu maailma ei pyöri juuri oman perheen ympärillä. Muiden on joustettava, mutta itsellä ei ole mitään vastuuta 2-veen vessahädän kanssa...
Yhden kun olisi businessvessaan päästänyt, olisi siellä ollut kaikki koneen av-mammat Bella-Jaacobbeineen jonossa.
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2015021819218146_ma.shtml
Kommentit (7)
Bisnesluokan vessa on bisnesluokan maksaville asiakkaille. Jos haluaa bisluokan vessaan niin ostaa bisneluokan lipun.
2-vuotiaalle kannattaa laittaa lentokoneeseen varmuuden vuoksi housuvaippa sillä monet lapset sanoo niin viimeh hetkessä että on hätä ettei pääse kuitenkaan heti vessaan kun sinne on aina jonoa oli sitten lentokone tai juna ja ihan sama missä luokassa matkustaa. Tai ainakin itse olen onnistunut viime aikoina matkustamaan härveleillä jotka ovat olleet tupaten täysiä ja vessajonot sitä mukaan .
Ei maailman tarvitse (eikä sen kuulukaan) poyöriä vallan lapsiperheiden tarpeiden ympärillä, mutta voisi ottaa huomioon lapsen iän. 2-vuotiaan kyky pidättää on rajallinen, aikuinen ihminen pystyy pidättämään huomattavasti paremmin. En kiellä etteikö muilla jonottaneilla olisi ollut ihan yhtä kova hätä, mutta 2-vuotias ei pysty kontrolloimaan sitä kauaa. Usein lapsen vessahätä on juuri nyt eikä se voi odottaa tai tulee vahinko. Mun mielestä lentoemäntä olisi tässä tapauksessa voinut joustaa sen verran tai muut matkustajat olisivat voineet olla sen verran mukavia ja päästää lapsen jonon ohi.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:02"]
Mun mielestä lentoemäntä olisi tässä tapauksessa voinut joustaa sen verran tai muut matkustajat olisivat voineet olla sen verran mukavia ja päästää lapsen jonon ohi.
[/quote]
Jännä juttu että artikkelista ei tule lainkaan ilmi että isukki olisi itse edes kysynyt economyvessaan jonottavilta että pääsisikö heidän ohitseen pissattamaan lasta. Heti ollaan ulisemassa lentoemännälle ja businessluokkaan, itse ei saa suuta auki muille...
Tosi nolo isä. Oisko sama kuin se stokkan ilmapalloisä. Mistä näitä oikein sikiää!
Siellä taisi joku samalla lennolla ollut kommenteissa jo kertoa, että isukki oli värittänyt tarinaa aika reippaalla kädellä.
Vanha juttu, puitu jo aikoja sitten