Mikä eläin olisit..
..jos se olisi mahdollista yhden päivän ajan? Ja miksi :)
Kommentit (25)
Kirahvi. Haluaisin voittaa korkeanpaikankammoni. :)
Lintu varmaan. Olla vapaa kuin taivaan lintu. Kiva ois lennellä ja katsella maisemia.
Ap olisi kotka. Sais lentää liihotella kaikessa rauhassa, ilman pelkoa vihollisista. Ja nimenomaan liihotella, eikä räpiköidä henkensä hädässä niinku pikkulinnut. Samalla vois toki seurailla kaikkia ihmisiä, haukankatseellaan.
Koira. Haluan tietää mitä niiden päässä liikkuu päivän aikana. Vaikuttavat niin onnelliselta niin pienistä asioista :D.
Se pussieläin joka roikkuu puussa väärinpäin. Mikä sen nimi on, kuka muistaa? Lähinnä siis nukkuu.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:21"]Se pussieläin joka roikkuu puussa väärinpäin. Mikä sen nimi on, kuka muistaa? Lähinnä siis nukkuu.
[/quote]
Opossumi. Miksi :D?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:21"]Se pussieläin joka roikkuu puussa väärinpäin. Mikä sen nimi on, kuka muistaa? Lähinnä siis nukkuu.
[/quote]Pussipiru???
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:21"]Se pussieläin joka roikkuu puussa väärinpäin. Mikä sen nimi on, kuka muistaa? Lähinnä siis nukkuu.
[/quote]Pussipiru???
[/quote]:=DDDDDDDDD
varsin sopiva nimi olisi palsta mammalle eläimenä
Pöllö, haluaisin liidellä parin valtion rajan yli yöaikaan ja tarkkailla meininkiä
Hämähäkki. Jotta saisin selville pelkäänkö ihmisiä.
Kissa. Nukkuisin suurimman osan vuorokaudesta. Nimim. Uneton
Koira, koska minulla on koiria ja haluaisin tietää mitä ne ajattelevat ja mistä ne tykkäävät ja eivät tykkää. Sitten osaisin huolehtia niistä paremmin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:37"]
Siitossonni tai siitosori.
[/quote]
Haluat siis tietää miltä lehmän ja hevosen reikä tuntuu ilman että joudut tekemään eläinsuojelurikosta (jos sellaista on)?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:37"]
Siitossonni tai siitosori.
[/quote]
Haluat siis tietää miltä lehmän ja hevosen reikä tuntuu ilman että joudut tekemään eläinsuojelurikosta (jos sellaista on)?
[/quote]
Kyllä! Olen maatilan isäntä ja olen katsonut sillä silmällä eläimiäni jo pitemmän aikaa ja minusta tuntuu että muutama lehmä ja tamma ovat vastanneet katseeseeni! Nyt en saa heidän katseitaan ja alastomia kroppiaan pois mielestäni! Vaimokin jo ihmettelee kun olen jatkuvasti navetalla ja tallilla. Mitä teen?
Kotka. Mun toteemieläin ja ois mahtavaa tuntea se vapauden tunne
Hevonen. Haluaisin laukata onnellisena laumassa. Toisaalta haluaisin myös tietää että miten se hevonen ajattelee kun sillä ratsastetaan. En tajua miten iso eläin on niin urpo että tottelee monta kertaa pienemmän ihmisen erilaisia ratsastus apuja ja pyörii kentällä määrättyyn suuntaan.
Saako valita monta? Mikä ap olisi?