Hyvää sopoa: Tiina Kasvin doping-käry
Tiina Kasvin poikaystävä Mike Siren on suuttunut Superisi Tomi Takamaalle (muistatte varmaan vielä erokohun), Tomin kopioitua uutisen Tiinan kärystä facebookkiinsa. Ihan hyvää settiä tämän ketjun loppupuolella:
http://www.pakkotoisto.com/kilpailijat-ja-bodyjuorut/61461-kuvia-pakkiksen-mikesta-q/
Tiinan siskoa Maria (nykyinen Valosaari, ent. Kasvi) vähän kuumotellaan myös täällä:
http://blogbook.fi/marivalosaari/tah-nyt-jo-sovitaan-viimeistelyt/#comments
Kommentit (55)
Tomppa ei tajua, että nyt kannattais olla ihan hissukseen. Oli kaikilta jo unohtunut koko tyyppi, mutta täähän nosti taas sitä "näkyvyyttä". Kun kaikki julkisuus ei ole hyvästä..
Mikellä lähtee mopo käsistä:
"No kuule tehdääs niin, että toteutappa omaa ideologiaasi ja tule mulle kasvotusten nimittelemään mun rakastamaa ihmistä kärynneeksi akaksi.
Ai ei ole pokkaa, no kuule en niin uskonutkaan.
Vitun suunsoittajat. Johan tässä eilen nähtiin mitä vitun änkyttämistä se on kun mä menen kysymään naamatusten, että mikä oli ongelman nimi. Sit ollaan hiljaa ku kusi sukassa ja kun kotiin päästään, niin ollaan facessa taas soittamassa sitä suuta."
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:00"]Tuleekohan se kohta vauvalle? Kun muron ja pakkiksen ovet sulkeutuvat. Tosin murosta taisi lähteä ihan itse, vai? Eihän se nyt ilman palstaa voi jäädä. :o
[/quote]
Onhan se ollut jo täällä riehumassa! Tomi "875" ketjussa ainaskiin:D
ahahahaha!!! En ennen ees tiennyt kuka toi superisi on, mutta näin ihan lyhyen kuukauden sisällä on paljastunut hänen olevan Suomen tyhmin ihminen. Siis toihan on tyhmä, siis ihan oikeesti ja puhtaan rehellisesti tyhmä! Veti avioeronsa ja tyttöystävänsä aivan nau-ret-ta-van huonolla julkisuudella esiin, sekoilee fb:ssa ja nettipalstoilla riehumassa sitten ettei suhdetta saa kommentoida, tekee blogipostauksia missä riehuu pillimehun juomisesta kun ei itse välitä lapsestaan sen vertaa, että pysyisi maisemissa (lypsi julkisuuden tyttärestä kuiviin ja kun kohu laantui kiinnostus isyyteen loppui), kommentoi muropalstalla muiden painoa, kyttää peppukuva-keskusteluja murossa, tykkää muijien kuvista instassa..
Siis toihan on ihan aidosti vajaa. Tämä ei ole ilkeyttä, vaan hän on oikeasti jälkeenjäänen oloinen, koska ei lainkaan hahmota sitä, ettei voi jeesustella muille mutta itsestään ei saisi pihahtaa sanaakaan. Kaiken kukkuraksi vaihtoi oikeesti kuuman naisen juustonaamaiseen rumilukseen, jonka elämän suurin saavutus on postailla kuvia perseestään nettiin. Oon ihan varma, että vetää jotain, ei kukaan voi olla noin pimeä ilman mömmöjä.
Paska isä, paska aviomies, paska ihminen.
Niin ja kiitos linkistä, podin ikäkriisiä, etten ole vielä tarpeeksi kypsä (20v) enkä käyttäydy ikäni mukaisesti, kummasti lohdutti kun 37v mies on vajaampi kuin olin 6 vuotta sitten. Mahtavaa viihdettä.
Mikehän on itse monessakin paikkaa kertonut omista kokemuksistaan roinauksesta.
Eniten ärsytää että fitnesspäiväkirjat ohjelmaasa mari valmistautuu fitness kisoihin ja valmentajana toimii oma sisko joka kärynnyt dopingista ja on pt kiellossa. Kielto tosin koskee kilpailuja jotka ovat antidoping toimikunnan alaisia. Kyseinen kilpailu ei ole, eikä kilpailijoita testata. Että näin
Tiina Kasvi palaamassa kisalavoille:
FITNESS CLASSIC 2017
Women’s physique (avoin sarja)
Outi Hieta, Team Force, Helsinki
Sanna Oksanen, Team Fit, Joutsa
Jaana Lehto, Badass Athletes Team, Espoo
Mirkka Tanhuanpää, Team Trec Nutrition, Imatra
Suvi Heinonen, Team Force, Riihimäki
Kaisa Toikko, EI TIIMIÄ, Röykkä
Tiina Kasvi, Team Sporttimekka, Hämeenlinna
Camilla Munsterhjelm, Team PT-Gym, Oulu
Eika Mike ja Tiina oo jo eronnut?
Mike s on aika akkamainen mies.loukkaantuu,kuin pikkutyttö milloin mistäkin.oon kuullu tämän ihmisiltä ketkä paljon tekemisissä.
Ottamatta mitään kantaa..., kummenksun kyllä kovasti DDDD
Mike siren on muuten vapaaehtoisesti lapseton. Mitä mieltä siitä?