Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää sopoa: Tiina Kasvin doping-käry

Vierailija
23.02.2015 |

Tiina Kasvin poikaystävä Mike Siren on suuttunut Superisi Tomi Takamaalle (muistatte varmaan vielä erokohun), Tomin kopioitua uutisen Tiinan kärystä facebookkiinsa. Ihan hyvää settiä tämän ketjun loppupuolella:

http://www.pakkotoisto.com/kilpailijat-ja-bodyjuorut/61461-kuvia-pakkiksen-mikesta-q/

Tiinan siskoa Maria (nykyinen Valosaari, ent. Kasvi) vähän kuumotellaan myös täällä:

http://blogbook.fi/marivalosaari/tah-nyt-jo-sovitaan-viimeistelyt/#comments

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah... Siis nää body-hemmot osaa näköjään olla MELKOISEN naurettavia :D Takamaa on ensinnäkin itse aina ollut jokaisella foorumilla, jolla on vaikuttanut, se joka todellakin heittää ensimmäisen kiven ja v*ttuilee ihan kaikille mokista. Ja sitten kun sattuu omaan nilkkaan niin uli uli. Tosta Mikestä mulla ei nyt ole mitään erityisempää mielipidettä, mutta toisaalta kannattaako Takamaan jeebustella tolla doping-asialla,  kun hänen harrastamassaan bodylajissa horkan käyttö on enempi sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
2/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa suunsoittoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomin ja Miken vanhojen kaunojen selvittelyä on hauska seurata. Mikehän järkkäsi Tomin suht halvalla pois Pakkotoistosta ja nyt Tomia kirvelee. =)

Vierailija
4/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiesus, mikä tyyppi toi Takamaa, nolo! Jakaa frendin tyttöystävän doping-käryn iloisesti omalla FB-seinällään. Ja mikä jankkaaja, kunnon narsisti: minä sanon sen viimeisen sanan. Hohhoijaa, isot miehet!

Vierailija
5/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tolla TT:llä olisi vähän enempi järkeä päässään, niin hän vetäisi nyt jonkun muutaman kuukauden some-paaston. Ei mitään juttua faboon/instaan/foorumeille/uutisten kommentteihin tms. Siinä ajassa toi hänen kotitilanteensa aiheuttama kohu laantuisi ja kaikki voisivat  jatkaa elämäänsä. Mutta näköjään on vaan pakko jatkaa joka paikassa huutelua ja provosointia.

Ja juu, tosiaan jaettu juttu oli virallisesta tiedoksiannosta, ja väärinhän toi Tiina Kasvi teki. En vaan oikein tajua miksi noi ihmiset haluavat hoitaa koko kansan pällistelyn alaisena foorumilla. Kait ton voisi jollain yksäreilläkin hoitaa. Tulee mieleen viidesluokkalaisten pikkutyttöjen kärhämät siitä, että kuka saa olla kenenkäkin kaveri.

Vierailija
6/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaistahan elämä on tuollaisen Mari Kasvin lapsena? Mahtaa olla yhtä juhlaa.

Vierailija
7/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eikä! :D

Vierailija
8/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuo Mari penaalin terävimpiä kyniä ei... Luetaan kaverin kanssa blogia lähinnä huvittaaksemme itseämme, sen verran yksinkertainen tapaus ko. nainen on.

Kuulin että olisi kommentoinut siskonsa doping käryä niin, että "any publicity is good publicity." :D :D :D

Vierailija
9/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:47"]

Ei ole tuo Mari penaalin terävimpiä kyniä ei... Luetaan kaverin kanssa blogia lähinnä huvittaaksemme itseämme, sen verran yksinkertainen tapaus ko. nainen on.

Kuulin että olisi kommentoinut siskonsa doping käryä niin, että "any publicity is good publicity." :D :D :D

[/quote]

Onko Mari oikeasti "vuotanut" siskonsa käryn Iltalehdelle?

Vierailija
10/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näiden aikuisten (?) miesten pään pehmentää? :D Ihan loistavaa sopoa, kiitos ap linkkauksesta. Ihan kuin ois ala-asteelle palannut.

Vierailija
11/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tomi lentää jo Pakkotoisto.comista. =)

Vierailija
12/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan se kohta vauvalle? Kun muron ja pakkiksen ovet sulkeutuvat. Tosin murosta taisi lähteä ihan itse, vai? Eihän se nyt ilman palstaa voi jäädä. :o

Vierailija
13/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:59"]Nyt Tomi lentää jo Pakkotoisto.comista. =)
[/quote]

Tää ois kiva! ;-) Milloin saadaan lukea? - Olen Superisi, kysy mitä haluat

Vierailija
14/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike suuttui turhasta. Voi voi noita tyttöjä..

Vierailija
15/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovin ironista, että kaikista planeetan ihmisistä juuri Mike syyttää mua selkäänpuukotuksesta. Mieti Mike hetken mitä kaikkea oot mulle tehnyt (Pakkotoisto.com & Pakkotoisto Oy) niin palataan sitten asiaan. Mä järkkäsin osakeyhtiöön 8500 euron rahoituksen ja jätkät potkii mun pihalle suunnilleen ekan tilaisuuden tullen. Tilalle sumplitte selän takana osakkaaksi tyypin, joka teille oli antanut firmaan alkupääoman.

Tiesin, että noilla oli aika viileät välit, mutta tulipahan nyt se perimmäinen syy selville.

Vierailija
16/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kyllä Marinkin uskottavuus ihan täysin. :(

Vierailija
17/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa touhua..

Vierailija
18/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas toi siskokin testata.eiköhän niillä samat reseptit mömmöissä oo.

Vierailija
19/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:00"]

Kannattas toi siskokin testata.eiköhän niillä samat reseptit mömmöissä oo.

[/quote]

Etenkin, kun Tiina on Marin valmentaja.

Vierailija
20/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mari Valopää anteeksi Valosaari on yksi Suomen tyrkyimpiä ja turhimpia julkkiksia. Eräs toimittaja (en viitsi mainita mistä lehdestä) tuttuni on kertonut miten Mari soittelee heille ja tyrkyttää itseään lehteen, on kuulemma pahempi tyrkky kuin Heikki Lampela (joka btw. sopisi hyvin yhteen Marin kanssa, kumpikin on yhtä julkisuuden kipeä). Voin hyvin uskoa että tämä doping kohukin on hänestä pelkkää hyvää julkisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi